Ik zeg ook niet dat het niet terecht is. Want het sloeg ook nergens op, maar vind de manier waarop je het verkondigt en überhaupt hier komt vertellen een beetje sad. Maar goed dat ben ik.quote:Op maandag 3 januari 2011 12:39 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik niet. Ik vind zijn taalgebruik jegens mij compleet onacceptabel.
Oké, dat kan. Ik vind van niet.quote:Op maandag 3 januari 2011 12:40 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat het niet terecht is. Want het sloeg ook nergens op, maar vind de manier waarop je het verkondigt en überhaupt hier komt vertellen een beetje sad. Maar goed dat ben ik.
Je moet lemony flutter van lush kopen. Wel wat duurder dan de normale handcreme maar echt ideaal spul, ik kan niet meer zonder.quote:
Ah, dr is een lush winkel in het centrum.quote:Op maandag 3 januari 2011 12:48 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Je moet lemony flutter van lush kopen. Wel wat duurder dan de normale handcreme maar echt ideaal spul, ik kan niet meer zonder.
Graag gedaan, ik kan echt niet meer zonder. Het ruikt heel lekker, smeert fijn en helpt heel goed!quote:Op maandag 3 januari 2011 12:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ah, dr is een lush winkel in het centrum.
Bedankt voor de tip!
Ja ik vind het ook fijn als het lekker ruikt hoor haha. Die handcreme ruikt naar limoen, heel fris. Je moet er maar net van houden. En het is ook niet heel vloeibaar dat vind ik ook wel fijn. Het is wat vaster.quote:Op maandag 3 januari 2011 12:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Klinkt stom, maar ik vind het wel belangrijk dat het lekker ruikt.
Had eerder o.a. handencreme van dokter v/d Hoog, dat stonk naar klei.
ik ken een chick die margarita heet.quote:Op maandag 3 januari 2011 12:12 schreef reetveter het volgende:
MAN HUNGRY.
Ik had vannacht ook ineens zin in een pizza margerita
* Ding dong.quote:
Pizza delivery?quote:
zou ik geven?quote:Op maandag 3 januari 2011 13:00 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
ik ken een chick die margarita heet.
Met extra knoflooksaus.quote:
OMG OMG OMGquote:
nee.quote:
lol je kent chicks die ik niet zou geven. disgustingquote:
hahaha kijk MIV'er losgaan in Fas haar fobo.quote:Op maandag 3 januari 2011 13:20 schreef Lakitu het volgende:
[..]
lol je kent chicks die ik niet zou geven. disgusting
kanker was net ge-editquote:Op maandag 3 januari 2011 13:22 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
hahaha kijk MIV'er losgaan in Fas haar fobo.
echt? ik had het gekopieerd maar ik heb daarna weer iets nieuws ge-control-c'dquote:Op maandag 3 januari 2011 13:23 schreef Lakitu het volgende:
[..]
kanker was net ge-editheb je gesaved? =$
goofed up, niet meer terug te halenquote:Op maandag 3 januari 2011 13:24 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
echt? ik had het gekopieerd maar ik heb daarna weer iets nieuws ge-control-c'dkan je dat terughalen?
KLB SC - Liberté!!!quote:
haha THANKSquote:
hahahah thanksquote:
Graag gedaanquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |