quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:23 schreef krioro het volgende:
[..]
Heb hier nog wel een centimeter of 20 aan zwart voor je.
Vanavond gekkie buurvrouw weer in de rijdende rechter.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:25 schreef Fascination het volgende:
Ik heb een potje van OPI en die lakt echt goddelijk.
Ja, dat wordt weer genieten.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:25 schreef Chai het volgende:
[..]
Vanavond gekkie buurvrouw weer in de rijdende rechter.
Welke?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:25 schreef Fascination het volgende:
Werd je triggered door nagellakquote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:25 schreef Fascination het volgende:
Oh my....quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:23 schreef krioro het volgende:
[..]
Heb hier nog wel een centimeter of 20 aan zwart voor je.
(not srs) (not dWc)
Blijft toch sowieso maar 3-4 dagen zitten?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:26 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Welke?
Ik wilde eerst ook aan de OPI maar ik weiger gewoon om daar dat geld voor neer te leggen. Ik draag drie dagen in de week nagellak daarna moet het er weer af omdat ik moet werken. Vind ik zonde.
IK HEB JE GEZEGD DIE SCHANDALIGE PIZZA NIET TE ETEN GVD.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:26 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Oh my....
Het wordt de Roti Pizza dushi. Ik merk een bepaalde verlangen naar Surinaams.
Hoe laat naar bed?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:26 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Oh my....
Het wordt de Roti Pizza dushi. Ik merk een bepaalde verlangen naar Surinaams.
Als je topcoat gebruikt blijft het langer zitten.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:27 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Blijft toch sowieso maar 3-4 dagen zitten?
Maar blijft het dan ook mooi?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:29 schreef ntm het volgende:
[..]
Als je topcoat gebruikt blijft het langer zitten.
Euh, ja, wat voor kleur is het. Beetje rood/oranje/roze-achtig.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:26 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Welke?
Ik wilde eerst ook aan de OPI maar ik weiger gewoon om daar dat geld voor neer te leggen. Ik draag drie dagen in de week nagellak daarna moet het er weer af omdat ik moet werken. Vind ik zonde.
Ja.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:26 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Werd je triggered door nagellak?
Jij kunt mij niet vertellen wat ik moet doen. Hoelaat ga je naar bed?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:28 schreef krioro het volgende:
[..]
IK HEB JE GEZEGD DIE SCHANDALIGE PIZZA NIET TE ETEN GVD.
Ik ga mijn laatste maal van vandaag eten en naar bed.
Hoezo?quote:
Ligt eraan per merk, maar als je Rimmel of Dior bijvoorbeeld gebruikt dan blijft het wel langer dan een paar dagen mooi zitten, als je basis en topcoat gebruiktquote:
Met een goede topcoat kan het bij mij tot 5 dagen blijven zitten, maar dan heb je wel kleine hoekjes die er dan af zijn. Niet storend verder, maar als je van dichtbij kijkt zie je het wel.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:27 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Blijft toch sowieso maar 3-4 dagen zitten?
Staat toch op het potje.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:30 schreef Fascination het volgende:
[..]
Euh, ja, wat voor kleur is het. Beetje rood/oranje/roze-achtig.![]()
Maar dan zien je nagels er die drie dagen wel fantastisch uit. Ik lak ook gewoon in één keer goed, hoef niets bij te werken en één laag is meestal al voldoende.
[..]
Ja.
Mens schaf OPI aan! Lakt heel fijn en blijft lang zitten.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:26 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Welke?
Als je om 11u gaat meuren kan je beter niet om 10u nog een dikke teringpizza gaan zitten schransen.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:31 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Jij kunt mij niet vertellen wat ik moet doen. Hoelaat ga je naar bed?
[..]
Hoezo?
Ja. Sowieso op details letten.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:35 schreef Modus het volgende:
Net alsof mannen ooit naar nagellak kijken.
Het heeft voor mij geen nut dat het lang blijft zitten omdat ik het niet een hele week kan dragen.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:34 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Mens schaf OPI aan! Lakt heel fijn en blijft lang zitten.
Oh en via internet bestellen, zijn ze maar een paar dollar.
Wat een vrouwenhaat weer. Wanneer heb je voor het laatst seks gehad?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:35 schreef Modus het volgende:
"Ja maar dat doen we voor onszelluf!!"
Ja, hmhm..
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:35 schreef Modus het volgende:
"Ja maar dat doen we voor onszelluf!!"
Ja, hmhm..
Nee, staat niet op het potje.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:34 schreef Chloroform het volgende:
Staat toch op het potje.(Haha snap je, potje.
)
Hmm. Nou ja, misschien toch maar keer proberen.
Hij vindt jou wel lekker.quote:
Seks is overrated.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:36 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat een vrouwenhaat weer. Wanneer heb je voor het laatst seks gehad?
Te laatquote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:34 schreef Modus het volgende:
[..]
Als je om 11u gaat meuren kan je beter niet om 10u nog een dikke teringpizza gaan zitten schransen..
Ja, maar dan vind ik het een beetje dom om namens hetero mannen te gaan praten en zeggen "daar letten mannen toch niet op".quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:39 schreef Chai het volgende:
[..]
Kan hij nog steeds gefrustreerd raken van weinig seks.
Letten mannen erop of de anus van een andere man gebleekt en geëpileerd is? Spreek jij maar even namens de homoseksuele mannen.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:40 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Ja, maar dan vind ik het een beetje dom om namens hetero mannen te gaan praten en zeggen "daar letten mannen toch niet op".
Houd ik wel van.quote:
Wat heb je nou gegeten dan, smeerpijp?quote:
Zalmfilet op huid in de oven gedaan met wat citroen, witte wijn en rozemarijn. Gebakken aardappeltjes en wat groente. En als toetje wat fruit.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:44 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wat heb je nou gegeten dan, smeerpijp?
Banaan zeker.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:45 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Zalmfilet op huid in de oven gedaan met wat citroen, witte wijn en rozemarijn. Gebakken aardappeltjes en wat groente. En als toetje wat fruit.
Okay.quote:
Kan ik wel. Nu.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:31 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Jij kunt mij niet vertellen wat ik moet doen. Hoelaat ga je naar bed?
IIFYM YOLO YMCMBquote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:34 schreef Modus het volgende:
[..]
Als je om 11u gaat meuren kan je beter niet om 10u nog een dikke teringpizza gaan zitten schransen..
....quote:
Slaap lekker.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |