vooruitquote:Op zondag 2 januari 2011 22:08 schreef MiVer het volgende:
[..]
tot slot dan
daarna hooguit een kusje op je familie smet
die nu jouzelf priemt tot wat je wilt worden
"mister X plaatst je de tuinslang
waterkosten boeien niet
want daarna, ben je om te zoen daar
hahaha"
![]()
wieden is het woord, denk aan wieden
kkharde dissquote:
Ja op die milfquote:Op zondag 2 januari 2011 22:10 schreef Allure_ het volgende:
[..]
kkharde diss. Jy geeft ook geen suggesties op wie dan wel. Ik lijk gewoon alleen op gingers of op sophia bush
. Werkt lekker dat programma.
Zou ik niet doenquote:Op zondag 2 januari 2011 22:11 schreef fyah het volgende:
[..]
Ja op die milfIk weet niet zo direct een celeb! zal ik die milf even zoeken en posten?
heir een picca van mij dan eindelijkquote:Op zondag 2 januari 2011 22:10 schreef fyah het volgende:
Niemand post hier zn eigen pic erbij ook. Hoe wil je nu vergelijken
Haha oh shitquote:
Kristanna Loken, Mary Louise Parker, Drew Barrymore, Scarlette Johanssonquote:Op zondag 2 januari 2011 22:07 schreef fyah het volgende:
op wie lijkt wd? zou er een gisele bundchen uitkomen?wie heeft pics opgeslagen? komop, ik weet dat jullie er hebben.
Dat zei ik ooit he?quote:Op zondag 2 januari 2011 22:13 schreef fyah het volgende:
ik vind mezelf eigenlijk wel op keanu reeves lijken. niet?
ik zocht voor een foto van jou op fb naar 'ben belgie' maar leverde niks op.quote:Op zondag 2 januari 2011 22:13 schreef fyah het volgende:
haha jij lijkt op dqodquote:Op zondag 2 januari 2011 22:13 schreef Salatrel het volgende:
Keanu Reeves
Zach Braff
Avril Lavigne
Matt Leblanc
ik zal eens in het park op een bankje gaan zitten met een broodje en omlaag kijkenquote:
ik sta 2x in dit topicquote:Op zondag 2 januari 2011 22:14 schreef Maroon het volgende:
[..]
ik zocht voor een foto van jou op fb naar 'ben belgie' maar leverde niks op.
Ontzettend, jaquote:Op zondag 2 januari 2011 22:13 schreef fyah het volgende:
Die grap heb ik echt compleet uitgekauwd, dat was Crack_ die dat beweerde.quote:Op zondag 2 januari 2011 22:15 schreef Lakitu het volgende:
ik vind lamon wel wat op johnny depp lijken
quote:
nee idd jij bent een van de weinige jongens waarvan ik denk....niet gelijk weggooien hahaquote:Op zondag 2 januari 2011 22:17 schreef Lamon het volgende:
[..]
Die grap heb ik echt compleet uitgekauwd, dat was Crack_ die dat beweerde.
Ik lijk niet op mensen, mensen lijken als ze mazzel hebben op mij.
quote:Op zondag 2 januari 2011 22:16 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ontzettend, ja.
hahaha ik had een foto gedaan met een scharrel (die sander look a like) en die leek op nick carter_ not even close maar okay
zeer binnenkort. Wat mij betreft binnen enkele dagen, maar daar gaan de rooien overquote:Op zondag 2 januari 2011 22:16 schreef Splutje het volgende:
fyah wanneer komt die nieuwe mobile versie uit dan
Het is toch geen vriendin van je of zo, die me belazert want de gevolgen zijn dan niet te overzien.quote:Op zondag 2 januari 2011 22:17 schreef Lakitu het volgende:
[..]
nee idd jij bent een van de weinige jongens waarvan ik denk....niet gelijk weggooien haha
Straks als ik thuis ben even kijken.quote:Op zondag 2 januari 2011 22:13 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Haha oh shit
ohja ynuhh volgens mij is dit ook wel wat voor jou =$ dope mixtape van 2 gasten die ik nog niet kendehttp://www.hotnewhiphop.com/en/view-album/6947-the-rawth-(freep)
Nee het is een callgirlquote:Op zondag 2 januari 2011 22:18 schreef Lamon het volgende:
[..]
Het is toch geen vriendin van je of zo, die me belazert want de gevolgen zijn dan niet te overzien.
okequote:
dat ziet er zo douchebag uitquote:Op zondag 2 januari 2011 22:20 schreef Maroon het volgende:
Ik zou echt graag zo'n massive kaaklijn willen hebben.
maar je vindt maroon al de mooiste kleurquote:Op zondag 2 januari 2011 22:20 schreef Maroon het volgende:
en dan lekker ongeschoren.quote:Op zondag 2 januari 2011 22:20 schreef Maroon het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |