Smetvrees is ook wat.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:42 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Klacht is mij onbekend, maar dat zou er mee te maken kunnen hebben dat ik me dagelijks minimaal 1 keer douche.
Niet meer dan 3x hè, anders is het sodomie.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:44 schreef de_boswachter het volgende:
Heerlijk die vinger erin en eruit en erin en eruit.
Ik durf geen enkele term meer te googlen die hier op Fok! wordt aangeraden.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:41 schreef WammesWaggel het volgende:
Aarsmaden, google het.
Succes! Ik koester de mijne gewoon.
1x per 2 dagen is voor mij meer dan genoeg om schoon te blijven. Waarschijnlijk zegt dat een keer per dag douchen van jou meer over jezelf, hoe smerig jij wel niet van jezelf bent dat je je zo vaak moet douchen.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:46 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Want dat is 1 keer per dag douchen voor zo een ransbeer als jij
Nou nou nou zeg, 1 keer meer douchen dan jij en je hebt meteen smetvreesquote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:55 schreef DomineeGremdaat het volgende:
[..]
1x per 2 dagen is voor mij meer dan genoeg om schoon te blijven. Waarschijnlijk zegt dat een keer per dag douchen van jou meer over jezelf, hoe smerig jij wel niet van jezelf bent dat je je zo vaak moet douchen.
viespeukquote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:56 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Nou nou nou zeg, 1 keer meer douchen dan jij en je hebt meteen smetvrees
Douchen doe ik overigens ook deels omdat ik het lekker vind.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |