quote:
quote:
Sorry maar ik vind dit wel een hoog stalker gehalte hebben.quote:Op zondag 2 januari 2011 23:42 schreef wolvendagen het volgende:
volgens hyves gaat reetveter slapen
welterusten reetveter
volgens jouw hyves ben je 21 en je laatste krabbel is van 25 oktoberquote:Op zondag 2 januari 2011 23:43 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Sorry maar ik vind dit wel een hoog stalker gehalte hebben.
En volgens mijne?quote:Op zondag 2 januari 2011 23:44 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
volgens jouw hyves ben je 21 en je laatste krabbel is van 25 oktober
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eens met wat hierboven staat
quote:Op zondag 2 januari 2011 23:44 schreef Splutje het volgende:
[..]
En volgens mijne?waarschijnlijk heb je wel hyves maar wil je niet dat je echte vrienden (wij) hem weten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
Had jij mij niet gedeleted van Hyves?quote:Op zondag 2 januari 2011 23:44 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
volgens jouw hyves ben je 21 en je laatste krabbel is van 25 oktober
quote:Op zondag 2 januari 2011 23:44 schreef Splutje het volgende:
[..]
En volgens mijne?Hoe kom je dan aan je dagelijkse quotum 15jarige chicksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hallo xxx
nee, ik keek ook al raar toen ik je niet kon vinden tussen mn vriendenquote:Op zondag 2 januari 2011 23:45 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Had jij mij niet gedeleted van Hyves?
Oke apart. Want ik zie je er nu ook niet tussen staan.quote:Op zondag 2 januari 2011 23:46 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
nee, ik keek ook al raar toen ik je niet kon vinden tussen mn vrienden
Maak een keuze ofzo. M'n oog begint te trekken van al die veranderingenquote:Op zondag 2 januari 2011 23:46 schreef Skylark. het volgende:
Even m'n oude schoenen weer aantrekken.
hyves heeft een complot tegen ons gespannenquote:Op zondag 2 januari 2011 23:47 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Oke apart. Want ik zie je er nu ook niet tussen staan.
ik zie dit voor mequote:Op zondag 2 januari 2011 23:47 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Maak een keuze ofzo. M'n oog begint te trekken van al die veranderingen.
Die heb ik nietquote:Op zondag 2 januari 2011 23:45 schreef Maroon het volgende:
[..]
Hoe kom je dan aan je dagelijkse quotum 15jarige chicks
Neuh en anders zeg je morgen gewoon dat je het allemaal niet meende omdat je dronken was.quote:Op zondag 2 januari 2011 23:48 schreef ynuhh het volgende:
Ik heb vanavond gedronken, was het te merken.
Kom samen rouwen, ik ben ook weggesanneerdquote:Op zondag 2 januari 2011 23:47 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Oke apart. Want ik zie je er nu ook niet tussen staan.
Agh maakt niet uit. Heb wel andere foto's van je op mijn pc staan die ik kan bekijken.quote:Op zondag 2 januari 2011 23:48 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
hyves heeft een complot tegen ons gespannen
Viel mee hoor Yvonnequote:Op zondag 2 januari 2011 23:48 schreef ynuhh het volgende:
Ik heb vanavond gedronken, was het te merken.
ik heb die cd ookquote:Op zondag 2 januari 2011 23:51 schreef TwyLight het volgende:
Ain't my job, to fuck you on your birthday
Ja?quote:
De beat van french.quote:Op zondag 2 januari 2011 23:55 schreef fyah het volgende:
[..]
Nee, maar ik ga het gelijk checken na je Sean Price tip
nee, ik niet.quote:Op zondag 2 januari 2011 23:55 schreef Allure_ het volgende:
Maar WD, heb je dan geen party hardy gedaan met nieuwjaar.
ik hou je wel in bedwang volgend jaarquote:Op zondag 2 januari 2011 23:59 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik iets te hard zoals verwacht. Volgend jaar beter rustig aan doen.
Net zoals je dat vorig jaar zei?quote:Op zondag 2 januari 2011 23:59 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik iets te hard zoals verwacht. Volgend jaar beter rustig aan doen.
Dat is dan een erg gelukkige man.quote:Op maandag 3 januari 2011 00:01 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Misschien heb ik tegen die tijd een vriend die me getemd heeft.
Ga weg GJNVAquote:Op maandag 3 januari 2011 00:02 schreef Panzermaus het volgende:
CUZ WHEN SHE HIT THE CLUB
HEADS TURN - AROUNDD
SHE LIVING IT UP
DRINKZ UP IN THE CLUBB
IM IN LOVE FROM AFARRR
BABY GIRL I WANNA BE WHERE YOU AREEE
Klein hartje heb je. Ik denk dat je easy te temmen bent, als het de juiste jongen is.quote:Op maandag 3 januari 2011 00:03 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Haha, dat valt nog te bezien. Het zal een zware taak voor hem worden.
Ja mang. Nog steeds dezelfde, we hebben al ruim 10 maandenquote:Op maandag 3 januari 2011 00:03 schreef Skylark. het volgende:
Ey Seagal, ga je nog steeds met dezelfde gf?
Doe je goed, maar jij zei altijd al dat je relatiepersoon wasquote:Op maandag 3 januari 2011 00:04 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Klein hartje heb je. Ik denk dat je easy te temmen bent, als het de juiste jongen is.
[..]
Ja mang. Nog steeds dezelfde, we hebben al ruim 10 maanden
aight huisje boompje beesjequote:Op maandag 3 januari 2011 00:04 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Klein hartje heb je. Ik denk dat je easy te temmen bent, als het de juiste jongen is.
[..]
Ja mang. Nog steeds dezelfde, we hebben al ruim 10 maanden
Mits de juiste jongen wel, ja.quote:Op maandag 3 januari 2011 00:04 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Dat is mijn ding.quote:Op maandag 3 januari 2011 00:06 schreef TwyLight het volgende:
[..][quote]Op maandag 3 januari 2011 00:06 schreef TwyLight het volgende:
[..]
aight huisje boompje beesje
jij welquote:Op maandag 3 januari 2011 00:07 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Heus wel.
En ik wil mijzelf als voorbeeld nemen.
links ziet u ex-kim holland employee, gore teefquote:Op maandag 3 januari 2011 00:07 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
rechts ziet u mijn ex-bedrijfsleider. gore hond.
nee zij zit altijd bij de ingang tickets te verkopen, ze heeft twee kinderen, dat wel.quote:Op maandag 3 januari 2011 00:08 schreef TwyLight het volgende:
[..]
links ziet u ex-kim holland employee, gore teef
Leuke jongen hoorquote:Op maandag 3 januari 2011 00:07 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
rechts ziet u mijn ex. gore hond.
Wat een goedkoop wijf naast hem.quote:Op maandag 3 januari 2011 00:07 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
rechts ziet u mijn ex-bedrijfsleider. gore hond.
true. maar ze is wel aardug.quote:Op maandag 3 januari 2011 00:10 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat een goedkoop wijf naast hem.
Binnenste?quote:Op maandag 3 januari 2011 00:09 schreef TwyLight het volgende:
Ik heb nog nooit een chick gehad die 2 even grote schaamlippen had
Dankje Dankje.quote:Op maandag 3 januari 2011 00:09 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Seagal zou bij mij best ver komen.
Dat is dan weer jammer...quote:Op maandag 3 januari 2011 00:11 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Dankje Dankje.
Ben wel gestopt met roken, dat je het even weet.
Sinds 1 januari?quote:Op maandag 3 januari 2011 00:11 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Dankje Dankje.
Ben wel gestopt met roken, dat je het even weet.
Hm, ik ga eens kijken of die van mij gelijk zijn.quote:Op maandag 3 januari 2011 00:11 schreef TwyLight het volgende:
[..]
die ja, anders zou het wel vreemd zijn
do tellquote:Op maandag 3 januari 2011 00:12 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hm, ik ga eens kijken of die van mij gelijk zijn.
Nee daarvoor nog. Ben nu al 3 weken clean.quote:Op maandag 3 januari 2011 00:11 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Sinds 1 januari?
Ik sla dat voornemen nog even over.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |