En sinds wanneer is daar wat mis mee?quote:Op maandag 3 januari 2011 11:15 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Die denken 'god, wat heeft zij een dikke kont'.
Kont?! Waarquote:Op maandag 3 januari 2011 11:15 schreef Allure_ het volgende:
[..]
haha nice.quote:Op maandag 3 januari 2011 11:15 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik en Jochem hebben een nieuw voornemen, 365x seks dit jaar.
Kussie op je pindahoofd.quote:Op maandag 3 januari 2011 11:15 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Sorry, ik wist niet dat je kwaad werd schatje. Het was maar een garpje hoor.
Zeg doe eens niet zo negatief over jezelfquote:Op maandag 3 januari 2011 11:15 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hoezo is dat negatief?quote:Op maandag 3 januari 2011 11:17 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zeg doe eens niet zo negatief over jezelf
Negatief? Wat is er mis met een dikke kont?quote:Op maandag 3 januari 2011 11:17 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zeg doe eens niet zo negatief over jezelf
Ehm.quote:Op maandag 3 januari 2011 11:17 schreef tliciouz het volgende:
[..]
En sinds wanneer is daar wat mis mee?
Hier.quote:
Niks, maar de manier waarop ze het brengt klinkt het alsof ze er niet tevreden over is.quote:Op maandag 3 januari 2011 11:18 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Negatief? Wat is er mis met een dikke kont?
wie is daar nou niet tevreden over.quote:Op maandag 3 januari 2011 11:20 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Niks, maar de manier waarop ze het brengt klinkt het alsof ze er niet tevreden over is.
Hoi Michhasquote:
As if. Kom maar kijken als ik bezig ben met mijn ass workoutquote:
Kun je toch even nieuwe halen?quote:Op maandag 3 januari 2011 11:20 schreef reetveter het volgende:
Iemand heeft mijn oordopjeshumeur naar de kanker en een week geen muziek
Waar en wanneer.quote:Op maandag 3 januari 2011 11:22 schreef Allure_ het volgende:
[..]
As if. Kom maar kijken als ik bezig ben met mijn ass workout
Dan koop je toch even nieuwe voor die tijd, voor 3 euro heb je ze al.quote:Op maandag 3 januari 2011 11:20 schreef reetveter het volgende:
Iemand heeft mijn oordopjeshumeur naar de kanker en een week geen muziek
Allure blijkbaar.quote:
Ik ben met zoveel dingen niet tevreden over mezelfquote:Op maandag 3 januari 2011 11:20 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Niks, maar de manier waarop ze het brengt klinkt het alsof ze er niet tevreden over is.
Lijkt die op die workout van Kim kardashian.quote:Op maandag 3 januari 2011 11:22 schreef Allure_ het volgende:
[..]
As if. Kom maar kijken als ik bezig ben met mijn ass workout
[..]
Kun je toch even nieuwe halen?
Oh.quote:Op maandag 3 januari 2011 11:22 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik ben met zoveel dingen niet tevreden over mezelf. Daarvoor ben ik een vrouw.
True, true.quote:Op maandag 3 januari 2011 11:22 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik ben met zoveel dingen niet tevreden over mezelf. Daarvoor ben ik een vrouw.
Beter dan.quote:Op maandag 3 januari 2011 11:22 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Allure blijkbaar.
Ik kan het ook alleen maar toejuichen.
Ja en een beetje van dit:quote:Op maandag 3 januari 2011 11:23 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Lijkt die op die workout van Kim kardashian.
Ik stel voor dat je sigaretten steelt aangezien je geen geld hebt en er 1 opsteekt. Dan verdwijnen al je problemen als sneeuw voor de zon.quote:
Dat nummer.quote:
Hahahaha. Ja, ik dacht ook echt van WTFquote:Op maandag 3 januari 2011 11:27 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat nummer.![]()
Misschien moeten jij ik en wolfje een instructie video maken. En dan meteen een instructie video over hoe je echte seks moet hebben, want als ik die eerste 3 pagina's van het vorige topic las.
Van Skylark had ik wel meer verwacht, viel vies tegen.quote:Op maandag 3 januari 2011 11:29 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hahahaha. Ja, ik dacht ook echt van WTF. Maarja, daar mag je hier niks over zeggen he
.
Echte liefdesgoden hier. Doen alles om een vrouw te pleasen. Not.
Dat wist ik al, dus het shockeerde me ook niet meerquote:Op maandag 3 januari 2011 11:29 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Van Skylark had ik wel meer verwacht, viel vies tegen.
Nee Jochem is een echte fabio.quote:Op maandag 3 januari 2011 11:30 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Dat wist ik al, dus het shockeerde me ook niet meer.
Is Jochem ook zo?
quote:Op maandag 3 januari 2011 11:27 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat nummer.![]()
Misschien moeten jij ik en wolfje een instructie video maken. En dan meteen een instructie video over hoe je echte seks moet hebben, want als ik die eerste 3 pagina's van het vorige topic las.
Gij welquote:Op maandag 3 januari 2011 11:33 schreef reetveter het volgende:
Vrouw pleasenvol voor eigen belang bedoel je!
Ik ben jaloersquote:
Reetveter wel denk ik.quote:Op maandag 3 januari 2011 11:37 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Jij bent zeker wel lief voor jouw vriendinnetje in bed.
TwyLight. Maar van mij hoeft dat ook nooit zo hoorquote:Op maandag 3 januari 2011 11:37 schreef tliciouz het volgende:
En wie zij nu ook alweer ik vind gepijpt worden niet lekker? Toen dacht ik echt wtf.
Hoe danquote:Op maandag 3 januari 2011 11:39 schreef BobbyB het volgende:
[..]
TwyLight. Maar van mij hoeft dat ook nooit zo hoor
Hypnotize U?quote:Op maandag 3 januari 2011 11:38 schreef Allure_ het volgende:
Jongens, hoe heet dat nieuwe nummer van pharrell. En niet die hot and fun.
Weet niet.quote:
WATquote:Op maandag 3 januari 2011 11:40 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Weet niet.vind het denigrerend of zo, voor haar.
Nee Mozy, die Allure graag wil helpen met sporten.quote:
Hoezo dat dan weer? Meisjes vinden het alleen maar leuk als ze weten hoe ze een jongen kunnen pleasen. Toch?quote:Op maandag 3 januari 2011 11:40 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Weet niet.vind het denigrerend of zo, voor haar.
nee, vreselijk. sowieso seksquote:Op maandag 3 januari 2011 11:42 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Hoezo dat dan weer? Meisjes vinden het alleen maar leuk als ze weten hoe ze een jongen kunnen pleasen. Toch?
Ja dat is anders, vind ikquote:Op maandag 3 januari 2011 11:41 schreef Allure_ het volgende:
[..]
WAT![]()
.
En haar neuken is dan niet denigrerend?
Ik las gister wel meer hierquote:Op maandag 3 januari 2011 11:44 schreef reetveter het volgende:
BOBBY PLEASEje moet dominant zijn
Heb ik gister gelezen hier
Wat ben je aan het doen Mich.quote:Op maandag 3 januari 2011 11:45 schreef Michhas het volgende:
[KLB SC] Zoals een wijs man ooit sprak: "Seks is ook sporten"
Haha ja sorry, ik was even op die clip aan het fappenquote:Op maandag 3 januari 2011 11:45 schreef tliciouz het volgende:
Ally las je me post wel? Over pharrell?
WAT?!quote:Op maandag 3 januari 2011 11:46 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Haha ja sorry, ik was even op die clip aan het fappen. Maar dat was 'm, ja
.
soppenquote:Op maandag 3 januari 2011 11:47 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Vrouw fappen dan. Ik vind vingeren en masturberen zulke vieze woorden.
Soppen noemen jullie dat toch?quote:Op maandag 3 januari 2011 11:47 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Vrouw fappen dan. Ik vind vingeren en masturberen zulke vieze woorden.
Dat is als ze ongesteld is.quote:
Je bent zeker nog maagd he.quote:Op maandag 3 januari 2011 11:48 schreef Allure_ het volgende:
Oja, jullie hebben gelijk. Je kunt wel merken dat ik nooit vieze woorden gebruik =$
Weet jij een leuke UI voor mijquote:Op maandag 3 januari 2011 11:58 schreef tliciouz het volgende:
Kan iemand voor mij een foto verkleinen zodat ik hem als usericon gebruiken kan?
Nee ik kan nergens een leuke vinden. Wil nou gewoon die ik nu heb maar dan zonder kerstmuts, moet toch wat.quote:Op maandag 3 januari 2011 11:59 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Weet jij een leuke UI voor mij?
Verder kan ik die dingen ook niet verkleinen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |