quote:Op zondag 2 januari 2011 23:23 schreef Allure_ het volgende:
hebben ze die nu bij de H&M? even kopen dan moarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit vind ik ook zo schattig. Ik spoiler het even zodat mensen niet worden doodgegooid met plaatjes.
nee, ik heb voedselvergiftigingquote:jij?
Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
Ja jij pulled dat ook gewoon offquote:Op zondag 2 januari 2011 23:22 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja die had ik en in de zomer deed ik daar gewoon een zwarte BH onder.haters gonna hate
stond helemaal niet skanky trouwens
Depends on the situation.quote:Op zondag 2 januari 2011 23:21 schreef Maroon het volgende:
[..]
ynuhh, als jij een relatie hebt gehad he, hoelang moet je dan bij jou wachten totdat je geen rebound meer bent?
ik heb geen levenquote:Op zondag 2 januari 2011 23:23 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
hebben ze die nu bij de H&M? even kopen dan moar
[..]
nee, ik heb voedselvergiftigingjij?
. dan fix ik je
anders doe je dat toch aan met een bh eronder en dan doe je er een zwarte blouse over? zodat de aandacht naar de blouse gaat en niet naar de bh.quote:Op zondag 2 januari 2011 23:23 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja jij pulled dat ook gewoon off. Ik denk niet dat dat gaat werken bij mij
.
Nooit.quote:
niemand kan mij fixen nu. ik kots alles onder. al 2 dagen.quote:Op zondag 2 januari 2011 23:24 schreef TwyLight het volgende:
[..]
ik heb geen leven
je mag wel langskomen, [ afbeelding ]. dan fix ik je
Ja fucking hell, ik wil echt al veel dingen bestellen. Maar mag nog niet van mezelfquote:Op zondag 2 januari 2011 23:23 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
hebben ze die nu bij de H&M? even kopen dan moar
[..]
nee, ik heb voedselvergiftigingjij?
Nu schuif je jouw tekortkomingen af op de beste mc van Nederland.quote:Op zondag 2 januari 2011 23:22 schreef fyah het volgende:
[..]
Ik huiver altijd van de meligheid van die geforceerde lyrics over het nieuws
hai2u . komquote:Op zondag 2 januari 2011 23:25 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
niemand kan mij fixen nu. ik kots alles onder. al 2 dagen.
Nu geloof ik het echt niet meer. Dit moet wel een troll zijn.quote:Op zondag 2 januari 2011 23:25 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Nu schuif je jouw tekortkomingen af op de beste mc van Nederland.
Dat probleem heb ik ook. Ik moet het nog via mn moeder van de site halen zeg moar.quote:Op zondag 2 januari 2011 23:25 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja fucking hell, ik wil echt al veel dingen bestellen. Maar mag nog niet van mezelf.
Loop je niet gewoon de kringloop in?quote:Op zondag 2 januari 2011 23:26 schreef Fascination het volgende:
Ik zie echt nooit leuke dingen bij de H&M. Het ziet er allemaal zo slecht uit qua kwaliteit, alsof je er maar een paar keer mee kan lopen voordat het kapot is.
Ja we gingen gourmetten, ik heb allen biefstuk gegeten en die eet ik altijd medium.quote:
Nee, toch niet.quote:Op zondag 2 januari 2011 23:27 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Loop je niet gewoon de kringloop in?
Waar ga jij meestal heen dan?quote:Op zondag 2 januari 2011 23:26 schreef Fascination het volgende:
Ik zie echt nooit leuke dingen bij de H&M. Het ziet er allemaal zo slecht uit qua kwaliteit, alsof je er maar een paar keer mee kan lopen voordat het kapot is.
Dan koop je het nu, maar kun je het nog niet dragen. En tegen de tijd dat het wel kan koop je toch weer een compleet andere garderobe want dan ben je die kleren alweer beu. Nee, ik ken mezelf.quote:Op zondag 2 januari 2011 23:26 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dat probleem heb ik ook. Ik moet het nog via mn moeder van de site halen zeg moar.
Maar ik ga van de week in de stad even langs denk ik. Ik heb zin in de zomer. bwwhehehe.
quote:Op zondag 2 januari 2011 23:27 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja we gingen gourmetten, ik heb allen biefstuk gegeten en die eet ik altijd medium.
Nee ik ook nooit, maar nu ben ik een half dooie otter.quote:
Esprit meestal, maar dat zullen jullie te degelijk vinden denk ik.quote:Op zondag 2 januari 2011 23:27 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Waar ga jij meestal heen dan?
[..]
Dan koop je het nu, maar kun je het nog niet dragen. En tegen de tijd dat het wel kan koop je toch weer een compleet andere garderobe want dan ben je die kleren alweer beu. Nee, ik ken mezelf.
Ik herken mij in jouquote:Op zondag 2 januari 2011 23:27 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Waar ga jij meestal heen dan?
[..]
Dan koop je het nu, maar kun je het nog niet dragen. En tegen de tijd dat het wel kan koop je toch weer een compleet andere garderobe want dan ben je die kleren alweer beu. Nee, ik ken mezelf.
Geen kip en rundvlees rauw met één vork bewerkt?quote:Op zondag 2 januari 2011 23:28 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee ik ook nooit, maar nu ben ik een half dooie otter.
Sex zal er wel niet in zitten dusquote:Op zondag 2 januari 2011 23:28 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee ik ook nooit, maar nu ben ik een half dooie otter.
Hoezo? Omdat mijn mening anders is?quote:Op zondag 2 januari 2011 23:26 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Nu geloof ik het echt niet meer. Dit moet wel een troll zijn.
Klinkt geil...quote:
Haha, daar ging ik vroeger best vaak heen. Maar op een gegeven moment vond ik dat niet leuk meerquote:Op zondag 2 januari 2011 23:28 schreef Fascination het volgende:
[..]
Esprit meestal, maar dat zullen jullie te degelijk vinden denk ik.
Ik heb daar echt schijt aan, tijdens gourmetten heb ik nooit zin om daarop te lettenquote:Op zondag 2 januari 2011 23:28 schreef Splutje het volgende:
[..]
Geen kip en rundvlees rauw met één vork bewerkt?
Ja goeeewd, tot het gourmetten dus.quote:Op zondag 2 januari 2011 23:28 schreef Maroon het volgende:
Hoe was je verblijf nog in het altijd mooie Limburg, WD?
Ik heb alleen biefstuk gegeten. Dommie.quote:Op zondag 2 januari 2011 23:28 schreef Splutje het volgende:
[..]
Geen kip en rundvlees rauw met één vork bewerkt?
quote:
Ben je alleen op het park geweest, of ook in de stad zelf? Het was een mooie stad hequote:Op zondag 2 januari 2011 23:30 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja goeeewd, tot het gourmetten dus.Ben lekker in de sauna's geweest. En zo.
[..]
Ik heb alleen biefstuk gegeten. Dommie.
[..]
Alleen op het park. Wtf moet ik in een dicht weertquote:Op zondag 2 januari 2011 23:30 schreef Maroon het volgende:
[..]
Ben je alleen op het park geweest, of ook in de stad zelf? Het was een mooie stad he.
Hahaha.quote:
quote:Op zondag 2 januari 2011 23:30 schreef Maroon het volgende:
[..]
Ben je alleen op het park geweest, of ook in de stad zelf? Het was een mooie stad he.
quote:
Had je net zo goed naar een park dichter in de buurt kunnen gaan.quote:Op zondag 2 januari 2011 23:31 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Alleen op het park. Wtf moet ik in een dicht weert
Ik ook. Dan maar buikpijnquote:Op zondag 2 januari 2011 23:30 schreef Maroon het volgende:
[..]
Ik heb daar echt schijt aan, tijdens gourmetten heb ik nooit zin om daarop te letten. Ik heb dan ook altijd honger dus eet shit ook nog te snell. Ben niet eens ziek geworden.
Nigga, please.quote:Op zondag 2 januari 2011 23:32 schreef Maroon het volgende:
[..]
Had je net zo goed naar een park dichter in de buurt kunnen gaan.
Ja wie weet heb je je zusje gevoerdquote:Op zondag 2 januari 2011 23:30 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb alleen biefstuk gegeten. Dommie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |