Ik ook, maar ik vind de taal ook niet mooi.. Nederlands ook niet trouwensquote:Op zondag 2 januari 2011 21:03 schreef MiVer het volgende:
michel is slecht in duits
ja ik weet, woon in zeeland, en tot 3 havo had ik
maar slecht dus
jij woont op zekere lokatiequote:Op zondag 2 januari 2011 21:03 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik vind de taal ook niet mooi.. Nederlands ook niet trouwens
Zo erg heb ik nou ook weer geen accentje hoorquote:Op zondag 2 januari 2011 21:05 schreef MiVer het volgende:
[..]
jij woont op zekere lokatie
geeft andere logica
mijn nederlands is wel mooi
nee opscheppen zuigt
hahaha
nieuw jaartje
neu, geen idee, maar ging ik niet van uitquote:Op zondag 2 januari 2011 21:06 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zo erg heb ik nou ook weer geen accentje hoor![]()
![]()
![]()
Nieuwe ronde![]()
alle goeds voor jouquote:
straffe oostenwindquote:Op zondag 2 januari 2011 21:21 schreef MiVer het volgende:
[..]
alle goeds voor jou
waarom, tuurlijk sc deelnemer
maar een aparte frisse indruk
mag je wel
alle goeds
Gggggggggggggggggggggg!quote:
Een vaderfiguur zijn voor labiele wijven?quote:Op zondag 2 januari 2011 21:27 schreef Lamon het volgende:
Ik krijg straks antwoord waarom ik voor een leuk 20-jarig meisje een date waard ben, ik ben benieuwd wat ik goed doe.
ik ben het helemaal met je eens. daarom val ik op vrouwenquote:Op zondag 2 januari 2011 21:27 schreef Allure_ het volgende:
jongens zijnn niet zo cool, jongens, een heleboel.
Nope.quote:Op zondag 2 januari 2011 21:27 schreef Chai het volgende:
[..]
Een vaderfiguur zijn voor labiele wijven?
Aandachtshoer.quote:Op zondag 2 januari 2011 21:27 schreef Lamon het volgende:
Ik krijg straks antwoord waarom ik voor een leuk 20-jarig meisje een date waard ben, ik ben benieuwd wat ik goed doe.
2 januari en ik ben het nu al fucking beu. Ik moet ook maar op chicks over stappenquote:Op zondag 2 januari 2011 21:28 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik ben het helemaal met je eens. daarom val ik op vrouwen
Ik ook. Tijd voor een ander.quote:Op zondag 2 januari 2011 21:28 schreef Allure_ het volgende:
[..]
2 januari en ik ben het nu al fucking beu. Ik moet ook maar op chicks over stappen.
quote:
Ik heb zelf enkel op Yvonne als ad en die fotograaf gestemd, maar ik zit dit jaar niet in die categorie.quote:
doe jongetjesquote:Op zondag 2 januari 2011 21:28 schreef Allure_ het volgende:
[..]
2 januari en ik ben het nu al fucking beu. Ik moet ook maar op chicks over stappen.
en je hebt op mozy gestemd he.quote:Op zondag 2 januari 2011 21:30 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik heb zelf enkel op Yvonne als ad en die fotograaf gestemd, maar ik zit dit jaar niet in die catagorie.![]()
quote:Op zondag 2 januari 2011 21:31 schreef Lamon het volgende:
[..]
Nee.Dat denkt ie, hij is een tikkie gek in zijn hoofd.
inb4 lamon was dronkenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 16:53 schreef Mozy het volgende:
haha die fok user verkiezingen. op elke plek waar ik Lamon had gestemd. heeft hij mozy gestemd, hoe sad hahaha hard geworden
quote:
Hij post alleen hier en hij staat bij allemaal dingen die echt niet kloppen bij hem. Rara hoe kan dat. Nee ik heb niet gestemd.quote:Op zondag 2 januari 2011 21:31 schreef Lamon het volgende:
[..]
Nee.Dat denkt ie, hij is een tikkie gek in zijn hoofd.
die zijn kk lekkerquote:Op zondag 2 januari 2011 21:32 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee die eckte eckte jonge. Ik ben fo real.
ik nietquote:Op zondag 2 januari 2011 21:33 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Jongetjes zijn labiel die blijven zo achter je aan lopen
Haha misschien moet je iets minder groene nemen.quote:Op zondag 2 januari 2011 21:33 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Jongetjes zijn labiel die blijven zo achter je aan lopen
Met nieuwjaar eentje van 28 en die was net zo twisted als jonge jongetjesquote:Op zondag 2 januari 2011 21:34 schreef Chai het volgende:
[..]
Haha misschien moet je iets minder groene nemen.
ik heb liever dat je op mn innerlijk valtquote:
Goed bezig Ally. Pics.quote:Op zondag 2 januari 2011 21:35 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Met nieuwjaar eentje van 28 en die was net zo twisted als jonge jongetjes.
Ik ben er gewoon klaar mee, ik ben mannen moe..
Mensen met deze mening hebben een loserinnerlijk.quote:Op zondag 2 januari 2011 21:36 schreef Lakitu het volgende:
[..]
ik heb liever dat je op mn innerlijk valt
Ik ben allang voor je innerlijk gevallen, nu word het wel tijd voor pics.quote:Op zondag 2 januari 2011 21:36 schreef Lakitu het volgende:
[..]
ik heb liever dat je op mn innerlijk valt
Vrouwen die me altijd maar complimenteren op mijn looks, iedere dag opnieuw, ik ben geen ding maar een mens hoor.quote:Op zondag 2 januari 2011 21:37 schreef Chai het volgende:
[..]
Mensen met deze mening hebben een loserinnerlijk.
Lol ben je een manhoertje ofzo.quote:Op zondag 2 januari 2011 21:38 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Vrouwen die me altijd maar complimenteren op mijn looks, iedere dag opnieuw, ik ben geen ding maar een mens hoor.
Ik heb ook nog inhoud...
Hij was grieks ofzoiets. Donker haar, donkere ogen, langquote:
Jammer van zijn plakkerige innerlijk.quote:Op zondag 2 januari 2011 21:38 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hij was grieks ofzoiets. Donker haar, donkere ogen, lang. En toch werd ik er niet vrolijk van
.
praat normaal tegen lamonquote:
ik zeg ik niet natuurlijk =$ en jij op fergiequote:Op zondag 2 januari 2011 21:40 schreef Allure_ het volgende:
Op welke celebrity lijken jullie? En op welke lijk ik?
WAT u_uquote:
Ik had dat een keer gedaan met een zo'n foto, maar ik leek op heel veel verschillende en dan ook echt met 5 boven de 90%, dus lijkt me niet echt kloppen.quote:Op zondag 2 januari 2011 21:40 schreef Allure_ het volgende:
Haha fok jou, dat ouwe lijkquote:Op zondag 2 januari 2011 21:41 schreef Lakitu het volgende:
[..]
ik zeg ik niet natuurlijk =$ en jij op fergie
Ik lijk op Van Persiequote:Op zondag 2 januari 2011 21:40 schreef Allure_ het volgende:
hahah ik ben bloedserieus, en zij is spang hoor. als ik BEP zie kan ik alleen nog maar aan jou denkenquote:
Volgens MyHeritage (of wat die site ook was) leek ik op Katherine Heiglquote:Op zondag 2 januari 2011 21:40 schreef Allure_ het volgende:
meer Wibiquote:Op zondag 2 januari 2011 21:42 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Volgens MyHeritage (of wat die site ook was) leek ik op Katherine Heigl
Bohhh Kkgeilquote:Op zondag 2 januari 2011 21:42 schreef BobbyB het volgende:
[..]
quote:Op zondag 2 januari 2011 21:42 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Frag mahl an die Mädel!quote:
ik was ookquote:
Avril Lavigne toch?quote:Op zondag 2 januari 2011 21:43 schreef Dqod het volgende:
[..]
Bohhh Kkgeil
Ik weet het niet meer.. Heb het ooit wel eens uitgeprobeerd
ELIZA FUCKING DUSHKUquote:Op zondag 2 januari 2011 21:43 schreef Chai het volgende:
[..]Dat weet ik nog. Ik vond ook net die van mij toen.
[ afbeelding ]
Ohhja dat. ik vraag me af op wie ik ook al weer leek volgens hunquote:Op zondag 2 januari 2011 21:43 schreef Chai het volgende:
[..]Dat weet ik nog. Ik vond ook net die van mij toen.
[ afbeelding ]
Wieber op.quote:
Ik kan niet wachten uhhuhquote:Op zondag 2 januari 2011 21:44 schreef MiVer het volgende:
[..]
ik was ook
doe best voor terugkeer, ook dat voorjaar
dat dansen blijft hoopvol
alle kleuren en bloemen en je weet
*^*&%^$^%#$%#$%#@$#@quote:
je kent mijn vogelfotos...quote:
quote:Op zondag 2 januari 2011 21:47 schreef tliciouz het volgende:
Ik lijk natuurlijk op Megan Fox maar dat wisten we allemaal.
In dat geval ga je van mijn Lekkere FOK!ster lijstje af.quote:Op zondag 2 januari 2011 21:47 schreef tliciouz het volgende:
Ik lijk natuurlijk op Megan Fox maar dat wisten we allemaal.
Bohhh ik wil ze maar al te graag zien die foto'squote:Op zondag 2 januari 2011 21:47 schreef MiVer het volgende:
[..]
je kent mijn vogelfotos...
dit jaar accent verleggen ->
planten
dus minimaal toon ik je die bloeiende romantische wei
en anders maak je hem gewoon mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |