Nee, staat niet op het potje.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:34 schreef Chloroform het volgende:
Staat toch op het potje.(Haha snap je, potje.
)
Hmm. Nou ja, misschien toch maar keer proberen.
Hij vindt jou wel lekker.quote:
Seks is overrated.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:36 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat een vrouwenhaat weer. Wanneer heb je voor het laatst seks gehad?
Te laatquote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:34 schreef Modus het volgende:
[..]
Als je om 11u gaat meuren kan je beter niet om 10u nog een dikke teringpizza gaan zitten schransen..
Ja, maar dan vind ik het een beetje dom om namens hetero mannen te gaan praten en zeggen "daar letten mannen toch niet op".quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:39 schreef Chai het volgende:
[..]
Kan hij nog steeds gefrustreerd raken van weinig seks.
Letten mannen erop of de anus van een andere man gebleekt en geëpileerd is? Spreek jij maar even namens de homoseksuele mannen.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:40 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Ja, maar dan vind ik het een beetje dom om namens hetero mannen te gaan praten en zeggen "daar letten mannen toch niet op".
Houd ik wel van.quote:
Wat heb je nou gegeten dan, smeerpijp?quote:
Zalmfilet op huid in de oven gedaan met wat citroen, witte wijn en rozemarijn. Gebakken aardappeltjes en wat groente. En als toetje wat fruit.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:44 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wat heb je nou gegeten dan, smeerpijp?
Banaan zeker.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:45 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Zalmfilet op huid in de oven gedaan met wat citroen, witte wijn en rozemarijn. Gebakken aardappeltjes en wat groente. En als toetje wat fruit.
Okay.quote:
Kan ik wel. Nu.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:31 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Jij kunt mij niet vertellen wat ik moet doen. Hoelaat ga je naar bed?
IIFYM YOLO YMCMBquote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:34 schreef Modus het volgende:
[..]
Als je om 11u gaat meuren kan je beter niet om 10u nog een dikke teringpizza gaan zitten schransen..
....quote:
Slaap lekker.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |