Eén na laatste.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:18 schreef Chloroform het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die ene onder de lachende bloossmiley zonder wenkbrauwen.
Duister hoor.quote:
Zal jou eens.quote:
Je mag wel op mijn bierbuik liggenquote:
Lijkt me enig.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:24 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Je mag wel op mijn bierbuik liggen.
die gebruik ik juist het meeste.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:18 schreef Chloroform het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die ene onder de lachende bloossmiley zonder wenkbrauwen.
Waarschuwing, Chai spacet hem.quote:
Nee ik kijk tv.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:29 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Waarschuwing, Chai spacet hem.
Ik herhaal, Chai spacet hem.
Kan je me in de tussentijd dan vertellen of hier cameltoe te bezichtigen valt of dat ik hem zelf space:quote:
Daar is een cameltoe te bezichtigen.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:34 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Kan je me in de tussentijd dan vertellen of hier cameltoe te bezichtigen valt of dat ik hem zelf space:
[ afbeelding ]
Hard geworden.quote:
wel okequote:
Mooie diepzinnige OP wel.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:46 schreef VeerEli het volgende:
alert alert alert alert KLB / online betalen ps4
wie is dit? nieuwe jumi?!?!?!?!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:46 schreef VeerEli het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Veer pls.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:46 schreef VeerEli het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
:Equote:
Zet die rose wegggggggggquote:
Ja vet jaloers.. Gorgonzola PLEASE DON'T LEAVE ME!!!!!!11quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:48 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jaloers omdat ze een UI in dezelfde stijl als jouw oude heeft en ik nu op haar overstap?
Oke...quote:
Dat je t even weet, godnondeju godverkut, KUTquote:
Ik moest laatst een salade kiezen en toen koos ik door jou voor Gorgonzola, niet te vreten.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:58 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja vet jaloers.. Gorgonzola PLEASE DON'T LEAVE ME!!!!!!11![]()
![]()
You won't need him, if you can have me.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:58 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja vet jaloers.. Gorgonzola PLEASE DON'T LEAVE ME!!!!!!11![]()
![]()
Godnondeju scquote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:59 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat je t even weet, godnondeju godverkut, KUT
ik vind het lekkerquote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:00 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ik moest laatst een salade kiezen en toen koos ik door jou voor Gorgonzola, niet te vreten.
C'est la viequote:
Ik zal er eens vie(r) bij jou insteken.quote:
Dat slaat helemaal nergens op.. die snor.. danquote:
Mag jou anders ook wel hoor.. Even bellen trouwensquote:
Drie voldoetquote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:03 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ik zal er eens vie(r) bij jou insteken.
Hoi mama :$ Ben jij bij 4ebe?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat slaat helemaal nergens op.. die snor.. dan
Liegen op het internet zodat mensen denken dat je strak bentquote:
Twee is fijner, zo goed?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:04 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Liegen op het internet zodat mensen denken dat je strak bent.
Hallo met wie?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:03 schreef Dqod het volgende:
[..]
Mag jou anders ook wel hoor.. Even bellen trouwens
Met je fietsbelquote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:03 schreef Dqod het volgende:
[..]
Mag jou anders ook wel hoor.. Even bellen trouwens
quote:
quote:
Oh, we hebben het over penissen, misverstand.quote:
Gewoon DP tochquote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:06 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Oh, we hebben het over penissen, misverstand.
Wat is dit voor verlepte mongoloide pikachuquote:
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:08 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wat is dit voor verlepte mongoloide pikachu
Semi-hardopquote:
Doe rustig.. Het is niet waar ;squote:
Met je lelijke Pika pika Pikachuuuuuuuwwwwwww inclusief achtergrondgeluidenquote:
KEILEUK MANquote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:10 schreef Dqod het volgende:
[..]
Doe rustig.. Het is niet waar ;s
[..]
Met je lelijke Pika pika Pikachuuuuuuuwwwwwww inclusief achtergrondgeluiden
Ronbrandstedertje met astma hoorquote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:13 schreef Dqod het volgende:
[..]
http://jijhebtgeen.nl/godnondeju
ok nu echt
Stil nou :$quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ronbrandstedertje met astma hoor
Woest en ontembaarquote:
Ik heb wijn.quote:
Ik ook.. Rode.. Welke heb jij?.. Vertel me meerquote:
Ik heb ook rood.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:30 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik ook.. Rode.. Welke heb jij?.. Vertel me meer
En proost, just puttin' it out there
Je durft toch niet open te doen als ik daadwerkelijk voor je deur staquote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:35 schreef Chloroform het volgende:
Maar ik drink niet, haha. Wilde je gewoon lokken.
Je weet toch niet welke deur van mij is.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:35 schreef Dqod het volgende:
[..]
Je durft toch niet open te doen als ik daadwerkelijk voor je deur sta
Ga gewoon vragen ;$quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:36 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je weet toch niet welke deur van mij is.
Stom en warm, want binnen.. Wel gelachen om pubertjes met bloedneuzenquote:
Waren die getackeld toevallig en vol met hun bakkes op de straat terecht gekomen?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:38 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ga gewoon vragen ;$
[..]
Stom en warm, want binnen.. Wel gelachen om pubertjes met bloedneuzen
Jij nog gewerkt, Chlo?
Aan wie?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:38 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ga gewoon vragen ;$
[..]
Stom en warm, want binnen.. Wel gelachen om pubertjes met bloedneuzen
Jij nog gewerkt, Chlo?
Niet door mij iigquote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:39 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Waren die getackeld toevallig en vol met hun bakkes op de straat terecht gekomen?
Mensenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:39 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Aan wie?
Ahw.Heb je ze een bloedneus geslagen ja?
!
Nope, mag vrijdag weer.
Oké.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:40 schreef Dqod het volgende:
[..]
Mensen
Maar nee, ik was een keer onschuldig
Alvast veel succes en sterkte.. Een knuffel voor jou voor extra kracht :$
Anders ga ik wel gewoon heisa schoppen in de buurt van.. Wellicht helpt datquote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:42 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oké.
Hmm, vooruit, ik geloof je.
Lief dit.Denk je morgen ook aan me? Heb om half 11 assessment, gaan ze me allemaal gekke dingen vragen. Anderhalf uur lang.
!
Gewoon elk restaurant in Ernhem langs en kijken of er een Persian delight rondloopt met wat borden eten. En je dan naar huis volgen.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:36 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je weet toch niet welke deur van mij is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik laat ze hoeken.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:42 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oké.
Lief dit.Denk je morgen ook aan me? Heb om half 11 assessment, gaan ze me allemaal gekke dingen vragen. Anderhalf uur lang.
!
FOK! is een primaire levensbehoefte. FOK! bevredigt mijn ziel.![]()
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:44 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Gewoon elk restaurant in Ernhem langs en kijken of er een Persian delight rondloopt met wat borden eten. En je dan naar huis volgen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik las rapen, ik denk wat valt er nou te rapenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat zou er op de grond liggen wat opgeraapt moet worden
Ik was traag van begrip
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming![]()
Haha, je zou perfect passen tussen alle andere alcoholisten die hier rondlopen.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:44 schreef Dqod het volgende:
[..]
Anders ga ik wel gewoon heisa schoppen in de buurt van.. Wellicht helpt dat
Zal ik zeker doen! Voor je duimen zelfs, omdat je het waard bent bby :$
Laat maar weten hoe het afloopt
Dank! Zal ik doen, alleen voor jou omdat je mijn steun en toeverlaat bent.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:44 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Gewoon elk restaurant in Ernhem langs en kijken of er een Persian delight rondloopt met wat borden eten. En je dan naar huis volgen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik werk niet in Arnhem. Haha.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.![]()
Beetje roestig aan het worden hè?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:45 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik las rapen, ik denk wat valt er nou te rapenwat zou er op de grond liggen wat opgeraapt moet worden
Ik was traag van begripOp vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.![]()
Waarom smaken bitterkoekjes niet bitter?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:42 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oké.
!
![]()
JA! Moet gesmeerd worden...quote:
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:46 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Haha, je zou perfect passen tussen alle andere alcoholisten die hier rondlopen.
Dank! Zal ik doen, alleen voor jou omdat je mijn steun en toeverlaat bent.
[..]
Ik werk niet in Arnhem. Haha.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja, maar dan val ik dus niet op ;sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww![]()
Examenfraude!quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
WIE WEET DIE SHIT?!?!quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:48 schreef Modus het volgende:
[..]
Waarom smaken bitterkoekjes niet bitter?Dude. :squote:Daarom.quote:
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Girlquote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:49 schreef Chloroform het volgende:
[..]
WIE WEET DIE SHIT?!?!
[..]
Dude. :s
[..]
Daarom.
Haha, dikzak.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:50 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
Magnum kan zo gvd lekker zijn.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: