quote:
Kreeg je blosjes?quote:
kiek um goan gekquote:
hahahaquote:
quote:Op maandag 3 januari 2011 13:29 schreef Chuck_Norris het volgende:
hij had die tekst moeten posten samen met die pics van zijn biceps.
huh wanneerquote:
ik heb het al gevonden, vechtsporterquote:
quote:Op maandag 27 december 2010 16:39 schreef MiVer het volgende:
[..]
altijd dat gluiperige in pm
en dan die honger naar fotos
moet ik je mijn pik sturen?
nee ben geen indo
wel een vechtsporter, als c_n
ik en MIV, brothers from another mother.quote:Op maandag 3 januari 2011 13:35 schreef Lakitu het volgende:
[..]
ik heb het al gevonden, vechtsporter
[..]
moet ik je mijn pik sturen?quote:Op maandag 3 januari 2011 13:35 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
ik en MIV, brothers from another mother.
fittie?zonder problemen sla ik je op je bekquote:
lolquote:Op maandag 3 januari 2011 13:36 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
fittie?zonder problemen sla ik je op je bek!
duivels dilemma. in de kamer. 1 of 2 persoonsbed. met 1 heb je meer ruimte over voor homies die blijven slapen,maar met 2 kan ik mooi 2 sma's in mijn bed tegelijk laten slapen. WAT TE DOENquote:
sma'squote:Op maandag 3 januari 2011 13:39 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
duivels dilemma. in de kamer. 1 of 2 persoonsbed. met 1 heb je meer ruimte over voor homies die blijven slapen,maar met 2 kan ik mooi 2 sma's in mijn bed tegelijk laten slapen. WAT TE DOEN
nee 4 real deze kwestie gaat me aan het hartquote:
quote:Op maandag 3 januari 2011 13:41 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
nee 4 real deze kwestie gaat me aan het hart
quote:Op maandag 3 januari 2011 13:41 schreef Lakitu het volgende:
nee maar ik zou wel serieus 1 persoonsbed doen, ik heb liever ruimte in mn kamer. plus dan past er nog wel 1 sma op
ja maar ik vind 1 persoonsbed altijd zo skeer.quote:Op maandag 3 januari 2011 13:41 schreef Lakitu het volgende:
nee maar ik zou wel serieus 1 persoonsbed doen, ik heb liever ruimte in mn kamer. plus dan past er nog wel 1 sma op
past wel bij jequote:Op maandag 3 januari 2011 13:42 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
ja maar ik vind 1 persoonsbed altijd zo skeer.
deze manquote:Op maandag 3 januari 2011 13:42 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
ja maar ik vind 1 persoonsbed altijd zo skeer.
altijd dat gluiperige in de scquote:
ik haat jequote:Op maandag 3 januari 2011 13:45 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
altijd dat gluiperige in de sc
en dan die honger naar fotos
moet ik je mijn pik sturen?
nee ben geen indo
wel een vechtsporter, als c_n
hahaha nee want mijn breedte compenseert dat.quote:Op maandag 3 januari 2011 13:44 schreef Lakitu het volgende:
[..]
deze manik heb mn hele leven al 1 persoonsbed, hoodleven
plus misschien passen er bij jou ook 2 sma's op zoeen bed, je gaat toch met little smurfs
ja oke dan gebruik jij de hele breedte, maar alleen de bovenste helft van het bed. en zij onderquote:Op maandag 3 januari 2011 13:45 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
hahaha nee want mijn breedte compenseert dat.
hoe kan ik het goedmakenquote:
chuck snapt het niet, ik teken wel evenquote:Op maandag 3 januari 2011 13:46 schreef Lakitu het volgende:
[..]
ja oke dan gebruik jij de hele breedte, maar alleen de bovenste helft van het bed. en zij onder
ik haatj equote:Op maandag 3 januari 2011 13:46 schreef Lakitu het volgende:
[..]
ja oke dan gebruik jij de hele breedte, maar alleen de bovenste helft van het bed. en zij onder
quote:Op maandag 3 januari 2011 13:48 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
chuck snapt het niet, ik teken wel even
laat dr op je bedquote:
lol disgustingquote:Op maandag 3 januari 2011 13:51 schreef Chuck_Norris het volgende:
maar laki ik ben dan weer zo mannelijk dat er best een man bij mij in bed mag slapen als die blijft logeren. no problem
haha homofoobquote:Op maandag 3 januari 2011 13:53 schreef Lakitu het volgende:
dit geflirt van chuck met mij kan ik niet meer hebben, ik ben weg
Ik giecheldequote:
haha wel de goede smurf voor mij gekozen =$quote:
ga je kamer indelen lulloquote:Op maandag 3 januari 2011 13:55 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
haha wel de goede smurf voor mij gekozen =$
doe ik toch ook?quote:
Wijfenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |