Ga jij daar ook langs?quote:Op zondag 2 januari 2011 23:32 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Hahaha hoor dat je een nieuwe huisgenoot krijgt.
Ik heb daar praktisch gewoond, ik heb nog nooit groen gezien. Of ik zat gewoon in het sloppenwijk gedeelte, kan ook.quote:Op zondag 2 januari 2011 23:33 schreef Maroon het volgende:
[..]
Je kunt haten, maar het is tenminste een mooie, rijke, groene stad.
Dan gaan wij ook. Strippoker for liffie.quote:
Ja, watquote:
Oh er zijn al vonken tussen jullie overgesprongen. Sorry.quote:
Ik kan geen strippoker, niet eerlijk.quote:Op zondag 2 januari 2011 23:33 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dan gaan wij ook. Strippoker for liffie.
Je wilt gewoon mijn aandacht door ongefundeerd te haten.quote:Op zondag 2 januari 2011 23:33 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik heb daar praktisch gewoond, ik heb nog nooit groen gezien. Of ik zat gewoon in het sloppenwijk gedeelte, kan ook.
quote:Op zondag 2 januari 2011 23:34 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh er zijn al vonken tussen jullie overgesprongen. Sorry.
In 3 dagen, precies de 3 dagen waarop alles dicht is, denk jij ik ga omgeving checken. Ik heb dit last minute geboekt en ga ook een uur van te voren natuurlijk die hele drie dagen uitstippen.quote:Op zondag 2 januari 2011 23:34 schreef Maroon het volgende:
[..]
Ja, wat? Het klopt toch wat ik zeg? Die parken zijn allemaal precies hetzelfde, je gaat toch naar zo'n park om de omgeving ook een beetje te checken?
quote:Op zondag 2 januari 2011 23:34 schreef Maroon het volgende:
[..]
Je wilt gewoon mijn aandacht door ongefundeerd te haten.
Wat bedoelde je dan?quote:
Hahaha,quote:Op zondag 2 januari 2011 23:34 schreef Maroon het volgende:
[..]
Je wilt gewoon mijn aandacht door ongefundeerd te haten.
Mocht WD willen.quote:
Ik zeg alleen maar dat als ik ergens op weekendje weg ga iets van de omgeving wil zien, desnoods dmv een wandeling maar jij doet net alsof ik gestoord ben om zoiets te suggeren.quote:Op zondag 2 januari 2011 23:35 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
In 3 dagen, precies de 3 dagen waarop alles dicht is, denk jij ik ga omgeving checken. Ik heb dit last minute geboekt en ga ook een uur van te voren natuurlijk die hele drie dagen uitstippen.
Ik heb gewandeld. Kom niet.quote:Op zondag 2 januari 2011 23:36 schreef Maroon het volgende:
[..]
Ik zeg alleen maar dat als ik ergens op weekendje weg ga iets van de omgeving wil zien, desnoods dmv een wandeling maar jij doet net alsof ik gestoord ben om zoiets te suggeren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |