En sinds wanneer is daar wat mis mee?quote:Op maandag 3 januari 2011 11:15 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Die denken 'god, wat heeft zij een dikke kont'.
Kont?! Waarquote:Op maandag 3 januari 2011 11:15 schreef Allure_ het volgende:
[..]
haha nice.quote:Op maandag 3 januari 2011 11:15 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik en Jochem hebben een nieuw voornemen, 365x seks dit jaar.
Kussie op je pindahoofd.quote:Op maandag 3 januari 2011 11:15 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Sorry, ik wist niet dat je kwaad werd schatje. Het was maar een garpje hoor.
Zeg doe eens niet zo negatief over jezelfquote:Op maandag 3 januari 2011 11:15 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hoezo is dat negatief?quote:Op maandag 3 januari 2011 11:17 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zeg doe eens niet zo negatief over jezelf
Negatief? Wat is er mis met een dikke kont?quote:Op maandag 3 januari 2011 11:17 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zeg doe eens niet zo negatief over jezelf
Ehm.quote:Op maandag 3 januari 2011 11:17 schreef tliciouz het volgende:
[..]
En sinds wanneer is daar wat mis mee?
Hier.quote:
Niks, maar de manier waarop ze het brengt klinkt het alsof ze er niet tevreden over is.quote:Op maandag 3 januari 2011 11:18 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Negatief? Wat is er mis met een dikke kont?
wie is daar nou niet tevreden over.quote:Op maandag 3 januari 2011 11:20 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Niks, maar de manier waarop ze het brengt klinkt het alsof ze er niet tevreden over is.
Hoi Michhasquote:
As if. Kom maar kijken als ik bezig ben met mijn ass workoutquote:
Kun je toch even nieuwe halen?quote:Op maandag 3 januari 2011 11:20 schreef reetveter het volgende:
Iemand heeft mijn oordopjeshumeur naar de kanker en een week geen muziek
Waar en wanneer.quote:Op maandag 3 januari 2011 11:22 schreef Allure_ het volgende:
[..]
As if. Kom maar kijken als ik bezig ben met mijn ass workout
Dan koop je toch even nieuwe voor die tijd, voor 3 euro heb je ze al.quote:Op maandag 3 januari 2011 11:20 schreef reetveter het volgende:
Iemand heeft mijn oordopjeshumeur naar de kanker en een week geen muziek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |