Morgen u_uquote:
quote:Op maandag 3 januari 2011 17:32 schreef Dqod het volgende:
[..]
B'veld? Je bent er uit voor je er in bent
Waarop? Op een rollade?quote:
C_N direct laten zien wie de baas is?quote:Op maandag 3 januari 2011 17:33 schreef reetveter het volgende:
Hoe een productief werkmiddagje uit kan lopen tot een fifa toernooi
Nee ik was ergens anders. Plus hij zit hier nog niet.quote:Op maandag 3 januari 2011 17:35 schreef Brioni het volgende:
[..]
C_N direct laten zien wie de baas is?
Nee, bveld lijkt niet bepaald op een rollade.quote:
Hij zei vanaf 1 januariquote:Op maandag 3 januari 2011 17:37 schreef reetveter het volgende:
[..]
Nee ik was ergens anders. Plus hij zit hier nog niet.
T was ook maar een fopje hoorquote:Op maandag 3 januari 2011 17:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, bveld lijkt niet bepaald op een rollade.
Ik heb geen idee. Of izjn spullen er al zijn weet ik ook niet!quote:Op maandag 3 januari 2011 17:37 schreef Brioni het volgende:
[..]
Hij zei vanaf 1 januari. Wanneer komt hij?
Het heeft wel kippen.quote:Op maandag 3 januari 2011 17:38 schreef Dqod het volgende:
[..]
T was ook maar een fopje hoor
B'veld lijkt op een gat.. Is het ook
of hij is zo klein dat je hem niet zietquote:Op maandag 3 januari 2011 17:38 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Of izjn spullen er al zijn weet ik ook niet!
Je praat onzin? Hij was vandaag nog aan het twijfelen over zijn bed hier.quote:Op maandag 3 januari 2011 17:38 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Of izjn spullen er al zijn weet ik ook niet!
Zonder koppenquote:
Kiprolladesquote:
Te droog.. Doe mij maar een varkensrollade.. Maar geen filetrollade.. De ECKTE!!!quote:
Ja maar ik ben net thuis johquote:Op maandag 3 januari 2011 17:40 schreef Brioni het volgende:
[..]
Je praat onzin? Hij was vandaag nog aan het twijfelen over zijn bed hier.
Runderrollade!quote:Op maandag 3 januari 2011 17:42 schreef Dqod het volgende:
[..]
Te droog.. Doe mij maar een varkensrollade.. Maar geen filetrollade.. De ECKTE!!!
Idd, dat hoort er bijquote:Op maandag 3 januari 2011 17:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Runderrollade!
Nee, wel met vet.
Ik voel je. 45 hier.quote:Op maandag 3 januari 2011 17:44 schreef reetveter het volgende:
60 fucking euro tot de 24e. Duur zeg, zo'n kerstvakantie.
Inclusief champignonsaus.quote:
OMG wat doe jequote:
Kwijlen.quote:
Ik ook.. Too much love for foodquote:
quote:
Ligt een beetje aan het meisje.quote:Op maandag 3 januari 2011 18:14 schreef Lamon het volgende:
Even omdat het al een tijdje geleden is, als ik een 20 jarig meisje wil verleiden, welke kleding vinden ze dan tof, en moet ik dan heel nonchalant doen?
Gezond arrogant, woont nog thuis, houdt van lounge-muziek, en date dus blijkbaar zonder moeite oudere mannen.quote:
Casual, maar toch stylish. Manboots, losse jeans, simpel shirt en een sjaal.quote:Op maandag 3 januari 2011 18:18 schreef Lamon het volgende:
[..]
Gezond arrogant, woont nog thuis, houdt van lounge-muziek, en date dus blijkbaar zonder moeite oudere mannen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh, mijn gebruikelijke kleding dus.quote:Op maandag 3 januari 2011 18:20 schreef Brioni het volgende:
[..]
Casual, maar toch stylish. Manboots, losse jeans, simpel shirt en een sjaal.
Ik weet niet of jij het voor je ziet zoals ik het voor mij zie. Ik zal even plaatjes verzamelen hoe ik er soms bijloop.quote:Op maandag 3 januari 2011 18:23 schreef Lamon het volgende:
[..]
Oh, mijn gebruikelijke kleding dus.
Behalve boots dan, welke boots, kan ik ze nog ff kopen daarvoor.
Nu jij toch devvie hebt enzo kunnen we daar gewoon eerlijk over praten, wat vond jij zo leuk aan mij destijds? Of was het enkel karakter?quote:Op maandag 3 januari 2011 18:24 schreef Crack_ het volgende:
Doe normaal, niet zó.
Maar die schoenen vind ik ookbij bepaalde mensen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel jas open hè.
Dat gedeelte bedoel ik niet, ik bedoel toen je zei dat je zou willen dat ik wat jonger was, want dan...quote:Op maandag 3 januari 2011 18:28 schreef Crack_ het volgende:
Eh Lamon, je weet dat mijn eerste pm naar jou helemaal niet positief was.
Je weet ook dat ik je in vertrouwen nam toen ik mn verhaal kwijt moest, dat was fijn.
Dat jij er voor hebt gekozen om niet betrouwbaar te zijn moet jij weten, misschien dat je dat zelf al kon bedenken maar dat is niet zo heel best.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |