aight huisje boompje beesjequote:Op maandag 3 januari 2011 00:04 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Klein hartje heb je. Ik denk dat je easy te temmen bent, als het de juiste jongen is.
[..]
Ja mang. Nog steeds dezelfde, we hebben al ruim 10 maanden
Mits de juiste jongen wel, ja.quote:Op maandag 3 januari 2011 00:04 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Klein hartje heb je. Ik denk dat je easy te temmen bent, als het de juiste jongen is.
Dat is mijn ding.quote:Op maandag 3 januari 2011 00:06 schreef TwyLight het volgende:
[..][quote]Op maandag 3 januari 2011 00:06 schreef TwyLight het volgende:
[..]
aight huisje boompje beesje
jij welquote:Op maandag 3 januari 2011 00:07 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Heus wel.
En ik wil mijzelf als voorbeeld nemen.
links ziet u ex-kim holland employee, gore teefquote:Op maandag 3 januari 2011 00:07 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
rechts ziet u mijn ex-bedrijfsleider. gore hond.
nee zij zit altijd bij de ingang tickets te verkopen, ze heeft twee kinderen, dat wel.quote:Op maandag 3 januari 2011 00:08 schreef TwyLight het volgende:
[..]
links ziet u ex-kim holland employee, gore teef
Leuke jongen hoorquote:Op maandag 3 januari 2011 00:07 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
rechts ziet u mijn ex. gore hond.
Wat een goedkoop wijf naast hem.quote:Op maandag 3 januari 2011 00:07 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
rechts ziet u mijn ex-bedrijfsleider. gore hond.
true. maar ze is wel aardug.quote:Op maandag 3 januari 2011 00:10 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat een goedkoop wijf naast hem.
Binnenste?quote:Op maandag 3 januari 2011 00:09 schreef TwyLight het volgende:
Ik heb nog nooit een chick gehad die 2 even grote schaamlippen had
Dankje Dankje.quote:Op maandag 3 januari 2011 00:09 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Seagal zou bij mij best ver komen.
Dat is dan weer jammer...quote:Op maandag 3 januari 2011 00:11 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Dankje Dankje.
Ben wel gestopt met roken, dat je het even weet.
Sinds 1 januari?quote:Op maandag 3 januari 2011 00:11 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Dankje Dankje.
Ben wel gestopt met roken, dat je het even weet.
Hm, ik ga eens kijken of die van mij gelijk zijn.quote:Op maandag 3 januari 2011 00:11 schreef TwyLight het volgende:
[..]
die ja, anders zou het wel vreemd zijn
do tellquote:Op maandag 3 januari 2011 00:12 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hm, ik ga eens kijken of die van mij gelijk zijn.
Nee daarvoor nog. Ben nu al 3 weken clean.quote:Op maandag 3 januari 2011 00:11 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Sinds 1 januari?
Ik sla dat voornemen nog even over.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |