Gggggggggggggggggggggg!quote:
Een vaderfiguur zijn voor labiele wijven?quote:Op zondag 2 januari 2011 21:27 schreef Lamon het volgende:
Ik krijg straks antwoord waarom ik voor een leuk 20-jarig meisje een date waard ben, ik ben benieuwd wat ik goed doe.
ik ben het helemaal met je eens. daarom val ik op vrouwenquote:Op zondag 2 januari 2011 21:27 schreef Allure_ het volgende:
jongens zijnn niet zo cool, jongens, een heleboel.
Nope.quote:Op zondag 2 januari 2011 21:27 schreef Chai het volgende:
[..]
Een vaderfiguur zijn voor labiele wijven?
Aandachtshoer.quote:Op zondag 2 januari 2011 21:27 schreef Lamon het volgende:
Ik krijg straks antwoord waarom ik voor een leuk 20-jarig meisje een date waard ben, ik ben benieuwd wat ik goed doe.
2 januari en ik ben het nu al fucking beu. Ik moet ook maar op chicks over stappenquote:Op zondag 2 januari 2011 21:28 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik ben het helemaal met je eens. daarom val ik op vrouwen
Ik ook. Tijd voor een ander.quote:Op zondag 2 januari 2011 21:28 schreef Allure_ het volgende:
[..]
2 januari en ik ben het nu al fucking beu. Ik moet ook maar op chicks over stappen.
quote:
Ik heb zelf enkel op Yvonne als ad en die fotograaf gestemd, maar ik zit dit jaar niet in die categorie.quote:
doe jongetjesquote:Op zondag 2 januari 2011 21:28 schreef Allure_ het volgende:
[..]
2 januari en ik ben het nu al fucking beu. Ik moet ook maar op chicks over stappen.
en je hebt op mozy gestemd he.quote:Op zondag 2 januari 2011 21:30 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik heb zelf enkel op Yvonne als ad en die fotograaf gestemd, maar ik zit dit jaar niet in die catagorie.![]()
quote:Op zondag 2 januari 2011 21:31 schreef Lamon het volgende:
[..]
Nee.Dat denkt ie, hij is een tikkie gek in zijn hoofd.
inb4 lamon was dronkenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 16:53 schreef Mozy het volgende:
haha die fok user verkiezingen. op elke plek waar ik Lamon had gestemd. heeft hij mozy gestemd, hoe sad hahaha hard geworden
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |