Je hebt nu in totaal al 402x de streetview opmerking gebruikt. Hoe moet ik in hemelsnaam nog origineel reageren als jij nooit eens met iets goeds komt?quote:Op zondag 2 januari 2011 22:58 schreef Lamon het volgende:
[..]
Autistenregel 1, als je geen commentaar meer weet, post een 4chan achtig nietszeggend plaatje.
Ey! Jij ook.quote:Op zondag 2 januari 2011 23:01 schreef S.Seagal het volgende:
Ik wens jullie allemaal een gelukkig nieuw jaar. (L)
Banlandquote:Op zondag 2 januari 2011 22:19 schreef fyah het volgende:
ik baal ervan dat ik niet op doc john lijk
[ afbeelding ]
Hetzelfde <3quote:Op zondag 2 januari 2011 23:01 schreef S.Seagal het volgende:
Huh, echt waar? Jezus, maar.... HUH? Ik snap niet.... WAT?quote:
Ja rustug met gevoel en druk in het leven.quote:
Thanks! Jij ook, Seagalquote:Op zondag 2 januari 2011 23:01 schreef S.Seagal het volgende:
Een t-shirt met VIP? Serieus?quote:Op zondag 2 januari 2011 23:03 schreef Maroon het volgende:
Hoezo gaan FOK!-ers om met chicks zoals die links?
[ afbeelding ]
Ook goed, niet zo heel druk met studie, aardig wat werk en mijn vriendje natuurlijk. Leuk dat je hier weer een keer langskomt!quote:Op zondag 2 januari 2011 23:02 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Ja rustug met gevoel en druk in het leven.
Werk nu, studie ernaast en vriendin natuurlijk. En bij jou?
Hoezo vindt je haar lelijk? Mooi meisje toch.quote:Op zondag 2 januari 2011 23:03 schreef Maroon het volgende:
[ afbeelding ]
Jou heb ik lang niet meer gezien jaquote:Op zondag 2 januari 2011 23:04 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Thanks. Ik zal proberen vaker hier te komen.
Ik ben er zeker bijquote:Op zondag 2 januari 2011 23:01 schreef Maroon het volgende:
Wie gaat er mee?
Januari ONZ meet @ Lelystad
WTF wie is datquote:Op zondag 2 januari 2011 23:03 schreef Maroon het volgende:
[ afbeelding ]
Ja wil ik vaker proberen inderdaad. Maar nog steeds je eigen bedrijf of nu iets anders?quote:Op zondag 2 januari 2011 23:05 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ook goed, niet zo heel druk met studie, aardig wat werk en mijn vriendje natuurlijk. Leuk dat je hier weer een keer langskomt!
Ik ga ook.quote:
Ja ik vind haar super mooi.quote:Op zondag 2 januari 2011 23:06 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Hoezo vindt je haar lelijk? Mooi meisje toch.
"Er is uiteraard bier aanwezig." Omg, wat een niveau weer.quote:Op zondag 2 januari 2011 23:01 schreef Maroon het volgende:
Wie gaat er mee?
Januari ONZ meet @ Lelystad
Mohh niet echt geloof ikquote:Op zondag 2 januari 2011 23:07 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Ja heb het echt druk en de verslaving is beetje weg. Komen die oude lui hier nog veel?
Jep.quote:Op zondag 2 januari 2011 23:06 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Ja wil ik vaker proberen inderdaad. Maar nog steeds je eigen bedrijf of nu iets anders?
Er gaan geruchten dat er gevingerd is.quote:
Over wie heb je het?quote:
Uit het oog, uit het hart mijn waarde. Zo koud is Ally. Daarom zit ik hier iedere dag.quote:Op zondag 2 januari 2011 23:09 schreef S.Seagal het volgende:
Kijk ally bu ally doen alsof ze me posts niet leest.
Skylark is gestopt.quote:Op zondag 2 januari 2011 23:07 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Ja heb het echt druk en de verslaving is beetje weg. Komen die oude lui hier nog veel?
Je weet dat ik het leuk vind als jij hier postquote:Op zondag 2 januari 2011 23:09 schreef S.Seagal het volgende:
Kijk ally bu ally doen alsof ze me posts niet leest.
Bijenkorf..quote:Op zondag 2 januari 2011 23:11 schreef Allure_ het volgende:
Waar kun je ergens een kanten body halen?
quote:Op zondag 2 januari 2011 23:12 schreef MiVer het volgende:
boelshit, beiden niet gestopt
het is ffe de tijd van dingen
otis was er kort eerder nog
quote:Op zondag 2 januari 2011 23:12 schreef MiVer het volgende:
boelshit, beiden niet gestopt
het is ffe de tijd van dingen
otis was er kort eerder nog
kappen teefquote:Op zondag 2 januari 2011 23:13 schreef Fascination het volgende:
[..]!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Anders ga je me in elkaar slaan, stoere man?quote:
Bullshit, dit is gewoon een goede tekst.quote:Op zondag 2 januari 2011 23:14 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat je sarcastisch bent.
quote:Op zondag 2 januari 2011 23:12 schreef Maroon het volgende:
[..]
Ik ben de jongen met de cowboyhoed die gepest is door Otis.
Zijn flow is ongeëvenaard.quote:Op zondag 2 januari 2011 23:14 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat je sarcastisch bent.
Ik vroeg wat.quote:
Hey PK. Leef jij ook nogquote:
quote:Op zondag 2 januari 2011 23:17 schreef ynuhh het volgende:
Lamon ik wil typhoon laten horen, die teksten vind je erg mooi denk ik, ware het niet dat ik mijn laptop niet meer open ga doen.
Zo niet mij vind je wel mooi.
jij hebt echt geen ideequote:Op zondag 2 januari 2011 23:14 schreef Fascination het volgende:
[..]
Anders ga je me in elkaar slaan, stoere man?
ongeëvenaard nep ja. Hij probeert zo fel te articuleren dat hij flowt als een taalcursus Spaans op cassette.quote:
Bohquote:Op zondag 2 januari 2011 23:17 schreef wolvendagen het volgende:
Voedselvergiftiging oplopen op vakantie. GOEIE.
Die dingen lijken zo snel 'slet'.quote:Op zondag 2 januari 2011 23:17 schreef Allure_ het volgende:
[ afbeelding ]
Wordt lastig om dit aan te trekken zonder dat het er skank uitziet. En die van haar is ook niet zo mooi
.
Die heeft zijn stem niet mee. Wel een van de betere lyrici, als ik dat zo mag schrijvenquote:
Dude, doe even normaal.quote:Op zondag 2 januari 2011 23:17 schreef MiVer het volgende:
[..]
jij hebt echt geen idee
van goed gevoel en de stemming met mensen
echt zo triest als de spruiten op land
jij zit in oldenzaal, hebt ooit gewerkt bij de c1000
nu nog?, je bent iig juridisch bezig
...
doe eens aardig
waarom leer je niet
jij bent dus erg he!
KLB SC roast.quote:Op zondag 2 januari 2011 23:17 schreef MiVer het volgende:
[..]
jij hebt echt geen idee
van goed gevoel en de stemming met mensen
echt zo triest als de spruiten op land
jij zit in oldenzaal, hebt ooit gewerkt bij de c1000
nu nog?, je bent iig juridisch bezig
...
doe eens aardig
waarom leer je niet
jij bent dus erg he!
Ik ga morgen thuisblijven. Wedden m'n vriendin gaat zaniken omdat ik niet naar school ga en liever thuis mijn ingewanden uitspuug.quote:
quote:Op zondag 2 januari 2011 23:17 schreef ynuhh het volgende:
Lamon ik wil typhoon laten horen, die teksten vind je erg mooi denk ik, ware het niet dat ik mijn laptop niet meer open ga doen.
Zo niet mij vind je wel mooi.
Dat is juist zo goed... Hij kan ook elke week een kwaliteitsrap afleveren bij Giel Beelen, welke mc doet hem dat na?quote:Op zondag 2 januari 2011 23:17 schreef fyah het volgende:
[..]
ongeëvenaard nep ja. Hij probeert zo fel te articuleren dat hij flowt als een taalcursus Spaans op cassette.
Elke rapper die elke week wordt uitgenodigd?quote:Op zondag 2 januari 2011 23:20 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Dat is juist zo goed... Hij kan ook elke week een kwaliteitsrap afleveren bij Giel Beelen, welke mc doet hem dat na?
ynuhh, als jij een relatie hebt gehad he, hoelang moet je dan bij jou wachten totdat je geen rebound meer bent?quote:Op zondag 2 januari 2011 23:20 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Dat is juist zo goed... Hij kan ook elke week een kwaliteitsrap afleveren bij Giel Beelen, welke mc doet hem dat na?
Chickieee. Jij hebt vast wel een kanten body. I.c.m wat trek je die aan?quote:Op zondag 2 januari 2011 23:19 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik ga morgen thuisblijven. Wedden m'n vriendin gaat zaniken omdat ik niet naar school ga en liever thuis mijn ingewanden uitspuug.
SUP ALLY
Ik huiver altijd van de meligheid van die geforceerde lyrics over het nieuwsquote:Op zondag 2 januari 2011 23:20 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Meer dan wd.quote:
Ja die had ik en in de zomer deed ik daar gewoon een zwarte BH onder.quote:Op zondag 2 januari 2011 23:21 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Chickieee. Jij hebt vast wel een kanten body. I.c.m wat trek je die aan?
Lekker laten jankenquote:Op zondag 2 januari 2011 23:19 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik ga morgen thuisblijven. Wedden m'n vriendin gaat zaniken omdat ik niet naar school ga en liever thuis mijn ingewanden uitspuug.
SUP ALLY
Alleen Frans heeft die kwaliteiten. Beter vind je ze niet in de Benelux.quote:Op zondag 2 januari 2011 23:21 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Elke rapper die elke week wordt uitgenodigd?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit vind ik ook zo schattig. Ik spoiler het even zodat mensen niet worden doodgegooid met plaatjes.
Chicks die rebounds zijn.quote:Op zondag 2 januari 2011 23:21 schreef Maroon het volgende:
[..]
ynuhh, als jij een relatie hebt gehad he, hoelang moet je dan bij jou wachten totdat je geen rebound meer bent?
quote:Op zondag 2 januari 2011 23:23 schreef Allure_ het volgende:
hebben ze die nu bij de H&M? even kopen dan moarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit vind ik ook zo schattig. Ik spoiler het even zodat mensen niet worden doodgegooid met plaatjes.
nee, ik heb voedselvergiftigingquote:jij?
Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
Ja jij pulled dat ook gewoon offquote:Op zondag 2 januari 2011 23:22 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja die had ik en in de zomer deed ik daar gewoon een zwarte BH onder.haters gonna hate
stond helemaal niet skanky trouwens
Depends on the situation.quote:Op zondag 2 januari 2011 23:21 schreef Maroon het volgende:
[..]
ynuhh, als jij een relatie hebt gehad he, hoelang moet je dan bij jou wachten totdat je geen rebound meer bent?
ik heb geen levenquote:Op zondag 2 januari 2011 23:23 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
hebben ze die nu bij de H&M? even kopen dan moar
[..]
nee, ik heb voedselvergiftigingjij?
. dan fix ik je
anders doe je dat toch aan met een bh eronder en dan doe je er een zwarte blouse over? zodat de aandacht naar de blouse gaat en niet naar de bh.quote:Op zondag 2 januari 2011 23:23 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja jij pulled dat ook gewoon off. Ik denk niet dat dat gaat werken bij mij
.
Nooit.quote:
niemand kan mij fixen nu. ik kots alles onder. al 2 dagen.quote:Op zondag 2 januari 2011 23:24 schreef TwyLight het volgende:
[..]
ik heb geen leven
je mag wel langskomen, [ afbeelding ]. dan fix ik je
Ja fucking hell, ik wil echt al veel dingen bestellen. Maar mag nog niet van mezelfquote:Op zondag 2 januari 2011 23:23 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
hebben ze die nu bij de H&M? even kopen dan moar
[..]
nee, ik heb voedselvergiftigingjij?
Nu schuif je jouw tekortkomingen af op de beste mc van Nederland.quote:Op zondag 2 januari 2011 23:22 schreef fyah het volgende:
[..]
Ik huiver altijd van de meligheid van die geforceerde lyrics over het nieuws
hai2u . komquote:Op zondag 2 januari 2011 23:25 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
niemand kan mij fixen nu. ik kots alles onder. al 2 dagen.
Nu geloof ik het echt niet meer. Dit moet wel een troll zijn.quote:Op zondag 2 januari 2011 23:25 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Nu schuif je jouw tekortkomingen af op de beste mc van Nederland.
Dat probleem heb ik ook. Ik moet het nog via mn moeder van de site halen zeg moar.quote:Op zondag 2 januari 2011 23:25 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja fucking hell, ik wil echt al veel dingen bestellen. Maar mag nog niet van mezelf.
Loop je niet gewoon de kringloop in?quote:Op zondag 2 januari 2011 23:26 schreef Fascination het volgende:
Ik zie echt nooit leuke dingen bij de H&M. Het ziet er allemaal zo slecht uit qua kwaliteit, alsof je er maar een paar keer mee kan lopen voordat het kapot is.
Ja we gingen gourmetten, ik heb allen biefstuk gegeten en die eet ik altijd medium.quote:
Nee, toch niet.quote:Op zondag 2 januari 2011 23:27 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Loop je niet gewoon de kringloop in?
Waar ga jij meestal heen dan?quote:Op zondag 2 januari 2011 23:26 schreef Fascination het volgende:
Ik zie echt nooit leuke dingen bij de H&M. Het ziet er allemaal zo slecht uit qua kwaliteit, alsof je er maar een paar keer mee kan lopen voordat het kapot is.
Dan koop je het nu, maar kun je het nog niet dragen. En tegen de tijd dat het wel kan koop je toch weer een compleet andere garderobe want dan ben je die kleren alweer beu. Nee, ik ken mezelf.quote:Op zondag 2 januari 2011 23:26 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dat probleem heb ik ook. Ik moet het nog via mn moeder van de site halen zeg moar.
Maar ik ga van de week in de stad even langs denk ik. Ik heb zin in de zomer. bwwhehehe.
quote:Op zondag 2 januari 2011 23:27 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja we gingen gourmetten, ik heb allen biefstuk gegeten en die eet ik altijd medium.
Nee ik ook nooit, maar nu ben ik een half dooie otter.quote:
Esprit meestal, maar dat zullen jullie te degelijk vinden denk ik.quote:Op zondag 2 januari 2011 23:27 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Waar ga jij meestal heen dan?
[..]
Dan koop je het nu, maar kun je het nog niet dragen. En tegen de tijd dat het wel kan koop je toch weer een compleet andere garderobe want dan ben je die kleren alweer beu. Nee, ik ken mezelf.
Ik herken mij in jouquote:Op zondag 2 januari 2011 23:27 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Waar ga jij meestal heen dan?
[..]
Dan koop je het nu, maar kun je het nog niet dragen. En tegen de tijd dat het wel kan koop je toch weer een compleet andere garderobe want dan ben je die kleren alweer beu. Nee, ik ken mezelf.
Geen kip en rundvlees rauw met één vork bewerkt?quote:Op zondag 2 januari 2011 23:28 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee ik ook nooit, maar nu ben ik een half dooie otter.
Sex zal er wel niet in zitten dusquote:Op zondag 2 januari 2011 23:28 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee ik ook nooit, maar nu ben ik een half dooie otter.
Hoezo? Omdat mijn mening anders is?quote:Op zondag 2 januari 2011 23:26 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Nu geloof ik het echt niet meer. Dit moet wel een troll zijn.
Klinkt geil...quote:
Haha, daar ging ik vroeger best vaak heen. Maar op een gegeven moment vond ik dat niet leuk meerquote:Op zondag 2 januari 2011 23:28 schreef Fascination het volgende:
[..]
Esprit meestal, maar dat zullen jullie te degelijk vinden denk ik.
Ik heb daar echt schijt aan, tijdens gourmetten heb ik nooit zin om daarop te lettenquote:Op zondag 2 januari 2011 23:28 schreef Splutje het volgende:
[..]
Geen kip en rundvlees rauw met één vork bewerkt?
Ja goeeewd, tot het gourmetten dus.quote:Op zondag 2 januari 2011 23:28 schreef Maroon het volgende:
Hoe was je verblijf nog in het altijd mooie Limburg, WD?
Ik heb alleen biefstuk gegeten. Dommie.quote:Op zondag 2 januari 2011 23:28 schreef Splutje het volgende:
[..]
Geen kip en rundvlees rauw met één vork bewerkt?
quote:
Ben je alleen op het park geweest, of ook in de stad zelf? Het was een mooie stad hequote:Op zondag 2 januari 2011 23:30 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja goeeewd, tot het gourmetten dus.Ben lekker in de sauna's geweest. En zo.
[..]
Ik heb alleen biefstuk gegeten. Dommie.
[..]
Alleen op het park. Wtf moet ik in een dicht weertquote:Op zondag 2 januari 2011 23:30 schreef Maroon het volgende:
[..]
Ben je alleen op het park geweest, of ook in de stad zelf? Het was een mooie stad he.
Hahaha.quote:
quote:Op zondag 2 januari 2011 23:30 schreef Maroon het volgende:
[..]
Ben je alleen op het park geweest, of ook in de stad zelf? Het was een mooie stad he.
quote:
Had je net zo goed naar een park dichter in de buurt kunnen gaan.quote:Op zondag 2 januari 2011 23:31 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Alleen op het park. Wtf moet ik in een dicht weert
Ik ook. Dan maar buikpijnquote:Op zondag 2 januari 2011 23:30 schreef Maroon het volgende:
[..]
Ik heb daar echt schijt aan, tijdens gourmetten heb ik nooit zin om daarop te letten. Ik heb dan ook altijd honger dus eet shit ook nog te snell. Ben niet eens ziek geworden.
Nigga, please.quote:Op zondag 2 januari 2011 23:32 schreef Maroon het volgende:
[..]
Had je net zo goed naar een park dichter in de buurt kunnen gaan.
Ja wie weet heb je je zusje gevoerdquote:Op zondag 2 januari 2011 23:30 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb alleen biefstuk gegeten. Dommie.
Ga jij daar ook langs?quote:Op zondag 2 januari 2011 23:32 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Hahaha hoor dat je een nieuwe huisgenoot krijgt.
Ik heb daar praktisch gewoond, ik heb nog nooit groen gezien. Of ik zat gewoon in het sloppenwijk gedeelte, kan ook.quote:Op zondag 2 januari 2011 23:33 schreef Maroon het volgende:
[..]
Je kunt haten, maar het is tenminste een mooie, rijke, groene stad.
Dan gaan wij ook. Strippoker for liffie.quote:
Ja, watquote:
Oh er zijn al vonken tussen jullie overgesprongen. Sorry.quote:
Ik kan geen strippoker, niet eerlijk.quote:Op zondag 2 januari 2011 23:33 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dan gaan wij ook. Strippoker for liffie.
Je wilt gewoon mijn aandacht door ongefundeerd te haten.quote:Op zondag 2 januari 2011 23:33 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik heb daar praktisch gewoond, ik heb nog nooit groen gezien. Of ik zat gewoon in het sloppenwijk gedeelte, kan ook.
quote:Op zondag 2 januari 2011 23:34 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh er zijn al vonken tussen jullie overgesprongen. Sorry.
In 3 dagen, precies de 3 dagen waarop alles dicht is, denk jij ik ga omgeving checken. Ik heb dit last minute geboekt en ga ook een uur van te voren natuurlijk die hele drie dagen uitstippen.quote:Op zondag 2 januari 2011 23:34 schreef Maroon het volgende:
[..]
Ja, wat? Het klopt toch wat ik zeg? Die parken zijn allemaal precies hetzelfde, je gaat toch naar zo'n park om de omgeving ook een beetje te checken?
quote:Op zondag 2 januari 2011 23:34 schreef Maroon het volgende:
[..]
Je wilt gewoon mijn aandacht door ongefundeerd te haten.
Wat bedoelde je dan?quote:
Hahaha,quote:Op zondag 2 januari 2011 23:34 schreef Maroon het volgende:
[..]
Je wilt gewoon mijn aandacht door ongefundeerd te haten.
Mocht WD willen.quote:
Ik zeg alleen maar dat als ik ergens op weekendje weg ga iets van de omgeving wil zien, desnoods dmv een wandeling maar jij doet net alsof ik gestoord ben om zoiets te suggeren.quote:Op zondag 2 januari 2011 23:35 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
In 3 dagen, precies de 3 dagen waarop alles dicht is, denk jij ik ga omgeving checken. Ik heb dit last minute geboekt en ga ook een uur van te voren natuurlijk die hele drie dagen uitstippen.
Ik heb gewandeld. Kom niet.quote:Op zondag 2 januari 2011 23:36 schreef Maroon het volgende:
[..]
Ik zeg alleen maar dat als ik ergens op weekendje weg ga iets van de omgeving wil zien, desnoods dmv een wandeling maar jij doet net alsof ik gestoord ben om zoiets te suggeren.
NEE IN HET BOS JONGE.quote:Op zondag 2 januari 2011 23:38 schreef Maroon het volgende:
[..]
Ja, in het park zelf. Het gaat toch juist om.. laat maar.
Ik denk dat ik even een mod/admin moet benaderen.quote:gezien wat je me met herhaling flikt
MET NADRUK ZEG IK JE
negeer mij
teef! jij denkt dat je leven veilig zuur is
hee hoer, jij hebt geen idee van ph
ik los je kut op in het zuur
terwijl je verschrikt toekijkt
...
negeren
ik ben er
niet voor jouw zuur!!!
...
wakker worden !!!
...
laat me met rust, kanker negatief secreet dat je bent
ophoeren
...
wakker worden !!!!!
Omg.quote:
Niet, want je zei net dit:quote:
quote:Op zondag 2 januari 2011 23:31 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Alleen op het park. Wtf moet ik in een dicht weert
?quote:Op zondag 2 januari 2011 23:39 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Pumpkinsoup?!!? OMG NEEE!!!
Wie de fuck is PS? Get a life buiten fok.
Ik grap toch maar. Iedereen weet dat je de ex van yvonne bent.quote:
you flatter me !quote:Op zondag 2 januari 2011 23:40 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik grap toch maar. Iedereen weet dat je de ex van yvonne bent.
Had ik maar een andere naam.quote:Op zondag 2 januari 2011 23:40 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik grap toch maar. Iedereen weet dat je de ex van yvonne bent.
Als je de 21 jarige bedoelt wel ja.quote:
quote:
quote:
Sorry maar ik vind dit wel een hoog stalker gehalte hebben.quote:Op zondag 2 januari 2011 23:42 schreef wolvendagen het volgende:
volgens hyves gaat reetveter slapen
welterusten reetveter
volgens jouw hyves ben je 21 en je laatste krabbel is van 25 oktoberquote:Op zondag 2 januari 2011 23:43 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Sorry maar ik vind dit wel een hoog stalker gehalte hebben.
En volgens mijne?quote:Op zondag 2 januari 2011 23:44 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
volgens jouw hyves ben je 21 en je laatste krabbel is van 25 oktober
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eens met wat hierboven staat
quote:Op zondag 2 januari 2011 23:44 schreef Splutje het volgende:
[..]
En volgens mijne?waarschijnlijk heb je wel hyves maar wil je niet dat je echte vrienden (wij) hem weten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
Had jij mij niet gedeleted van Hyves?quote:Op zondag 2 januari 2011 23:44 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
volgens jouw hyves ben je 21 en je laatste krabbel is van 25 oktober
quote:Op zondag 2 januari 2011 23:44 schreef Splutje het volgende:
[..]
En volgens mijne?Hoe kom je dan aan je dagelijkse quotum 15jarige chicksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hallo xxx
nee, ik keek ook al raar toen ik je niet kon vinden tussen mn vriendenquote:Op zondag 2 januari 2011 23:45 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Had jij mij niet gedeleted van Hyves?
Oke apart. Want ik zie je er nu ook niet tussen staan.quote:Op zondag 2 januari 2011 23:46 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
nee, ik keek ook al raar toen ik je niet kon vinden tussen mn vrienden
Maak een keuze ofzo. M'n oog begint te trekken van al die veranderingenquote:Op zondag 2 januari 2011 23:46 schreef Skylark. het volgende:
Even m'n oude schoenen weer aantrekken.
hyves heeft een complot tegen ons gespannenquote:Op zondag 2 januari 2011 23:47 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Oke apart. Want ik zie je er nu ook niet tussen staan.
ik zie dit voor mequote:Op zondag 2 januari 2011 23:47 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Maak een keuze ofzo. M'n oog begint te trekken van al die veranderingen.
Die heb ik nietquote:Op zondag 2 januari 2011 23:45 schreef Maroon het volgende:
[..]
Hoe kom je dan aan je dagelijkse quotum 15jarige chicks
Neuh en anders zeg je morgen gewoon dat je het allemaal niet meende omdat je dronken was.quote:Op zondag 2 januari 2011 23:48 schreef ynuhh het volgende:
Ik heb vanavond gedronken, was het te merken.
Kom samen rouwen, ik ben ook weggesanneerdquote:Op zondag 2 januari 2011 23:47 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Oke apart. Want ik zie je er nu ook niet tussen staan.
Agh maakt niet uit. Heb wel andere foto's van je op mijn pc staan die ik kan bekijken.quote:Op zondag 2 januari 2011 23:48 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
hyves heeft een complot tegen ons gespannen
Viel mee hoor Yvonnequote:Op zondag 2 januari 2011 23:48 schreef ynuhh het volgende:
Ik heb vanavond gedronken, was het te merken.
ik heb die cd ookquote:Op zondag 2 januari 2011 23:51 schreef TwyLight het volgende:
Ain't my job, to fuck you on your birthday
Ja?quote:
De beat van french.quote:Op zondag 2 januari 2011 23:55 schreef fyah het volgende:
[..]
Nee, maar ik ga het gelijk checken na je Sean Price tip
nee, ik niet.quote:Op zondag 2 januari 2011 23:55 schreef Allure_ het volgende:
Maar WD, heb je dan geen party hardy gedaan met nieuwjaar.
ik hou je wel in bedwang volgend jaarquote:Op zondag 2 januari 2011 23:59 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik iets te hard zoals verwacht. Volgend jaar beter rustig aan doen.
Net zoals je dat vorig jaar zei?quote:Op zondag 2 januari 2011 23:59 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik iets te hard zoals verwacht. Volgend jaar beter rustig aan doen.
Dat is dan een erg gelukkige man.quote:Op maandag 3 januari 2011 00:01 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Misschien heb ik tegen die tijd een vriend die me getemd heeft.
Ga weg GJNVAquote:Op maandag 3 januari 2011 00:02 schreef Panzermaus het volgende:
CUZ WHEN SHE HIT THE CLUB
HEADS TURN - AROUNDD
SHE LIVING IT UP
DRINKZ UP IN THE CLUBB
IM IN LOVE FROM AFARRR
BABY GIRL I WANNA BE WHERE YOU AREEE
Klein hartje heb je. Ik denk dat je easy te temmen bent, als het de juiste jongen is.quote:Op maandag 3 januari 2011 00:03 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Haha, dat valt nog te bezien. Het zal een zware taak voor hem worden.
Ja mang. Nog steeds dezelfde, we hebben al ruim 10 maandenquote:Op maandag 3 januari 2011 00:03 schreef Skylark. het volgende:
Ey Seagal, ga je nog steeds met dezelfde gf?
Doe je goed, maar jij zei altijd al dat je relatiepersoon wasquote:Op maandag 3 januari 2011 00:04 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Klein hartje heb je. Ik denk dat je easy te temmen bent, als het de juiste jongen is.
[..]
Ja mang. Nog steeds dezelfde, we hebben al ruim 10 maanden
aight huisje boompje beesjequote:Op maandag 3 januari 2011 00:04 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Klein hartje heb je. Ik denk dat je easy te temmen bent, als het de juiste jongen is.
[..]
Ja mang. Nog steeds dezelfde, we hebben al ruim 10 maanden
Mits de juiste jongen wel, ja.quote:Op maandag 3 januari 2011 00:04 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Dat is mijn ding.quote:Op maandag 3 januari 2011 00:06 schreef TwyLight het volgende:
[..][quote]Op maandag 3 januari 2011 00:06 schreef TwyLight het volgende:
[..]
aight huisje boompje beesje
jij welquote:Op maandag 3 januari 2011 00:07 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Heus wel.
En ik wil mijzelf als voorbeeld nemen.
links ziet u ex-kim holland employee, gore teefquote:Op maandag 3 januari 2011 00:07 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
rechts ziet u mijn ex-bedrijfsleider. gore hond.
nee zij zit altijd bij de ingang tickets te verkopen, ze heeft twee kinderen, dat wel.quote:Op maandag 3 januari 2011 00:08 schreef TwyLight het volgende:
[..]
links ziet u ex-kim holland employee, gore teef
Leuke jongen hoorquote:Op maandag 3 januari 2011 00:07 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
rechts ziet u mijn ex. gore hond.
Wat een goedkoop wijf naast hem.quote:Op maandag 3 januari 2011 00:07 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
rechts ziet u mijn ex-bedrijfsleider. gore hond.
true. maar ze is wel aardug.quote:Op maandag 3 januari 2011 00:10 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat een goedkoop wijf naast hem.
Binnenste?quote:Op maandag 3 januari 2011 00:09 schreef TwyLight het volgende:
Ik heb nog nooit een chick gehad die 2 even grote schaamlippen had
Dankje Dankje.quote:Op maandag 3 januari 2011 00:09 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Seagal zou bij mij best ver komen.
Dat is dan weer jammer...quote:Op maandag 3 januari 2011 00:11 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Dankje Dankje.
Ben wel gestopt met roken, dat je het even weet.
Sinds 1 januari?quote:Op maandag 3 januari 2011 00:11 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Dankje Dankje.
Ben wel gestopt met roken, dat je het even weet.
Hm, ik ga eens kijken of die van mij gelijk zijn.quote:Op maandag 3 januari 2011 00:11 schreef TwyLight het volgende:
[..]
die ja, anders zou het wel vreemd zijn
do tellquote:Op maandag 3 januari 2011 00:12 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hm, ik ga eens kijken of die van mij gelijk zijn.
Nee daarvoor nog. Ben nu al 3 weken clean.quote:Op maandag 3 januari 2011 00:11 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Sinds 1 januari?
Ik sla dat voornemen nog even over.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |