Ik zou wat afwisseling wel leuker vinden.quote:Op maandag 3 januari 2011 12:02 schreef Psy-freak het volgende:
Goed toch, dat we dat elke maand doen.
11 septembert?quote:
Dat denk ik dus ook elke eerste maandag van de maand.quote:Op maandag 3 januari 2011 12:13 schreef Jac0bus het volgende:
Hoor er iets van 5 echoën
Bedacht me trouwens ook dat als een land Nederland wil binnenvallen of mosterdgasbommen wil gooien ze dat vooral op de eerste maandag van de maand om 12 uur moeten doen
Origineel man.quote:Op maandag 3 januari 2011 12:13 schreef Jac0bus het volgende:
Bedacht me trouwens ook dat als een land Nederland wil binnenvallen of mosterdgasbommen wil gooien ze dat vooral op de eerste maandag van de maand om 12 uur moeten doen
Gelukkig hebben wij fok!ers de ramen altijd potdicht zitten.quote:Op maandag 3 januari 2011 12:14 schreef Rijstkoker het volgende:
[..]
Dat denk ik dus ook elke eerste maandag van de maand.
Ik had eigenlijk mijn raam openstaan maar heb 'm wel dicht gedaan. Complimenteer mij op mijn braafheid onder deze post. Doen jullie je raam wel dicht als ie open staat?quote:Op maandag 3 januari 2011 12:17 schreef Unischroef het volgende:
[..]
Gelukkig hebben wij fok!ers de ramen altijd potdicht zitten.
Er zijn dus serieus mensen die hun ramen dicht doenquote:Op maandag 3 januari 2011 12:20 schreef Rijstkoker het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk mijn raam openstaan maar heb 'm wel dicht gedaan. Complimenteer mij op mijn braafheid onder deze post. Doen jullie je raam wel dicht als ie open staat?
VERTEL DIT NIET TEGEN DE DUITSERS, IK HERHAAL VERTEL DIT NIET TEGEN DE DUITSERSquote:Op maandag 3 januari 2011 12:13 schreef Jac0bus het volgende:
Hoor er iets van 5 echoën
Logisch toch, kijk eens hoe koud het is!quote:Op maandag 3 januari 2011 12:22 schreef Unischroef het volgende:
[..]
Er zijn dus serieus mensen die hun ramen dicht doen
Vertellen tegen.quote:Op maandag 3 januari 2011 12:23 schreef Splutje het volgende:
[..]
VERTEL DIT NIET TEGEN DE DUITSERS, IK HERHAAL VERTEL DIT NIET TEGEN DE DUITSERS
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |