Splutjesscheppers.quote:Op maandag 3 januari 2011 16:22 schreef Splutje het volgende:
OpleidingenGewoon na de basisschool gaan werken
Dat is mijn baan nu. Het is alleen freelance.quote:
Dan krijg je toch niet veel binnen?quote:Op maandag 3 januari 2011 16:23 schreef Lamon het volgende:
[..]
Dat is mijn baan nu. Het is alleen freelance.
Maar omdat ik me voorgenomen heb ook wat meer sociaal werk te doen, kan ik vanaf maart misschien ook bij een bibliotheek nog wat meer doen, ik wil dit jaar minder thuis zitten. Vertalen gebeurt allemaal thuis helaas.
Misschien kun jij deze mensen even vertellen of ik er pauperig uitzie, want ze hebben de hele tijd het idee dat ik niet ben wie ik ben, jij hebt me gezien, dus kan een eerlijke beschrijving geven.quote:Op maandag 3 januari 2011 16:22 schreef Splutje het volgende:
OpleidingenGewoon na de basisschool gaan werken
Maniakaal, half lange grijze jas. Verder weinig bijzonders eigenlijkquote:Op maandag 3 januari 2011 16:25 schreef Lamon het volgende:
[..]
Misschien kun jij deze mensen even vertellen of ik er pauperig uitzie, want ze hebben de hele tijd het idee dat ik niet ben wie ik ben, jij hebt me gezien, dus kan een eerlijke beschrijving geven.
Wat nou maniakaal? Waar haal je dat vandaan, omdat ik vrolijk kijk?quote:Op maandag 3 januari 2011 16:26 schreef Splutje het volgende:
[..]
Maniakaal, half lange grijze jas. Verder weinig bijzonders eigenlijk
Gewoon niet alle haren meer op de kop bedoelt hij.quote:Op maandag 3 januari 2011 16:27 schreef Lamon het volgende:
[..]
Wat nou maniakaal? Waar haal je dat vandaan, omdat ik vrolijk kijk?
De één noemt het vrolijk, de ander maniakaalquote:Op maandag 3 januari 2011 16:27 schreef Lamon het volgende:
[..]
Wat nou maniakaal? Waar haal je dat vandaan, omdat ik vrolijk kijk?
Dat ook niet inderdaadquote:Op maandag 3 januari 2011 16:28 schreef Brioni het volgende:
[..]
Gewoon niet alle haren meer op de kop bedoelt hij.
Mijn vader doet dat ook als journalist, maar die heeft ook voor een deel wel vast werk. Als je veel ervaring hebt in je vak is freelance goed te doen en heb je ook bijna altijd werk. Ook wel in slechtere tijden, want dan willen ze juist minder mensen vast in dienst hebben en vragen ze vaker mensen die freelance wel iets willen schrijven.quote:Op maandag 3 januari 2011 16:22 schreef Brioni het volgende:
[..]
Freelancen lijkt me kut. Nooit die zekerheid die je toch wilt hebben.
Als jij zin hebt om al die tijdscodes neer te zetten en perfect Engels kan, en thuis wil werken? Iedereen zijn eigen ding...quote:Op maandag 3 januari 2011 16:28 schreef Brioni het volgende:
[..]
Ja, maar het is toch geen fulltime baan? Anders was iedereen wel vertaler geworden.
wat ik doe,quote:
Hoe lang doe je over het vertalen van 1 minuut?quote:Op maandag 3 januari 2011 16:29 schreef Lamon het volgende:
[..]
Als jij zin hebt om al die tijdscodes neer te zetten en perfect Engels kan, en thuis wil werken? Iedereen zijn eigen ding...
Ik kom daar serieus nooit. Was boodschappen doen met iemand waar ik werktequote:Op maandag 3 januari 2011 16:30 schreef Lamon het volgende:
[..]
Relschopper, ik ga niet meer naar de Digros.
Dat snap ik, maar als beginner kun je toch beter met een contract starten lijkt me.quote:Op maandag 3 januari 2011 16:29 schreef Chai het volgende:
[..]
Mijn vader doet dat ook als journalist, maar die heeft ook voor een deel wel vast werk. Als je veel ervaring hebt in je vak is freelance goed te doen en heb je ook bijna altijd werk. Ook wel in slechtere tijden, want dan willen ze juist minder mensen vast in dienst hebben en vragen ze vaker mensen die freelance wel iets willen schrijven.
Soms een half uur, soms een kwartier, hangt puur af of er veel door elkaar heen gepraat wordt, het meest lastige is namelijk de tijdscodes invullen.quote:Op maandag 3 januari 2011 16:31 schreef Brioni het volgende:
[..]
Hoe lang doe je over het vertalen van 1 minuut?
Ik dacht echt dat het ongeveer 1 op 1 was.quote:Op maandag 3 januari 2011 16:32 schreef Lamon het volgende:
[..]
Soms een half uur, soms een kwartier, hangt puur af of er veel door elkaar heen gepraat wordt, het meest lastige is namelijk de tijdscodes invullen.
Ja maar dat is Lamon toch niet? Ik denk dat freelance best voordeliger voor hem kan zijn. Zeker als hij gewoon genoeg klussen kan aannemen.quote:Op maandag 3 januari 2011 16:31 schreef Brioni het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar als beginner kun je toch beter met een contract starten lijkt me.
Knap om dat te doen op een dag als vandaag.quote:Op maandag 3 januari 2011 16:33 schreef Crack_ het volgende:
Hey schatjes.
Ik had herkansing tentamen en heb 't gehaald yea.
Ik houd mij niet zo met hem bezig, dus ik weet niet hoe lang hij dit al doet.quote:Op maandag 3 januari 2011 16:33 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja maar dat is Lamon toch niet? Ik denk dat freelance best voordeliger voor hem kan zijn. Zeker als hij gewoon genoeg klussen kan aannemen.
Jaquote:Op maandag 3 januari 2011 16:33 schreef Brioni het volgende:
[..]
Knap om dat te doen op een dag als vandaag.
Woensdag kan ie me in Leiden weer spotten, als je dat bedoelt.quote:Op maandag 3 januari 2011 16:32 schreef Mozy het volgende:
Kom je dan ook nooit meer op het station? Ik had van een fokker gehoord dat hij je daar had gespot.
begrijpt niemand mij zoo goedquote:
kip, rijst en wokgroentenquote:
Ga dan douchen, jij vies meisje.quote:Op maandag 3 januari 2011 16:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja.
Je wil niet weten hoe ik daar zat, was mn tentamencalculator kwijt dus hele mn kamer ligt nu overhoop en geen make up op haar vet.
ganzquote:Op maandag 3 januari 2011 16:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja.
Je wil niet weten hoe ik daar zat, was mn tentamencalculator kwijt dus hele mn kamer ligt nu overhoop en geen make up op haar vet.
Ging je iPhone wekker niet af dan?quote:Op maandag 3 januari 2011 16:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja.
hmmquote:Op maandag 3 januari 2011 16:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hm nee
[..]
Ja zo, eerst opruimen
[..]
Mn watte
echt?quote:Op maandag 3 januari 2011 16:41 schreef Brioni het volgende:
[..]
Ik heb voor het eerst in mijn leven een fobo-waarschuwing gekregen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |