Je hebt nu in totaal al 402x de streetview opmerking gebruikt. Hoe moet ik in hemelsnaam nog origineel reageren als jij nooit eens met iets goeds komt?quote:Op zondag 2 januari 2011 22:58 schreef Lamon het volgende:
[..]
Autistenregel 1, als je geen commentaar meer weet, post een 4chan achtig nietszeggend plaatje.
Ey! Jij ook.quote:Op zondag 2 januari 2011 23:01 schreef S.Seagal het volgende:
Ik wens jullie allemaal een gelukkig nieuw jaar. (L)
Banlandquote:Op zondag 2 januari 2011 22:19 schreef fyah het volgende:
ik baal ervan dat ik niet op doc john lijk
[ afbeelding ]
Hetzelfde <3quote:Op zondag 2 januari 2011 23:01 schreef S.Seagal het volgende:
Huh, echt waar? Jezus, maar.... HUH? Ik snap niet.... WAT?quote:
Ja rustug met gevoel en druk in het leven.quote:
Thanks! Jij ook, Seagalquote:Op zondag 2 januari 2011 23:01 schreef S.Seagal het volgende:
Een t-shirt met VIP? Serieus?quote:Op zondag 2 januari 2011 23:03 schreef Maroon het volgende:
Hoezo gaan FOK!-ers om met chicks zoals die links?
[ afbeelding ]
Ook goed, niet zo heel druk met studie, aardig wat werk en mijn vriendje natuurlijk. Leuk dat je hier weer een keer langskomt!quote:Op zondag 2 januari 2011 23:02 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Ja rustug met gevoel en druk in het leven.
Werk nu, studie ernaast en vriendin natuurlijk. En bij jou?
Hoezo vindt je haar lelijk? Mooi meisje toch.quote:Op zondag 2 januari 2011 23:03 schreef Maroon het volgende:
[ afbeelding ]
Jou heb ik lang niet meer gezien jaquote:Op zondag 2 januari 2011 23:04 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Thanks. Ik zal proberen vaker hier te komen.
Ik ben er zeker bijquote:Op zondag 2 januari 2011 23:01 schreef Maroon het volgende:
Wie gaat er mee?
Januari ONZ meet @ Lelystad
WTF wie is datquote:Op zondag 2 januari 2011 23:03 schreef Maroon het volgende:
[ afbeelding ]
Ja wil ik vaker proberen inderdaad. Maar nog steeds je eigen bedrijf of nu iets anders?quote:Op zondag 2 januari 2011 23:05 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ook goed, niet zo heel druk met studie, aardig wat werk en mijn vriendje natuurlijk. Leuk dat je hier weer een keer langskomt!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |