Ik ben met zoveel dingen niet tevreden over mezelfquote:Op maandag 3 januari 2011 11:20 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Niks, maar de manier waarop ze het brengt klinkt het alsof ze er niet tevreden over is.
Lijkt die op die workout van Kim kardashian.quote:Op maandag 3 januari 2011 11:22 schreef Allure_ het volgende:
[..]
As if. Kom maar kijken als ik bezig ben met mijn ass workout
[..]
Kun je toch even nieuwe halen?
Oh.quote:Op maandag 3 januari 2011 11:22 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik ben met zoveel dingen niet tevreden over mezelf. Daarvoor ben ik een vrouw.
True, true.quote:Op maandag 3 januari 2011 11:22 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik ben met zoveel dingen niet tevreden over mezelf. Daarvoor ben ik een vrouw.
Beter dan.quote:Op maandag 3 januari 2011 11:22 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Allure blijkbaar.
Ik kan het ook alleen maar toejuichen.
Ja en een beetje van dit:quote:Op maandag 3 januari 2011 11:23 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Lijkt die op die workout van Kim kardashian.
Ik stel voor dat je sigaretten steelt aangezien je geen geld hebt en er 1 opsteekt. Dan verdwijnen al je problemen als sneeuw voor de zon.quote:
Dat nummer.quote:
Hahahaha. Ja, ik dacht ook echt van WTFquote:Op maandag 3 januari 2011 11:27 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat nummer.![]()
Misschien moeten jij ik en wolfje een instructie video maken. En dan meteen een instructie video over hoe je echte seks moet hebben, want als ik die eerste 3 pagina's van het vorige topic las.
Van Skylark had ik wel meer verwacht, viel vies tegen.quote:Op maandag 3 januari 2011 11:29 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hahahaha. Ja, ik dacht ook echt van WTF. Maarja, daar mag je hier niks over zeggen he
.
Echte liefdesgoden hier. Doen alles om een vrouw te pleasen. Not.
Dat wist ik al, dus het shockeerde me ook niet meerquote:Op maandag 3 januari 2011 11:29 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Van Skylark had ik wel meer verwacht, viel vies tegen.
Nee Jochem is een echte fabio.quote:Op maandag 3 januari 2011 11:30 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Dat wist ik al, dus het shockeerde me ook niet meer.
Is Jochem ook zo?
quote:Op maandag 3 januari 2011 11:27 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat nummer.![]()
Misschien moeten jij ik en wolfje een instructie video maken. En dan meteen een instructie video over hoe je echte seks moet hebben, want als ik die eerste 3 pagina's van het vorige topic las.
Gij welquote:Op maandag 3 januari 2011 11:33 schreef reetveter het volgende:
Vrouw pleasenvol voor eigen belang bedoel je!
Ik ben jaloersquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |