Maar Lamon.. ze is 20 jaar, knap en intelligent? Toch niet uit omgeving Amersfoort he.quote:
quote:Op zondag 2 januari 2011 22:22 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik zie geen kaaklijn, bijdehandte belg.
OH SNNNNNNNNNAPquote:Op zondag 2 januari 2011 22:23 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Maar Lamon.. ze is 20 jaar, knap en intelligent? Toch niet uit omgeving Amersfoort he.
quote:Op zondag 2 januari 2011 22:23 schreef fyah het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hier heb je kaaklijn voor 3
suck my pussy.quote:Op zondag 2 januari 2011 22:23 schreef fyah het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
fukken ridgequote:Op zondag 2 januari 2011 22:23 schreef fyah het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nee,quote:Op zondag 2 januari 2011 22:23 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Maar Lamon.. ze is 20 jaar, knap en intelligent? Toch niet uit omgeving Amersfoort he.
officer rickyquote:Op zondag 2 januari 2011 22:25 schreef ynuhh het volgende:
Voor laki en cn.
http://25.media.tumblr.com/tumblr_le2pwsGKry1qz7lxdo1_500.jpg
topnotch zit nu onder universal. afgelopen maand kwam het djvt album er nog op, maar dat is eigenlijk meer magnetron dan topnotch. kempi moet eens met een nieuwe komenquote:Op zondag 2 januari 2011 22:28 schreef Allure_ het volgende:
Ik heb het idee dat er al 100 jaar niks nieuws meer is uitgekomen bij topnotch
Ik ben 21.quote:Op zondag 2 januari 2011 22:23 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja oke jvt. Maar gewoon harde pokoe bedoel ik. Hef, Kemps en fresku enzoquote:Op zondag 2 januari 2011 22:30 schreef fyah het volgende:
[..]
topnotch zit nu onder universal. afgelopen maand kwam het djvt album er nog op, maar dat is eigenlijk meer magnetron dan topnotch. kempi moet eens met een nieuwe komen
Ik bedoelde jou ook niet.quote:
Hef zit op noah's ark. album van hef is half klaar, rond de zomer dus. denk dat het een skere winter gaat worden verderquote:Op zondag 2 januari 2011 22:31 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja oke jvt. Maar gewoon harde pokoe bedoel ik. Hef, Kemps en fresku enzo,
kaolo pangpangquote:Op zondag 2 januari 2011 22:32 schreef fyah het volgende:
[..]
Hef zit op noah's ark. album van hef is half klaar, rond de zomer dus. denk dat het een skere winter gaat worden verder
Komt ook een nieuwe Jiggens plaatquote:Op zondag 2 januari 2011 22:32 schreef fyah het volgende:
[..]
Hef zit op noah's ark. album van hef is half klaar, rond de zomer dus. denk dat het een skere winter gaat worden verder
oh nicequote:
Ik vraag me eigenlijk ok af waarom het alleen zo in KLB kan zijn. Verder is dit toch best een triest subforumquote:Op zondag 2 januari 2011 22:41 schreef MiVer het volgende:
dus fijne slowchatters
jullie houden hem goed draaiende
de beste informele plek van fok
![]()
![]()
Interessantquote:Op zondag 2 januari 2011 22:42 schreef Lamon het volgende:
Ik heb nu trouwens dus op 1 en 2 januari iets gehad, 5 en 7 januari dates, en ik had het voornemen om iedere dag wat te doen in januari omdat het leven kort is, nu heb ik 3 en 4 en 6 januari niets, jammer dat je nooit waar kunt maken wat je je voorneemt.
20 was te oud voor jou en ik post geen pics meer, iedere keer als ik niet te laf ben om dat te doen word ik genaaid of wordt ze afgekraakt.quote:Op zondag 2 januari 2011 22:40 schreef Maroon het volgende:
Pass eens een pic Lamon, ben wel benieuwd aangezien ze ook in mijn leeftijdsklasse zit.
Nee hoor, mijn rejection region is [-,15.9] en [26,-]quote:Op zondag 2 januari 2011 22:43 schreef Lamon het volgende:
[..]
20 was te oud voor jou en ik post geen pics meer, iedere keer als ik niet te laf ben om dat te doen wordt ik genaaid of wordt ze afgekraakt.
ik op zich ookquote:Op zondag 2 januari 2011 22:42 schreef fyah het volgende:
[..]
Ik vraag me eigenlijk ok af waarom het alleen zo in KLB kan zijn. Verder is dit toch best een triest subforum
En weer weg.quote:Op zondag 2 januari 2011 22:46 schreef Splutje het volgende:
Post gewoon die pic man, ik zal liegen dat ik haar zou geven
Het is niet mijn ding, maar chill dat je die pic post.quote:Op zondag 2 januari 2011 22:49 schreef Lamon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar let maar op, allemaal te min voor de klb helden.
oh kutquote:Op zondag 2 januari 2011 22:52 schreef Allure_ het volgende:
Moet er niet aan denken dat een jongen waarmee ik date een pic van mij op een random forum zou posten.
Ik zou ook nooit foto's van mijn vriend hier posten.quote:Op zondag 2 januari 2011 22:49 schreef fyah het volgende:
waarom zou je op fok een pic posten van het meisje waar je iets mee hebt afgesproken? best awkward lijkt me.
Het uiterlijk buiten beschouwing gelaten is dit niet zo'n heel goede fotoquote:Op zondag 2 januari 2011 22:49 schreef Lamon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar let maar op, allemaal te min voor de klb helden.
Nee, jij post nooit pics van anderen idd, en bent er altijd heel aardig over.quote:Op zondag 2 januari 2011 22:52 schreef Allure_ het volgende:
Moet er niet aan denken dat een jongen waarmee ik date een pic van mij op een random forum zou posten.
quote:Op zondag 2 januari 2011 22:54 schreef Lamon het volgende:
[..]
Nee, jij post nooit pics van anderen idd, en bent er altijd heel aardig over.
Maar goed, er zijn mensen die huizen van anderen streetvieuwen, dat is nog veel zieker.
Deze man.quote:Op zondag 2 januari 2011 22:54 schreef Lamon het volgende:
[..]
Nee, jij post nooit pics van anderen idd, en bent er altijd heel aardig over.
Maar goed, er zijn mensen die huizen van anderen streetviewen, dat is nog veel zieker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |