Smetvrees is ook wat.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:42 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Klacht is mij onbekend, maar dat zou er mee te maken kunnen hebben dat ik me dagelijks minimaal 1 keer douche.
Niet meer dan 3x hè, anders is het sodomie.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:44 schreef de_boswachter het volgende:
Heerlijk die vinger erin en eruit en erin en eruit.
Ik durf geen enkele term meer te googlen die hier op Fok! wordt aangeraden.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:41 schreef WammesWaggel het volgende:
Aarsmaden, google het.
Succes! Ik koester de mijne gewoon.
1x per 2 dagen is voor mij meer dan genoeg om schoon te blijven. Waarschijnlijk zegt dat een keer per dag douchen van jou meer over jezelf, hoe smerig jij wel niet van jezelf bent dat je je zo vaak moet douchen.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:46 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Want dat is 1 keer per dag douchen voor zo een ransbeer als jij
Nou nou nou zeg, 1 keer meer douchen dan jij en je hebt meteen smetvreesquote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:55 schreef DomineeGremdaat het volgende:
[..]
1x per 2 dagen is voor mij meer dan genoeg om schoon te blijven. Waarschijnlijk zegt dat een keer per dag douchen van jou meer over jezelf, hoe smerig jij wel niet van jezelf bent dat je je zo vaak moet douchen.
viespeukquote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:56 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Nou nou nou zeg, 1 keer meer douchen dan jij en je hebt meteen smetvrees
Douchen doe ik overigens ook deels omdat ik het lekker vind.
Smeerlap, jij ruikt elke ochtend dat je 10x deo op moet doenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:55 schreef DomineeGremdaat het volgende:
[..]
1x per 2 dagen is voor mij meer dan genoeg om schoon te blijven. Waarschijnlijk zegt dat een keer per dag douchen van jou meer over jezelf, hoe smerig jij wel niet van jezelf bent dat je je zo vaak moet douchen.
Wellicht dat dat bij jou het geval is.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:18 schreef Zwolsboy het volgende:
[..]
Smeerlap, jij ruikt elke ochtend dat je 10x deo op moet doen![]()
Jou ballen en anus zijn ook zo harig als weet ik niet wat he
Sterk verweer.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:20 schreef DomineeGremdaat het volgende:
[..]
Wellicht dat dat bij jou het geval is.
Is dat waar het hier om draait dan. Jullie zijn gewoon jaloers sukkels, dat ik van nature al een schoon persoon, hé dat rijmt, ben.quote:
Het is dan wel weer opmerkelijk dat de grootste stinkerds en ransapen, die een combinatie van lichaamssappen en andere excreties met zich meedragen (waarneembaar qua reuk en qua zicht voor anderen) zelf nooit ergens last van menen te hebben.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:23 schreef DomineeGremdaat het volgende:
[..]
Is dat waar het hier om draait dan. Jullie zijn gewoon jaloers sukkels, dat ik van nature al een schoon persoon, hé dat rijmt, ben.
Dit dus.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:27 schreef Zwolsboy het volgende:
Je ruikt jezelf zelden, anderen ruik je veel sneller.
DomineeGremdaat beweert dat hij niet stinkt want hij ruikt zichzelf niet.
Maar andere mensen lopen met een flinke boog om hem heen
Gast, lul niet. Dat jij stinkt e.d. na een dag niet te hebben gedoucht is jouw probleem. Dat geldt niet voor elk persoon! Een washandje over het lichaam heen elke ochtend is bij mij voldoende op de verdere dagen.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:25 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Het is dan wel weer opmerkelijk dat de grootste stinkerds en ransapen, die een combinatie van lichaamssappen en andere excreties met zich meedragen (waarneembaar qua reuk en qua zicht voor anderen) zelf nooit ergens last van menen te hebben.
Hoewel het soms wel iets beter kan, kun je dit ook wel verwachten en waarschijnlijk doet de TS het er ook om. Een dergelijke TT in KLB...het kan haast niet anders, in LIF was het waarschijnlijk heel anders ontvangen.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:36 schreef alinity het volgende:
[..]
die reacties hierdank je wel in ieder geval
Jij ruikt jezelf nietquote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:46 schreef DomineeGremdaat het volgende:
[..]
Gast, lul niet. Dat jij stinkt e.d. na een dag niet te hebben gedoucht is jouw probleem. Dat geldt niet voor elk persoon!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Interessant he ?
Want die huid kan ook niet gewoon uitdrogen en geïrriteerd raken.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:44 schreef Evertjan het volgende:
maar serieus ik zou naar de dokter gaan en je suiker laten controleren
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:48 schreef Zwolsboy het volgende:
[..]
Jij ruikt jezelf niet
Blijf jezelf maar lekker voor de gek houden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kapitein Høken was een monster kearl
Als je doucht omdat je stinkt dan ben je sowieso te laat, er bestaat ook zoiets als onderhoud en preventie. Je kunt ook douchen om te voorkomen dat je eventueel smerig wordt. Goed om te weten dat jij pas gaat douchen als je al mensen hebt staan irriteren met je penetrante berenlucht.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:46 schreef DomineeGremdaat het volgende:
[..]
Gast, lul niet. Dat jij stinkt e.d. na een dag niet te hebben gedoucht is jouw probleem. Dat geldt niet voor elk persoon! Een washandje over het lichaam heen elke ochtend is bij mij voldoende op de verdere dagen.
Insgelijksquote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:49 schreef DomineeGremdaat het volgende:
[..]
Blijf jezelf maar lekker voor de gek houden.
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:53 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Als je doucht omdat je stinkt dan ben je sowieso te laat, er bestaat ook zoiets als onderhoud en preventie. Je kunt ook douchen om te voorkomen dat je eventueel smerig wordt. Goed om te weten dat jij pas gaat douchen als je al mensen hebt staan irriteren met je penetrante berenlucht.
(Begrijpend) lezen is dan ook zo moeilijk.quote:
Ik merk aan je dat je dat vindt ja.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:56 schreef DomineeGremdaat het volgende:
[..]
[..]
(Begrijpend) lezen is dan ook zo moeilijk.
En wederom houd je jezelf voor de gek.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:57 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik merk aan je dat je dat vindt ja.
Hetgeen jij perfect kunt beoordelen vanaf je dampende stinkzolder achter je verschraalde scherm.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:58 schreef DomineeGremdaat het volgende:
[..]
En wederom houd je jezelf voor de gek.
Waarom voel jij je zo aangesproken?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:56 schreef DomineeGremdaat het volgende:
[..]
[..]
(Begrijpend) lezen is dan ook zo moeilijk.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |