quote:
quote:
Sorry maar ik vind dit wel een hoog stalker gehalte hebben.quote:Op zondag 2 januari 2011 23:42 schreef wolvendagen het volgende:
volgens hyves gaat reetveter slapen
welterusten reetveter
volgens jouw hyves ben je 21 en je laatste krabbel is van 25 oktoberquote:Op zondag 2 januari 2011 23:43 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Sorry maar ik vind dit wel een hoog stalker gehalte hebben.
En volgens mijne?quote:Op zondag 2 januari 2011 23:44 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
volgens jouw hyves ben je 21 en je laatste krabbel is van 25 oktober
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eens met wat hierboven staat
quote:Op zondag 2 januari 2011 23:44 schreef Splutje het volgende:
[..]
En volgens mijne?waarschijnlijk heb je wel hyves maar wil je niet dat je echte vrienden (wij) hem weten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
Had jij mij niet gedeleted van Hyves?quote:Op zondag 2 januari 2011 23:44 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
volgens jouw hyves ben je 21 en je laatste krabbel is van 25 oktober
quote:Op zondag 2 januari 2011 23:44 schreef Splutje het volgende:
[..]
En volgens mijne?Hoe kom je dan aan je dagelijkse quotum 15jarige chicksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hallo xxx
nee, ik keek ook al raar toen ik je niet kon vinden tussen mn vriendenquote:Op zondag 2 januari 2011 23:45 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Had jij mij niet gedeleted van Hyves?
Oke apart. Want ik zie je er nu ook niet tussen staan.quote:Op zondag 2 januari 2011 23:46 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
nee, ik keek ook al raar toen ik je niet kon vinden tussen mn vrienden
Maak een keuze ofzo. M'n oog begint te trekken van al die veranderingenquote:Op zondag 2 januari 2011 23:46 schreef Skylark. het volgende:
Even m'n oude schoenen weer aantrekken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |