Bijenkorf..quote:Op zondag 2 januari 2011 23:11 schreef Allure_ het volgende:
Waar kun je ergens een kanten body halen?
quote:Op zondag 2 januari 2011 23:12 schreef MiVer het volgende:
boelshit, beiden niet gestopt
het is ffe de tijd van dingen
otis was er kort eerder nog
quote:Op zondag 2 januari 2011 23:12 schreef MiVer het volgende:
boelshit, beiden niet gestopt
het is ffe de tijd van dingen
otis was er kort eerder nog
kappen teefquote:Op zondag 2 januari 2011 23:13 schreef Fascination het volgende:
[..]!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Anders ga je me in elkaar slaan, stoere man?quote:
Bullshit, dit is gewoon een goede tekst.quote:Op zondag 2 januari 2011 23:14 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat je sarcastisch bent.
quote:Op zondag 2 januari 2011 23:12 schreef Maroon het volgende:
[..]
Ik ben de jongen met de cowboyhoed die gepest is door Otis.
Zijn flow is ongeëvenaard.quote:Op zondag 2 januari 2011 23:14 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat je sarcastisch bent.
Ik vroeg wat.quote:
Hey PK. Leef jij ook nogquote:
quote:Op zondag 2 januari 2011 23:17 schreef ynuhh het volgende:
Lamon ik wil typhoon laten horen, die teksten vind je erg mooi denk ik, ware het niet dat ik mijn laptop niet meer open ga doen.
Zo niet mij vind je wel mooi.
jij hebt echt geen ideequote:Op zondag 2 januari 2011 23:14 schreef Fascination het volgende:
[..]
Anders ga je me in elkaar slaan, stoere man?
ongeëvenaard nep ja. Hij probeert zo fel te articuleren dat hij flowt als een taalcursus Spaans op cassette.quote:
Bohquote:Op zondag 2 januari 2011 23:17 schreef wolvendagen het volgende:
Voedselvergiftiging oplopen op vakantie. GOEIE.
Die dingen lijken zo snel 'slet'.quote:Op zondag 2 januari 2011 23:17 schreef Allure_ het volgende:
[ afbeelding ]
Wordt lastig om dit aan te trekken zonder dat het er skank uitziet. En die van haar is ook niet zo mooi
.
Die heeft zijn stem niet mee. Wel een van de betere lyrici, als ik dat zo mag schrijvenquote:
Dude, doe even normaal.quote:Op zondag 2 januari 2011 23:17 schreef MiVer het volgende:
[..]
jij hebt echt geen idee
van goed gevoel en de stemming met mensen
echt zo triest als de spruiten op land
jij zit in oldenzaal, hebt ooit gewerkt bij de c1000
nu nog?, je bent iig juridisch bezig
...
doe eens aardig
waarom leer je niet
jij bent dus erg he!
KLB SC roast.quote:Op zondag 2 januari 2011 23:17 schreef MiVer het volgende:
[..]
jij hebt echt geen idee
van goed gevoel en de stemming met mensen
echt zo triest als de spruiten op land
jij zit in oldenzaal, hebt ooit gewerkt bij de c1000
nu nog?, je bent iig juridisch bezig
...
doe eens aardig
waarom leer je niet
jij bent dus erg he!
Ik ga morgen thuisblijven. Wedden m'n vriendin gaat zaniken omdat ik niet naar school ga en liever thuis mijn ingewanden uitspuug.quote:
quote:Op zondag 2 januari 2011 23:17 schreef ynuhh het volgende:
Lamon ik wil typhoon laten horen, die teksten vind je erg mooi denk ik, ware het niet dat ik mijn laptop niet meer open ga doen.
Zo niet mij vind je wel mooi.
Dat is juist zo goed... Hij kan ook elke week een kwaliteitsrap afleveren bij Giel Beelen, welke mc doet hem dat na?quote:Op zondag 2 januari 2011 23:17 schreef fyah het volgende:
[..]
ongeëvenaard nep ja. Hij probeert zo fel te articuleren dat hij flowt als een taalcursus Spaans op cassette.
Elke rapper die elke week wordt uitgenodigd?quote:Op zondag 2 januari 2011 23:20 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Dat is juist zo goed... Hij kan ook elke week een kwaliteitsrap afleveren bij Giel Beelen, welke mc doet hem dat na?
ynuhh, als jij een relatie hebt gehad he, hoelang moet je dan bij jou wachten totdat je geen rebound meer bent?quote:Op zondag 2 januari 2011 23:20 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Dat is juist zo goed... Hij kan ook elke week een kwaliteitsrap afleveren bij Giel Beelen, welke mc doet hem dat na?
Chickieee. Jij hebt vast wel een kanten body. I.c.m wat trek je die aan?quote:Op zondag 2 januari 2011 23:19 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik ga morgen thuisblijven. Wedden m'n vriendin gaat zaniken omdat ik niet naar school ga en liever thuis mijn ingewanden uitspuug.
SUP ALLY
Ik huiver altijd van de meligheid van die geforceerde lyrics over het nieuwsquote:Op zondag 2 januari 2011 23:20 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Meer dan wd.quote:
Ja die had ik en in de zomer deed ik daar gewoon een zwarte BH onder.quote:Op zondag 2 januari 2011 23:21 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Chickieee. Jij hebt vast wel een kanten body. I.c.m wat trek je die aan?
Lekker laten jankenquote:Op zondag 2 januari 2011 23:19 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik ga morgen thuisblijven. Wedden m'n vriendin gaat zaniken omdat ik niet naar school ga en liever thuis mijn ingewanden uitspuug.
SUP ALLY
Alleen Frans heeft die kwaliteiten. Beter vind je ze niet in de Benelux.quote:Op zondag 2 januari 2011 23:21 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Elke rapper die elke week wordt uitgenodigd?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit vind ik ook zo schattig. Ik spoiler het even zodat mensen niet worden doodgegooid met plaatjes.
Chicks die rebounds zijn.quote:Op zondag 2 januari 2011 23:21 schreef Maroon het volgende:
[..]
ynuhh, als jij een relatie hebt gehad he, hoelang moet je dan bij jou wachten totdat je geen rebound meer bent?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |