quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:11 schreef Chloroform het volgende:
[..]![]()
Heb nu deze op:Nice! Hou van zulke kleuren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kom haten.
omg omg om gom omg omgojmg omgom omgomm gquote:
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:13 schreef krioro het volgende:
[..]
Complementeert je Arabic skin tone vast perfect. =$
Heb laatst deze gekocht, maar is toch net iets te eh... ja... tuttig.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
Mintgroenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:14 schreef Chloroform het volgende:
[..]
omg omg om gom omg omgojmg omgom omgomm g
OH MY GOOOOOD
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:15 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb laatst deze gekocht, maar is toch net iets te eh... ja... tuttig.
Staat jou inderdaad niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:15 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb laatst deze gekocht, maar is toch net iets te eh... ja... tuttig.
Nee. Ik hou van zulke kleuren. Helaas ben ik een debiel in nagellak en ga ik zo zwart op doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee, maar echt niet ook.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Complimenterenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:17 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee, maar echt niet ook.Ben daar niet truttig genoeg voor. En complimenteert mijn Persian skin tone niet.
Ik stuur 'm naar je op. Waarom zwart? Zonde man.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:17 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nee. Ik hou van zulke kleuren. Helaas ben ik een debiel in nagellak en ga ik zo zwart op doen
Je hebt een topcoat met pH-protector.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:18 schreef Modus het volgende:
Is dat nou handig, de combi nagellak en ph-waarde, zeg maar?
Complementeert je Turkish skin tone vast perfect. =$quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:17 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Helaas ben ik een debiel in nagellak en ga ik zo zwart op doen
Ik denk dat ik wel een flinke portie aan zwart kan hebben.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:19 schreef krioro het volgende:
[..]
Complementeert je Turkish skin tone vast perfect. =$
Zwart is ook leuk, bij vrouwen die het kunnen hebben.
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:18 schreef ntm het volgende:
[..]![]()
Ik heb deze ook, wat vind je daarvan?Nice. Van vind je van Midnight Taupe van Maybelline?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
Heb hier nog wel een centimeter of 20 aan zwart voor je.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:21 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik denk dat ik wel een flinke portie aan zwart kan hebben.
Oja die is wel mooi maar wel moeilijk te combineren met kleding denk ikquote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:22 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nice. Van vind je van Midnight Taupe van Maybelline?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |