Ik vond het juist een goede indicatie voor volgend seizoen. Zo'n leger die haar letterlijk op handen dragen, dat beloofd wat.quote:Op maandag 10 juni 2013 09:23 schreef Nic1 het volgende:
Vond het een goede aflevering. Had eigenlijk een cliffhanger verwacht, Daenerys op het einde boeide me minder.
Eensch!quote:Op maandag 10 juni 2013 14:47 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Inderdaad. Uitstekende ep.
Mooi begonnen met de laatste stuiptrekkingen van de Red Wedding, prima scene van de Small Council (kreeg zelfs medelijden met Joffrey), de introductie van Reek (sounds like squeek), Balon die Tywin ff aftroeft als harteloze daddy en een mooie postal scene van Arya.
De Dany scene was wat minder, Ser Davos ook en ik vond de hereniging van Jaymie en Cersei beetje abrupt (alsof hij zo maar zonder enige kik langs de alle bewaking komt).
Jammer, dat we weer zo lang moeten wachten.
Crap... dus aan het begin beginnen dus? (heb luisterboeken gedownload, en wilde aan boek 3 beginnen)quote:Op maandag 10 juni 2013 16:07 schreef Kirov het volgende:
[..]
Fixed.
En er zijn een aantal passages uit het eerste boek die naar mijn gevoel heel belangrijk voor het verhaal zijn, niet in de serie voorgekomen.
Volgens mij wordt er niks meer hard gesnoeid. Ze keek naar zijn hand en volgens mij dacht ze: "Damaged goods"quote:Op maandag 10 juni 2013 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ze hadden lekker emo moeten eindigen met Jaime en Cersei die elkaar in de armen vallen om vervolgens nog even snoeihard te neukenHebben we Cersei's tieten uberhaupt al gezien?
Hoewel geografisch onverantwoord vind ik deze leukquote:
Er is pas toch een set met officiele kaarten verschenen??quote:Op maandag 10 juni 2013 22:33 schreef Maisnon het volgende:
Dit is een link naar een giga kaart die behoorlijk lijkt te kloppen. Er is niet echt een definitieve met het continent waar Dany zit, maar fans zijn volgens mij behoorlijk ermee aan de slag geweest.
De noordkust en het oosten van Essos verandert nogal van kaart tot kaarten waar Melisandre vandaan komt staat er ook niet op.
Ik denk dat het spoilervrij is verder, maar klikken op eigen risico:
http://www.followgameofth(...)ive_map_high-res.jpg
Oh dat wist ik nietquote:Op maandag 10 juni 2013 22:41 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Er is pas toch een set met officiele kaarten verschenen??
Zie editquote:Op maandag 10 juni 2013 22:42 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Oh dat wist ik nietdaar ben ik wel benieuwd naar!
Mwoah, een paar grote beslissingen, brann is eindelijk door de muur, dany heeft haar draai gevonden en die koude kikker besluit om het over een andere boeg te gooien. En Jon is terug op de muur. Zijn toch best redelijke cliffhangers en semi-afsluitingen.quote:Op maandag 10 juni 2013 22:57 schreef Disorder het volgende:
Vette aflevering, maar ik ben enigszins teleurgesteld in de conclusies. Die waren er namelijk niet echt.
Ja, in die zin wel. Maar ik vond niets echt zo schokkend als in de aflevering ervoor. Dat krijg je dan, met zulke hoge verwachtingen. Ondanks dat erg vermakelijk.quote:Op maandag 10 juni 2013 23:02 schreef jogy het volgende:
[..]
Mwoah, een paar grote beslissingen, brann is eindelijk door de muur, dany heeft haar draai gevonden en die koude kikker besluit om het over een andere boeg te gooien. En Jon is terug op de muur. Zijn toch best redelijke cliffhangers en semi-afsluitingen..
Meer semi-afsluiters/starters dan echt cliffhangers imho. Van dat laatste vond ik er niret echt eentje inzitten. Een cliffhanger is toch voornamelijk met spanning.quote:Op maandag 10 juni 2013 23:02 schreef jogy het volgende:
[..]
Mwoah, een paar grote beslissingen, brann is eindelijk door de muur, dany heeft haar draai gevonden en die koude kikker besluit om het over een andere boeg te gooien. En Jon is terug op de muur. Zijn toch best redelijke cliffhangers en semi-afsluitingen..
Ik had ook wat meer enthousiasme verwacht maar eik is Cersei al uitgehuwelijkt aan Loras he dus dat is wel awkward.... Plus dat stompje he....quote:Op maandag 10 juni 2013 23:50 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik weet dat de liefde eik behoorlijk ziek is tussen cersei en jaimy maar toen hij daar weer in de deuropening stond had ik toch zoiets van
Had verwacht dat zij enthousiaster zou reageren, maar eik kon je dat ook wel weten dat het niet zo was
eensquote:'The end of season 3, then, spent some time among the winners and losers in post-Red-Wedding Westeros, giving the audience a chance to soak in the shock, seethe at the winners’ glee, and get a reminder of the larger forces–White Walkers, dragons–well beyond the war between the
Lannisters and the Starks.
If the Red Wedding seemed to kill hope, “Mhysa” made clear that it didn’t end anything. And it weaved together the many, many threads of GoT’s tapestry by returning to a recurring theme: that Game of Thrones is ultimately about family.'
Read more: http://www.dailymail.co.u(...)s-means-NOTHING.html
Ik dacht ook van huh WTF!!!! tot ik zag wat het echt wasquote:Op maandag 10 juni 2013 23:55 schreef Bienelientjee het volgende:
Ik zat echt van NNNNNNEEEEEE + OMG +![]()
![]()
toen die gasten naar buiten kwamen: Here comes the king of the north!
De sterkste scene by far:quote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:00 schreef Slayage het volgende:
en dan de blik van davos erbij, die ook de ironie inziet van het hele gebeuren, ik vond het de sterkste scene
Ik moest stiekem wel hardop lachen toen iemand dit plaatje in dit topic had gezet:quote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:15 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik dacht ook van huh WTF!!!! tot ik zag wat het echt was
harteloos...quote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:20 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
Ik moest stiekem wel hardop lachen toen iemand dit plaatje in dit topic had gezet:
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Misschien wel gesnoeid maar ze zit een beetje onder de tattoo's toch?quote:Op maandag 10 juni 2013 22:12 schreef Poeke het volgende:
Ik sloot hem per ongeluk. Mijn laatste post:
[..]
Ik vond het juist een goede indicatie voor volgend seizoen. Zo'n leger die haar letterlijk op handen dragen, dat beloofd wat.
[..]
Eensch!
[..]
Crap... dus aan het begin beginnen dus? (heb luisterboeken gedownload, en wilde aan boek 3 beginnen)
[..]
Volgens mij wordt er niks meer hard gesnoeid. Ze keek naar zijn hand en volgens mij dacht ze: "Damaged goods"
hij wil niet, hij moetquote:Op dinsdag 11 juni 2013 01:28 schreef zure_ridder het volgende:
waarom wil bran zo graag naar het noorden?
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:20 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
Ik moest stiekem wel hardop lachen toen iemand dit plaatje in dit topic had gezet:
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Als ze bezig zijn met filmen hebben ze vast al enorme voorpret. "iedereen gaat dit geweldig vinden en tig neer nadoenquote:
Rolletje voor de zoon van Roose weggelegd...quote:Op dinsdag 11 juni 2013 03:43 schreef Yurithemaster het volgende:
Niet echt een spetterend einde maarja vorige week kan je moeilijk overtreffen.
Vond Theons scene eindelijk eens echt leuk, met die worst![]()
De small-counsil meeting was ook erg goed, hoe jeoffrey stond te glunderen over het nieuws dat robb dood isen hoe varys achteruitdeinst als ie begint te schreuwen
.
En als we Bran's verhaal moeten geloven is walder frey binnen kort een grote witte rat die al zijn nakomelingen op gaat eten.
Ik snap dit soort uitspraken niet. Echt niet, dus.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 08:11 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
Tegenvallend seizoen al met al. Alleen episode 9 overtrof de verwachting.
Ik maak me daar al heel lang niet meer druk om. Niet dat jij je nu druk maakt, maar je snapt wat ik bedoel. Je kunt een ander toch niet overtuigen om het wel goed te vindenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 08:16 schreef Luigi het volgende:
[..]
Ik snap dit soort uitspraken niet. Echt niet, dus.
Maar, to each his own denk ik dan maar..
Die zouden niet alleen de hoofdjes van barbiepoppen e raf rukken vrees ikquote:Op dinsdag 11 juni 2013 07:22 schreef DancingPhoebe het volgende:
Wat zou er gebeuren als Joffrey en die bastard van Bolton een playdate zouden hebben...?
Hoeft ook niet. Het is slechts een mening.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 08:16 schreef Luigi het volgende:
[..]
Ik snap dit soort uitspraken niet. Echt niet, dus.
Maar, to each his own denk ik dan maar..
Schokkend niet nee, de beginscene met die wolfskop vond ik wel luguber en dat die kleine Arya ff full psycho ging op die soldaat was wel stoer. Maar ja, gelukkig dat ze die dwerg niet gevierendeelt hebben of zo.quote:Op maandag 10 juni 2013 23:11 schreef Disorder het volgende:
[..]
Ja, in die zin wel. Maar ik vond niets echt zo schokkend als in de aflevering ervoor. Dat krijg je dan, met zulke hoge verwachtingen. Ondanks dat erg vermakelijk.
Ja ze hadden wel Red Wedding als cliffhange rkunnen nemen, maar dan was het seizoen heel naar afgesloten terwijl het nu met een soort van hoop afsluit. Dat deden ze al eerder. Seizoen 1 sloot ook af met Danny en haar draakjes.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 08:58 schreef Weakling het volgende:
Laatste aflevering was goede tegenpool van de aflevering daarvoor. Deze keer zaten er erg veel humoristische momenten in. Vooral hoe Joffrey te kakken werd gezet bij de small council was briljant. Verder zoals te verwachten was: opzetje, opzetje, opzetje, opzetje en vooruit nog maar eens een opzetje voor het komende seizoen. Niet spectaculair, wel goed.
Omdat ze hem een stomme rotjoekel vindt aangezien hij haar volk verraden heeft en daarna gevlucht was zonder haar mee te nemen. Ik zou 'm ook een klap op z'n janksmoel geven als ik haar wasquote:Op dinsdag 11 juni 2013 09:30 schreef Buitendam het volgende:
Waarom schiet die rooie nou weer pijlen in Jon.
'Verraden'. Hij heeft niks verraden, die joekels van haar hebben hem en haar haast om zeep geholpen. En als ie dan wegrijdt een pijl in zn rug schieten. Kutginger.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 09:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Omdat ze hem een stomme rotjoekel vindt aangezien hij haar volk verraden heeft en daarna gevlucht was zonder haar mee te nemen. Ik zou 'm ook een klap op z'n janksmoel geven als ik haar wasPlus: ze moest natuurlijk ff haar belofte waarmaken van die pretty cock 'round her neck!
In hun ogen wel verraden, aangezien hij nog gewoon voor zijn volk ging en niet voor de wildlings op het moment dat hij die oude man moest doden. En dat terwijl hij zei geen Crow meer te zijn maar 1 van hen.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 09:36 schreef Buitendam het volgende:
[..]
'Verraden'. Hij heeft niks verraden, die joekels van haar hebben hem en haar haast om zeep geholpen. En als ie dan wegrijdt een pijl in zn rug schieten. Kutginger.
Natuurlijk wil hij niet bij een club horen die oude mensen vermoord. Waarom snapt die domme rooie dat niet. Dat ze maar dood gaat aan liefdesverdrietquote:Op dinsdag 11 juni 2013 09:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
In hun ogen wel verraden, aangezien hij nog gewoon voor zijn volk ging en niet voor de wildlings op het moment dat hij die oude man moest doden. En dat terwijl hij zei geen Crow meer te zijn maar 1 van hen.
ja maar waarom? iemand?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 01:29 schreef Dawnbreaker het volgende:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 01:28 schreef zure_ridder het volgende:
waarom wil bran zo graag naar het noorden?
hij wil niet, hij moet(dat zegt ie tenminste steeds)
Z'n dromen over de kraai met de drie ogen. En dan komen de Reed kinders hem ook nog eens halen namens die kraai. Destiny, dit dat alles.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 09:59 schreef zure_ridder het volgende:
[..]
ja maar waarom? iemand?
stemmetjes?
HODOOOOOOOOOOOOOOOOOOOR !quote:
Ha! Daar zat ik ook aan te denken. Wel opvallend dat in heel EP10 niet meer gerefereerd werd aan de andere twee bloedzuigers, ook niet in de recap van de vorige aflevering.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 09:26 schreef Ang3l het volgende:
The small council...... oei, toen Joffrey schreeuwde tegen opa Lannister dacht ik wel even "En daar heb je zojuist je doodsvonnis getekend. Bloedzuigertje 2 van Carice is in werking gezet".
Die twee vertrouw ik voor geen meter eerlijk gezegd.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 10:04 schreef robdriessen het volgende:
Z'n dromen over de kraai met de drie ogen. En dan komen de Reed kinders hem ook nog eens halen namens die kraai. Destiny, dit dat alles.
Ik heb er ook zo'n Jehova's Getuigen gevoel bij. "Wij weten de waarheid en wat er gaat gebeuren en de Oude Goden (?) hebben grote plannen met je, Bran en wij gaan je daarbij helpen. Dus we gaan even voorbij de muur want daar vind je je lot. Oh ja, en je ontkomt er niet aan want als je het niet doet, dan vergaat de wereld."quote:Op dinsdag 11 juni 2013 10:08 schreef Weakling het volgende:
Die twee vertrouw ik voor geen meter eerlijk gezegd.
Ja, snap ik ook niet echt. Dit zie je ook bij andere HBO series terug.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 09:29 schreef PBateman1978 het volgende:
In elk seizoen was ep9 de meest schokkende, dus waarom het nu ineens een verrassing is voor sommigen dat ep10 niet zo schokkend was als 9 ?
Bran weet ook wel dat zijn dromen belangrijk zijn, dus zo vreemd is het niet dat hij met ze mee gaat.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 10:13 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Ik heb er ook zo'n Jehova's Getuigen gevoel bij. "Wij weten de waarheid en wat er gaat gebeuren en de Oude Goden (?) hebben grote plannen met je, Bran en wij gaan je daarbij helpen. Dus we gaan even voorbij de muur want daar vind je je lot. Oh ja, en je ontkomt er niet aan want als je het niet doet, dan vergaat de wereld."
Of zoiets.
Bran is een beetje de Harry Potter van GoT.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 10:16 schreef Nic1 het volgende:
[..]
Bran weet ook wel dat zijn dromen belangrijk zijn, dus zo vreemd is het niet dat hij met ze mee gaat.
Ja dat viel me ook al op. De recap legde iig duidelijk de linkt ussen het ene bloedzuigertje en de dood van Robb Stark. Terwijl ik nog steeds denk: Het was Tywin Lannister. Een mens, niet een god! Maar als nummer 2 van die bloedzuigers komend seizoen ook omvalt dan word ik wel een Belieber hoorquote:Op dinsdag 11 juni 2013 10:08 schreef Weakling het volgende:
[..]
Ha! Daar zat ik ook aan te denken. Wel opvallend dat in heel EP10 niet meer gerefereerd werd aan de andere twee bloedzuigers, ook niet in de recap van de vorige aflevering.
Dit. Ik zit echt met m'n ogen aan de tv vastgeplakt, elke aflevering weer.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 09:32 schreef Noek het volgende:
Ik begrijp niet zo goed dat je teleurgesteld in één aflevering kan zijn. Ik kijk naar het verhaal in zijn geheel. Daardoor zat ik dus elke week handenwrijvend op de bank want alle draadjes, de wereld van GOT en de karakters zijn zo tof. Zo ontzettend tof!![]()
Een jaar wachten...walgelijk.
Ik ook. Het is ook de enige serie in lange tijd waarvan ik na 50 minuten denk 'het zou best nog even door mogen gaan'.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 10:45 schreef Luigi het volgende:
[..]
Dit. Ik zit echt met m'n ogen aan de tv vastgeplakt, elke aflevering weer.
Omdat ook Ygritte zich kapot ergert aan de beperkte acteer kwaliteiten van Kit Harington.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 09:30 schreef Buitendam het volgende:
Waarom schiet die rooie nou weer pijlen in Jon.
Kapot ergeren nog wel. Toe maar!!quote:Op dinsdag 11 juni 2013 10:53 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Omdat ook Ygritte zich kapot ergert aan de beperkte acteer kwaliteiten van Kit Harington.
En geef haar eens ongelijk...
O daar ha dik eigenlijk nog niet eens bij stilgestaanquote:Op dinsdag 11 juni 2013 10:44 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Die Bran gaat volgend seizoen gewoon die draken overnemen met z'n powers en wraak nemen
BRB, even GRRM bellenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 10:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O daar ha dik eigenlijk nog niet eens bij stilgestaanAls ie nou ff flink oefent dan kan ie wellicht idd wel in een draak wargen
"Yes, hello? George? I finally have an ending for you book. You can finish it now!"quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
Whaha, super droog. Vooral die likes af en toe "Tyrion Lannister likes this"quote:Op dinsdag 11 juni 2013 08:13 schreef Yashaaaaa het volgende:
http://www.happyplace.com(...)p-season-3-episode-9
Weet niet of al gepost maar ik vind t hilarisch
Die reactie van Tywin daarop ook.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:14 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Whaha, super droog. Vooral die likes af en toe "Tyrion Lannister likes this"
Ik schoot trouwens keihard in de lach toen Joffrey riep tijdens de council "I AM THE KING".
Ik zo '![]()
![]()
'
Misschien wekt iemand Robb wel tot leven en wordt ie een soort van half man half wolfquote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:16 schreef HostiMeister het volgende:
Owja, die hondekop op het lijk van Robb vond ik een beetje matig gedaan. Met een beetje naaiwerk had je daar nog best iets leuk van kunnen maken.
Is dat niet omdat hij heel Winterfell heeft afgeslacht?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:21 schreef THEALPHA het volgende:
Nog een vraagje, wie is nu die folteraar van Theon en waarom wordt hij überhaupt gefolterd? Ja ik weet dat zijn vaders leger in Westeros is geweest, maar waarom is dat slecht aangezien de familie Stark nu permanent afwezig is?
Hier uitgebreide en goede info over de martelaar. Het betreft achtergrond-info uit de boeken, maar geen spoilers over de 'toekomst'. Desondanks toch even achter een spoiler-tag.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:21 schreef THEALPHA het volgende:
Mooie aflevering, was een beetje de after-effects van seizoen 9 die nog even opgelost moesten worden maar dat is ieder seizoen nog zo geweest. Komend seizoen dan toch eindelijk white-walkers en dany in Westeros?
En ik kijk uit naar de avonturen van Arya en The Hound, leuk koppel.
Nog een vraagje, wie is nu die folteraar van Theon en waarom wordt hij überhaupt gefolterd? Ja ik weet dat zijn vaders leger in Westeros is geweest, maar waarom is dat slecht aangezien de familie Stark nu permanent afwezig is?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:29 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Hier uitgebreide en goede info over de martelaar. Het betreft achtergrond-info uit de boeken, maar geen spoilers over de 'toekomst'. Desondanks toch even achter een spoiler-tag.Bedankt! Ze klooien wel een beetje met het verhaal zeg in de serie tenminste.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Expres zo gedaanquote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:16 schreef HostiMeister het volgende:
Owja, die hondekop op het lijk van Robb vond ik een beetje matig gedaan. Met een beetje naaiwerk had je daar nog best iets leuk van kunnen maken.
Sterf op je verjaardag!!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Thanks voor deze infoquote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:29 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Hier uitgebreide en goede info over de martelaar. Het betreft achtergrond-info uit de boeken, maar geen spoilers over de 'toekomst'. Desondanks toch even achter een spoiler-tag.
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Sterf op je verjaardag!!!Kussie voor ome Walder danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zeg, ik word niet je nieuwe tienervrouw hoorquote:
Hoezo?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
Wolf, whatever. Je weet wat ik bedoel. Maar waarom hebben ze het in de serie dan zo gedaan?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:50 schreef Walder_Frey het volgende:
Serie <==> boek
Trouwens, welke hond??
Bastaards krijgen toch standaard Snow als achternaam of zoiets?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:44 schreef Ang3l het volgende:
Ik dacht wel meteen, bij het noemen van de naam (Ramsey Snow): Toch geen familie van...?
Ik heb er ook niks mee, maar ieder zijn/haar meug ...quote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:48 schreef MPC60 het volgende:
Iedere keer als er weer een 'grappige' Hodor scene is zit ik zo![]()
Komt allemaal zo onnatuurlijk en gemaakt grappig over. Snap niet dat iedereen daar dubbel om ligt.
Jon & Ramsey. Broers in bastaadschap.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:44 schreef Ang3l het volgende:
Maar Theon wordt dus een beetje tot op het bot toe afgebroken (letterlijk soms) en opnieuw opgebouwd tot een nieuw persoon (Reek)? Beetje a la Unsullied dus eigenlijk.
Ik dacht wel meteen, bij het noemen van de naam (Ramsey Snow): Toch geen familie van...?
http://www.westeros.org/C(...)name_for_each_regionquote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:04 schreef Weakling het volgende:
[..]
Bastaards krijgen toch standaard Snow als achternaam of zoiets?
[..]
Ik heb er ook niks mee, maar ieder zijn/haar meug ...
Iedere bastaard in het noorden krijgt als achternaam Snow. In het zuiden van Westeros wordt een andere naam gebruikt, weet alleen niet welke.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:04 schreef Weakling het volgende:
[..]
[..]
Ik heb er ook niks mee, maar ieder zijn/haar meug ...
Elk gebied een andere naam, Snow (North), Rivers (Riverlands), Sand (Dorne), Storm (Stormlands), etc.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:10 schreef THEALPHA het volgende:
[..]
Iedere bastaard in het noorden krijgt als achternaam Snow. In het zuiden van Westeros wordt een andere naam gebruikt, weet alleen niet welke.
Eens, ik zou wel dubbel liggen als ie nou gewoon een keer een steen tegen zijn kop krijgt en opeens normaal begint te praten.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:48 schreef MPC60 het volgende:
Iedere keer als er weer een 'grappige' Hodor scene is zit ik zo![]()
Komt allemaal zo onnatuurlijk en gemaakt grappig over. Snap niet dat iedereen daar dubbel om ligt.
Bedankt hiervoor, leuk om te wetenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:29 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Hier uitgebreide en goede info over de martelaar. Het betreft achtergrond-info uit de boeken, maar geen spoilers over de 'toekomst'. Desondanks toch even achter een spoiler-tag.
O dat wist ik helemaal niet johquote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:04 schreef Weakling het volgende:
[..]
De naam van zijn moeder, terwijl hij niet weet wie zijn moeder is?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O dat wist ik helemaal niet johIk dacht dat John Snow gewoon de naam van z'n moeder of zo had ipv Stark
![]()
Ze keek in het vuur en zag vlagen van de toekomst, kwam inderdaad niet echt duidelijk over vermoedelijk.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:56 schreef planethugo het volgende:
aardige finale, maar niet de knaller waar na vorige week op gehoopt werd. Maar dat was bij nader inzien ook wel te verwachten als je de vorige finales en de 9de afleveringen kijkt. Toch had ik wel verwacht dat er nog iets met Joffrey zou gebeuren ivm die vloek van Melisandre.
Bij de laatste scene was ik wel op mijn hoede, sommige hoeken waren dusdanig gefilmd dat er wel een gevaar op de loer kon liggen en na vorige week zou het me niets verbazen als de khaleesi er ook abrupt aan ging, maar gelukkig was dat niet zo
mindere puntjes vond ik:
- jon die uit het niets gevonden werd door z'n chickie. Dacht nog dat ie het dromen was. Leek wel of ze geen tijd meer hadden om dat iets beter te brengen dan de 10sec introductie die daaraan vooraf ging.
[quote]
Mwoah, het is natuurlijk een wildling en kan wel goed spoorzoeken lijkt me.
[quote]- Melisandre die de dreiging vd white walkers niet aan zag komen maar binnen 10 sec wel weet dat dat het grote gevaar is en de oorlog tussen koningen niets voorstelt. En natuurlijk dat Stannis de redder van iedereen wordt.
True, maar zie ik niet echt als een minder punt, als grote speler was hij toch al een beetje uitgerangeerd dus kan ie beter maar een andere hobby zoekenquote:- Stannis die nu alweer niet de troon gaat grijpen maar tegen white walkers gaat vechten. Opzich wel een coole wending dat iedereen(?) zich nu moet verenigen tegen het grotere gevaar, werpt weer een compleet andere blik op de serie
True.quote:- einde van khaleesi, wel erg zoetsappig gebracht.
quote:- weer 10 maanden wachten
Hij werd nog expliciet genoemd door Walder Frey toch?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:10 schreef PBateman1978 het volgende:
Helemaal niets gezien over Edmure Tully toch?
Dat vind ik wel apart.
Dat heb ik dan gemist.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:11 schreef AMDB het volgende:
[..]
Hij werd nog expliciet genoemd door Walder Frey toch?
Rotting his wedding night in a dungeon o.i.d.
walder frey zegt dat hij zijn bruidsnacht in een kerker doorgebracht heeftquote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:10 schreef PBateman1978 het volgende:
Helemaal niets gezien over Edmure Tully toch?
Dat vind ik wel apart.
Wie is dat? De oom van Catelyn toch?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:12 schreef AMDB het volgende:
Oh en de Blackfish ontsnapt, dáár ben ik erg blij meeKan wellicht de Eyrie mobiliseren.
Yepquote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:13 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Wie is dat? De oom van Catelyn toch?
Eyrie mobiliseren? Die mobiliseerde al niet toen Robb ruime steun had. Nu hij z'n hoofd kwijt is en the north heeft verloren lijkt het me helemaal sterk dat die troela te hulp schietquote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:12 schreef AMDB het volgende:
Oh en de Blackfish ontsnapt, dáár ben ik erg blij meeKan wellicht de Eyrie mobiliseren.
Heb nog altijd de hoop dat ze bijdraait. Zeker nu ook d'r broer vastgehouden wordt.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:16 schreef ems. het volgende:
ik erg blij meeKan wellicht de Eyrie mobiliseren.
Eyrie mobiliseren? Die mobiliseerde al niet toen Robb ruime steun had. Nu hij z'n hoofd kwijt is en the north heeft verloren lijkt het me helemaal sterk dat die troela te hulp
Je vraagt je wel af hoe die dat dan in godsnaam voor elkaar heeft gekregen met die dichte deuren en zo, maar a laquote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:12 schreef AMDB het volgende:
het kwam voor het eerst op me over alsof ze maar wat lult. Zo van: jij bent de ware king en je wordt koning. Briefje over white walkers, briefje in het vuur: uhmmm shit deze oorlog stelt niks voor, je moet naar de muur om iedereen te redden want alleen jij kan dat.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:08 schreef jogy het volgende:
[..]
Ze keek in het vuur en zag vlagen van de toekomst, kwam inderdaad niet echt duidelijk over vermoedelijk.
[..]
True, maar zie ik niet echt als een minder punt, als grote speler was hij toch al een beetje uitgerangeerd dus kan ie beter maar een andere hobby zoeken.
[..]
True.
[..].
Hij ging even naar buiten om te plassen.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je vraagt je wel af hoe die dat dan in godsnaam voor elkaar heeft gekregen met die dichte deuren en zo, maar a la
Was daarvoor al weg om te pissen.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je vraagt je wel af hoe die dat dan in godsnaam voor elkaar heeft gekregen met die dichte deuren en zo, maar a la
Had ze dat dan niet ff eerder kenne doen?!quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:08 schreef jogy het volgende:
[..]
Ze keek in het vuur en zag vlagen van de toekomst, kwam inderdaad niet echt duidelijk over vermoedelijk.
Kijk de scene anders nog eens. Hij was namelijk niet in de zaal op dat moment.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Whehehequote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:21 schreef Ang3l het volgende:
"Och verrek ja, ge het gelijk. Nee laat die kroon maar zitten, je moet eerst ff wat anders doen schatje!"
Ik dacht dat je een grapje maakte, maar het was blijkbaar echt zoquote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:20 schreef Nic1 het volgende:
[..]
Hij ging even naar buiten om te plassen.
Goed puntquote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Had ze dat dan niet ff eerder kenne doen?!
Dat had ze al eerder gedaan en toen zag ze Stannis als de one true king. Misschien lult ze echt gewoon gruwelijk uit d'r nek
"White walkers!"
*staar*
"Och verrek ja, ge het gelijk. Nee laat die kroon maar zitten, je moet eerst ff wat anders doen schatje!"
Dat zou idd kunnen. Maar misschien heeft ze wel d'r eigen verborgen agenda en gebruiktt ze die Lord of Light crap om daar te komen. Vrouwen... niet te vertrouwen!quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:24 schreef jogy het volgende:
[..]
Goed punt. Het enige wat ik kan verzinnen om het recht te breien is dat door het laten ontsnappen van de bastaardistische koningszoon dat de toekomst veranderd was wat de kansen van Stannis betreft of zo.
Oh vertrouwen moet je haar hoe dan ook niet nee! Maar ze heeft iig wel duistere krachten! Als je ziet hoe de broer van Stannis eraan ging. Ze is de enige met een grote rol die ook daadwerkelijk wat magie kan hanteren. Ik vind het wel grappig dat ik niet echt een stronthekel aan haar kan krijgen, ze is een wat duister personage maar alsnog heb ik wel het idee dat ze niet evil is an sich. Die lord of light heeft gewoon offers nodig, niet meer en niet minder.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat zou idd kunnen. Maar misschien heeft ze wel d'r eigen verborgen agenda en gebruiktt ze die Lord of Light crap om daar te komen. Vrouwen... niet te vertrouwen!
Ik kan weinig hoogte van d'r krijgen. Ja dat ze krachten heeft dat was wel duidelijk, tenzij dat gewoon iets genetisch is dat iedere vrouw er een schaduwmonster uit kan werpenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:28 schreef jogy het volgende:
[..]
Oh vertrouwen moet je haar hoe dan ook niet nee! Maar ze heeft iig wel duistere krachten! Als je ziet hoe de broer van Stannis eraan ging. Ze is de enige met een grote rol die ook daadwerkelijk wat magie kan hanteren. Ik vind het wel grappig dat ik niet echt een stronthekel aan haar kan krijgen, ze is een wat duister personage maar alsnog heb ik wel het idee dat ze niet evil is an sich. Die lord of light heeft gewoon offers nodig, niet meer en niet minder.
Dat zou ik wel heel matig vinden, het hele idee van "We moeten nu met onze gezworen vijanden samenwerken, want er is een andere vijand" is echt tekenfilmpjes niveau. Laat ze dat aub niet met GoT doen.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:16 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
en dan even opzij moeten zetten. Want het echte gevaar lijkt inderdaad van de white walkers te komen. Maar ik verwacht hier een zeer grote rol in van Daenerys, de link met White Walkers die niet tegen vuur kunnen en Daenerys die wel tegen vuur kan in combinatie met de draken ligt er erg bovenop. Maar zoals eigenlijk altijd alles in GoT is dit gewoon niet te voorspellen, k
Ik ben zelf bang dat het er wel een beetje op neer komt eigenlijk. Of samenwerken, desnoods tijdelijke wapenstilstand en iedereen een eigen fortje op de muur zodat ze elkaar niet zo vaak tegenkomen, of ten onder gaan. Ach en nadat de laatste white walker dood is steken de Lannisters iedereen in de fik en gaan ze een feestje vieren.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:31 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
Dat zou ik wel heel matig vinden, het hele idee van "We moeten nu met onze gezworen vijanden samenwerken, want er is een andere vijand" is echt tekenfilmpjes niveau. Laat ze dat aub niet met GoT doen.
Als ik mij niet vergis zitten we nu halverwege boek 3/5quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:37 schreef Norrage het volgende:
Hoeveel verder gaat het boek eigenlijk dan de serie tot nu toe gegaan is? (van de boeken die uit zijn tenminste)
Nog best veel verder.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:37 schreef Norrage het volgende:
Hoeveel verder gaat het boek eigenlijk dan de serie tot nu toe gegaan is? (van de boeken die uit zijn tenminste)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:39 schreef jogy het volgende:
[..]
Nog best veel verder.5 jaar?? De tot nu toe verschenen boeken beschrijven de gebeurtenissen van 3 jaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Serieus?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:51 schreef Walder_Frey het volgende:
[..]
5 jaar?? De tot nu toe verschenen boeken beschrijven de gebeurtenissen van 3 jaar
Ze moeten nog 4.5 boek en dat is 5 jaar. Of ik snap de vraag niet.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:51 schreef Walder_Frey het volgende:
[..]
5 jaar?? De tot nu toe verschenen boeken beschrijven de gebeurtenissen van 3 jaar
Hij moest toch pissen ? , dus was al weg voordat de deuren dicht gingen ?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja dat werd al een paar keer egzegd idd. Niet zo handig van Frey's mannen dat z ehem de deur uit lieten gaan. Al was ie anders misschien al wel achterdochtig geworden.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:02 schreef Altron het volgende:
[..]
Hij moest toch pissen ? , dus was al weg voordat de deuren dicht gingen ?
Sorryquote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja dat werd al een paar keer egzegd idd. Niet zo handig van Frey's mannen dat z ehem de deur uit lieten gaan. Al was ie anders misschien al wel achterdochtig geworden.
dat heb ik dan gemist maar haar tieten heb ik wel goed in mijn geheugen staanquote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:09 schreef TN-FR het volgende:
Cariceje kan toch alleen in de toekomst kijken als ze iets 'relevants' in het vuur gooit. Deze aflevering was het de aankondiging over de white walkers en daarvoor gooide ze ook iets in het vuur (weet niet meer wat) en Stannis het ook kon zien.
Zijn kleine details waar je op moet letten.
volgens mij geen hulp, want Jaqen zei vorig seizoen:"If you need me, go to someone from ??(Bravos of waar?) and give him this coin and Say Valar Morghulis"quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:11 schreef Re het volgende:
alles heeft wat te betekenen voor de toekomst natuurlijk, dus Blackfish zijn plaspauze al ongetwijfeld veel impact hebben op het verhaal
Arya en de Hound zijn idd best een goed koppel qua omgang, hoop dat die nog veel samen gaan beleven... ze riep wel de hulp met har muntje of was het meer ter versterking van haar haat?
ja Braavos, maar als die niet in de buurt was dan heeft dat roepen ook geen zinquote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:12 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
volgens mij geen hulp, want Jaqen zei vorig seizoen:"If you need me, go to someone from ??(Bravos of waar?) and give him this coin and Say Valar Morghulis"
dus ze zou die munt dan aan een bepaald iemand moeten geven
volgens mij zei ze dat meer tegen zichzelf, zo van, one down, 736 to goquote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:13 schreef Re het volgende:
[..]
ja Braavos, maar als die niet in de buurt was dan heeft dat roepen ook geen zin
Ja, gewoon een reminder voor haarzelf. Zij is ondertussen wel wat verbitterd geraaktquote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:14 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
volgens mij zei ze dat meer tegen zichzelf, zo van, one down, 736 to go
het betekende toch "All men must die"
Reach Flowersquote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:14 schreef Nic1 het volgende:
[..]
Elk gebied een andere naam, Snow (North), Rivers (Riverlands), Sand (Dorne), Storm (Stormlands), etc.
Volgens bovenstaande posts nog 4,5 boeken wat geschat wordt op 5 seizoenen (ik weet niet of ze nog een boek gaan splitsen)quote:
Volgens mij een vrij belangrijk momentje karakterontwikkeling. Arya die beseft dat alleen Arya Arya kan helpen en vrij letterlijk het heft in eigen handen neemt.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:14 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
volgens mij zei ze dat meer tegen zichzelf, zo van, one down, 736 to go
het betekende toch "All men must die"
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:24 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Reach Flowers
Westerlands Hill
Iron Islands Pyke
Riverlands Rivers
Dorne Sand
North Snow
Vale Stone
Stormlands Storm
Crownlands Waters
Oke. Deden ze nu gewoon steeds 1 boek = 1 seizoen?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:25 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Volgens bovenstaande posts nog 4,5 boeken wat geschat wordt op 5 seizoenen (ik weet niet of ze nog een boek gaan splitsen)
Nee, boek 3 is opgedeeld in twee seizoenen.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:28 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Oke. Deden ze nu gewoon steeds 1 boek = 1 seizoen?
Ik heb de boeken niet gelezen, maar wat ik hoorde was dat ze het globaal wel volgden, en boek drie (huidige boek) in tweeen gesplitst haddenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:28 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Oke. Deden ze nu gewoon steeds 1 boek = 1 seizoen?
Misschien dachten Frey's mannen dat ze hem buiten wel zouden pakken. Ik ben wel blij dat ze aangaven dat hij ontsnapt is, om het duidelijk te maken.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:04 schreef Ang3l het volgende:
Ja dat werd al een paar keer egzegd idd. Niet zo handig van Frey's mannen dat z ehem de deur uit lieten gaan. Al was ie anders misschien al wel achterdochtig geworden.
Volgens mij zijn er in totaal 7 seizoenen bevestigd? Dus nu nog 4 te gaan.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:25 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Volgens bovenstaande posts nog 4,5 boeken wat geschat wordt op 5 seizoenen (ik weet niet of ze nog een boek gaan splitsen)
Ik vind dat soort reminders tussen neus en lippen door ook wel handigquote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:35 schreef ShinobizWinter het volgende:
[..]
Misschien dachten Frey's mannen dat ze hem buiten wel zouden pakken. Ik ben wel blij dat ze aangaven dat hij ontsnapt is, om het duidelijk te maken.
Als hij over deel 6 en/of 7 weer 5 jaar gaat doenquote:A Song of Ice and Fire is a series of epic fantasy novels written by American novelist and screenwriter George R. R. Martin. Martin began the series in 1991 and published the first volume, A Game of Thrones, in 1996. Martin gradually extended the originally planned trilogy into seven volumes. The fifth installment, A Dance with Dragons, took Martin five years to write before it was published in 2011. The sixth book, The Winds of Winter, is currently being written.
Ja is bij GoT wel nodig door de veelvuldigheid van karakters en plotten. Toen ik S1 voor het eerst zag had ik moeite om iedereen uit elkaar te houdenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind dat soort reminders tussen neus en lippen door ook wel handig
Liever vertraging dan dat het snel afgeraffeld wordt ivm commercieel succesquote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:38 schreef Luigi het volgende:
Wel lastig, want boek 6 is nog helemaal niet klaar en boek 7 moet zelfs nog geschreven worden:
[..]
Als hij over deel 6 en/of 7 weer 5 jaar gaat doen.
Ja, maar dat wordt dus wel een afweging straks. Gaat GRRM straks onder druk snel schrijven omdat de serie (lees: commercie) verder moet of zetten we een serie een paar jaar op pauze (wat feitelijk ondoenlijk is).quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:40 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
Liever vertraging dan dat het snel afgeraffeld wordt ivm commercieel succes
Ik ken er een aantal die daardoor afgehaakt zijn. Zelf moet ik ook nog af en toe enorm nadenken als er weer eens een naam voorbij komt van een niet al te regulier karakter.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:39 schreef Dawnbreaker het volgende:
Ja is bij GoT wel nodig door de veelvuldigheid van karakters en plotten. Toen ik S1 voor het eerst zag had ik moeite om iedereen uit elkaar te houden
Gewoon tijdens het kijken een laptop met de OP er bij houdenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:43 schreef Weakling het volgende:
[..]
Ik ken er een aantal die daardoor afgehaakt zijn. Zelf moet ik ook nog af en toe enorm nadenken als er weer eens een naam voorbij komt van een niet al te regulier karakter.
ja erg typisch, typisch GoT eigenlijk... dus doe nou niet alsof je verbaasd bent of erger...quote:
Ghehe, ja dat is een mogelijkheid.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:44 schreef robdriessen het volgende:
Gewoon tijdens het kijken een laptop met de OP er bij houden
Lijkt me stug zo met de stille trom vertrokken.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:45 schreef Re het volgende:
geen littlefinger meer trouwens... is die uitgespeeld?
quote:TorrentFreak
Games of Thrones Season Finale Sets New Piracy Record
The season finale of Game of Thrones has set a new BitTorrent record with more than 170,000 people sharing an episode simultaneously. In just one day more than a million people have downloaded a copy of the show, figures no other TV-show comes close to. Despite the invasion of pirates, HBO wants to keep the show as an exclusive and is not expected to put it on Netflix anytime soon.
game-of-thrones3Yesterday evening the season finale of Game of Thrones aired on HBO and shortly thereafter the first unauthorized copies were uploaded online.
In recent weeks the hit show has been shared millions of times online, but never before have we seen this many people sharing the same file.
Within a few hours after it was released hundreds of thousands grabbed a copy of the show via The Pirate Bay and other torrent sites, breaking the old record Game of Thrones set just a few weeks ago during the premiere of the third season.
At its height the Istole tracker reported that 171,572 people where active on a single torrent, 128,686 sharing a complete copy while 42,886 were still downloading.
Data gathered by TorrentFreak shows that, within 24 hours, the season finale has been downloaded a million times. This could increase to more than five million during the weeks to come and means that unless a miracle happens, Game of Thrones will be crowned the most pirated TV-show of the year once again.
A new record
As previously revealed, Game of Thrones downloaders come from all over the world. Most downloaders come from Australia, followed by the United States, Canada, and the United Kingdom.
Australia stands out in this list as it also has the smallest population, and this hasn’t gone unnoticed.
The Ambassador of the United States of America to Australia recently complained about this “plain theft” by Australians. However, since the local cable provider has chosen to decrease instead of increase availability next year, things are not going to change anytime soon.
In the U.S. the situation is not much better, and to a certain degree one could claim that HBO is to blame for Game of Thrones’ BitTorrent record. They want to keep access to the show “exclusive” and even Netflix wasn’t able to buy the rights no matter what they offered.
It’s clear that HBO prefers more exclusiveness over less piracy, a stance that is reflected in recent comments from HBO programming president Michael Lombardo. He sees piracy as a compliment and doesn’t believe it negatively impacts DVD sales.
The huge numbers of unauthorized downloads don’t bother the show’s makers all that much either, quite the contrary.
David Petrarca, the show’s director, noted that these unauthorized downloads actually do more good than harm. According to the director, pirates are partly responsible for the “cultural buzz” the show needs to thrive and survive.
Game of Thrones will be back next year, and if most torrent sites are still unblocked in in most parts of the world, we can expect another record to be set.
Die zal op zijn trip naar zijn happy place vanzelf Dani wel tegen komen.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:45 schreef Re het volgende:
Die is nog onderweg denk ikquote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:45 schreef Re het volgende:
1 of 2?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:50 schreef Slayage het volgende:
ik vraag me af hoeveel mensen in deze topic hbo hebben eigenlijk?
Die is met de boot naar de Eyrie. Moest hij niet voor de Lannisters die gekke zus van Catelyn als bondgenoot gaan ronselen?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:45 schreef Re het volgende:
succes verzekerd nu cat dood is door henquote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:52 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Die is met de boot naar de Eyrie. Moest hij niet voor de Lannisters die gekke zus van Catelyn als bondgenoot gaan ronselen?
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:50 schreef Slayage het volgende:
Nou ja, zus heeft ze niet allemaal op een rijtje, dus misschien gaat ze akkoord voor wat spiegeltjes en kraaltjesquote:
ze heeft nog 1 tepel over dus wie weet...quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:54 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Nou ja, zus heeft ze niet allemaal op een rijtje, dus misschien gaat ze akkoord voor wat spiegeltjes en kraaltjes
Ik. Als 1 van m'n opleidingenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:50 schreef Slayage het volgende:
Ik heb HBO thuis en hbo go op mijn laptop. Maar aangezien mijn laptop te oud is om via de apple tv het hele scherm te streamen wordt het alsnog gedownload als ik bij mijn vriend ben (en waar dus geen HBO is).quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:50 schreef Slayage het volgende:
Ze zullen gewoon doorgaan met de serie, daar hoeft het laatste boek niet voor af te zijn.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:41 schreef Luigi het volgende:
[..]
Ja, maar dat wordt dus wel een afweging straks. Gaat GRRM straks onder druk snel schrijven omdat de serie (lees: commercie) verder moet of zetten we een serie een paar jaar op pauze (wat feitelijk ondoenlijk is).
Typisch HBO ookquote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:44 schreef Re het volgende:
[..]
ja erg typisch, typisch GoT eigenlijk... dus doe nou niet alsof je verbaasd bent of erger...
Denk het ook ja, terwijl walder frey helemaal in zn nopjes was met zijn 'overwinning' was Balton toch wat nuchterder over alles en zat het hem duidelijk niet lekker dat blackfish ontkomen was.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:11 schreef Re het volgende:
alles heeft wat te betekenen voor de toekomst natuurlijk, dus Blackfish zijn plaspauze al ongetwijfeld veel impact hebben op het verhaal
Je hebt gelijk. Voor mij dragen ze de hele kings landing scenes en misschien wel de serie.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:04 schreef Geo4kant het volgende:
Tywin & Tyriondit zijn toch wel de 2 grootste karakters uit de serie voor mij. Acteren zo ontiegelijk goed.
Tywin, die acteur, doet me altijd denken aan Bill Nighy uit Underworld. Ook zo'n authoritair figuur.
Mwoa, het zijn wel sterke personages inderdaad, maar ze maken eigenlijk het minste characterdevelopment mee.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:35 schreef dikkedaniel het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Voor mij dragen ze de hele kings landing scenes en misschien wel de serie.
Zeg Balon!quote:
Meldt.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:50 schreef Slayage het volgende:
quote:
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:48 schreef tralalala het volgende:
En nu 9 maanden lang oude fragmenten posten.![]()
Hoop zo dat Forel nog leeft.
Ik vind het wel vriendelijk van ze. Ik zou me toch 9 maanden verneukt voelen als het laatste beeld van het seizoen de doorgesneden keel van Catelyn was geweest.quote:
doodquote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:48 schreef tralalala het volgende:
Fuck no!quote:
Gelukkig heb ik mijn zin gekregen.quote:Op zondag 8 juli 2012 23:19 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Ben een groot fan maar begon mij ook te irriteren af en toe.
Emilia krijgt een hoop poep over zich heen op internet, maar ik vind dat het toch vooral aan de schrijvers ligt dat ze niet helemaal uit de verf komt...
Voor seizoen 3 liever iets minder zeehondenbaby:
[ afbeelding ]
En iets meer kickass dragon queen:![]()
[ afbeelding ]
Inderdaad, ze had welgeteld één toffe scène.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:27 schreef Khaleesi het volgende:
Lol, heb net een jaar oude reactie van mezelf uit deze reeks teruggevonden:
[..]
Gelukkig heb ik mijn zin gekregen.
[ afbeelding ]
Ze heeft anders aardig lopen sprokkelen en recuiten, getuige de laatste scene hoorquote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:34 schreef Schalks. het volgende:
[..]
Inderdaad, ze had welgeteld één toffe scène.
dit blijft een geniale scene, ook de enorme hoeveelheid detail in die scene, de camerastandpunten en overgangen, gewoon heel goed gemaakt, top notchquote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:48 schreef tralalala het volgende:
Die verhaallijn vind ik niet bijzonder boeiend inderdaad, ik sla bij het herlezen van de boeken de Daenerys hoofdstukken ook over nu.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ze heeft anders aardig lopen sprokkelen en recuiten, getuige de laatste scene hoorDat jij die ontwikkeling misschien wat saai vindt en dus "geen toffe scene" omdat er geen ontploffing bij hoort, tja, da's aan jou.
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 18:01 schreef Tim86 het volgende:
Ik kreeg trouwens echt een Lord of the Rings flashback toen Jon Snow weer bij bewustzijn kwam en "Sam" zei op een Frodo-toontje
En niet als het laatste beeld van het seizoen een Daenerys op handen en voeten gedragen door slaven zou zijn?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:51 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik vind het wel vriendelijk van ze. Ik zou me toch 9 maanden verneukt voelen als het laatste beeld van het seizoen de doorgesneden keel van Catelyn was geweest..
Vroeg me wel af of Ygritte express zo slecht mikte. Voor die paardenfokker had ze aan één pijl genoeg, nu was die met drie pijlen zelfs nog bij bewustzijn.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 18:01 schreef Tim86 het volgende:
Ik kreeg trouwens echt een Lord of the Rings flashback toen Jon Snow weer bij bewustzijn kwam en "Sam" zei op een Frodo-toontje
Ik ben stiekem een dany-fan dus jaquote:Op dinsdag 11 juni 2013 18:23 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
En niet als het laatste beeld van het seizoen een Daenerys op handen en voeten gedragen door slaven zou zijn?
Tja, ze was emotioneel en stond te janken..dan schiet je wat minder scherp I guess. En wellicht in je onderbewustzijn ook wat twijfels of je hem wel echt wil doden ja.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 18:30 schreef Jivis het volgende:
[..]
Vroeg me wel af of Ygritte express zo slecht mikte. Voor die paardenfokker had ze aan één pijl genoeg, nu was die met drie pijlen zelfs nog bij bewustzijn.
Als ze het paard geraakt had dan zouden er drie Starks afgestorven zijn. Een beetje veel van het goede. Een gemiddelde van 1 dode Stark per serie is genoeg. Wat mij betreft.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 18:36 schreef ems. het volgende:
Het waren wel 3 rake pijlen waarvan 2 op een moving target. Zo 'slecht' was de aim dus eigenlijk niet
1,33 want Benjen Stark is ook nog MIA/dood, dus dat zijn er 4 in 3 seizoenen!quote:Op dinsdag 11 juni 2013 18:51 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Als ze het paard geraakt had dan zouden er drie Starks afgestorven zijn. Een beetje veel van het goede. Een gemiddelde van 1 dode Stark per serie is genoeg. Wat mij betreft.
En eerst nog ''Pip!''quote:Op dinsdag 11 juni 2013 18:01 schreef Tim86 het volgende:
Het wordt nog een lastige som ook want Jon is natuurlijk maar half-Starkquote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:27 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
1,33 want Benjen Stark is ook nog MIA/dood, dus dat zijn er 4 in 3 seizoenen!
Al die kinderen zijn half Starkquote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:39 schreef ems. het volgende:
Het wordt nog een lastige som ook want Jon is natuurlijk maar half-Stark
Daar heb ik een theorie over.quote:
Ik heb mijn HBO in 1993 gehaaldquote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:39 schreef dikkedaniel het volgende:
Ik heb bijna een HBO opleiding afgerond
R + L = J?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:54 schreef ems. het volgende:
[..]
Daar heb ik een theorie over.Maar aangezien het informatie betreft van voornamelijk dingen die vóór het eerste boek/seizoen plaatsvonden hou ik maar mijn mond aangezien sommige mensen dat als spoiler kunnen zien
De gebeurtenissen die vóór de serie plaatsvinden zijn eigenlijk heel belangrijk voor het verhaal, daarom hoop ik ook dat ze ooit een soort van prequel gaan maken, hoewel ik denk dat die kans heel klein is
Ja?? Dat vroeg ik me dus ook af, je hebt nl "the history of game of thrones" op youtube staan, waarin alle tv-characters uitleg geven over hoe hun familie de vroegere gevechten etc heeft ervaren en best wel veel interessante achtergrond-info, net als the game-of-thrones-wikia, die ook alleen maar over de serie gaatquote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:54 schreef ems. het volgende:
[..]
Daar heb ik een theorie over.Maar aangezien het informatie betreft van voornamelijk dingen die vóór het eerste boek/seizoen plaatsvonden hou ik maar mijn mond aangezien sommige mensen dat als spoiler kunnen zien
De gebeurtenissen die vóór de serie plaatsvinden zijn eigenlijk heel belangrijk voor het verhaal, daarom hoop ik ook dat ze ooit een soort van prequel gaan maken, hoewel ik denk dat die kans heel klein is
Hier sluit ik me echt helemaal bij aan. Dat stukje was echt genieten en hierdoor krijg ik ook echt sympathie voor Tywin.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 08:58 schreef Weakling het volgende:
Laatste aflevering was goede tegenpool van de aflevering daarvoor. Deze keer zaten er erg veel humoristische momenten in. Vooral hoe Joffrey te kakken werd gezet bij de small council was briljant. Verder zoals te verwachten was: opzetje, opzetje, opzetje, opzetje en vooruit nog maar eens een opzetje voor het komende seizoen. Niet spectaculair, wel goed.
Gewoonomdathetkan.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:16 schreef mr-green het volgende:
Denk niet dat Jon Snow dood gaat. Kwam nog enigszins levend aan. Die lappen ze wel weer op.
Ik denk dat ik op een regenachtige dag of herfst/winter weer eens alle afleveringen ga terugkijken
Starks are hard too kill eh. Bastaardstarks blijkbaar ook.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 18:30 schreef Jivis het volgende:
[..]
Vroeg me wel af of Ygritte express zo slecht mikte. Voor die paardenfokker had ze aan één pijl genoeg, nu was die met drie pijlen zelfs nog bij bewustzijn.
Tot nu toe meer zelfsquote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:37 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Starks are hard too kill eh. Bastaardstarks blijkbaar ook.
wie is die onderste ook alweer?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:00 schreef Ugjerke het volgende:
[ afbeelding ]
Het zijn gewoon dikke stoners, die Boltons.
Sadistic McEvilPants.quote:
quote:
We mogen nu gewoon Ramsay Snow zeggen.quote:
Wat een twist. Het blijkt dat Ramsey echt worst van Theon gemaakt heeft en een of andere arme schmuck's schmuck naar papa Greyjoy gestuurd.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:10 schreef JaqenHghar het volgende:
Ok na 20 hints was het me wel duidelijk, de lul van Theon ligt er af..
Lekker belangrijk voor het verhaal.
Anyhow, fijn einde wel.
Dan zou die echt de lul zijn.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:16 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Wat een twist. Het blijkt dat Ramsey echt worst van Theon gemaakt heeft en een of andere arme schmuck's schmuck naar papa Greyjoy gestuurd.![]()
![]()
Je bent toch niet op je pik getrapt?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:19 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Dan zou die echt de lul zijn.
Maar het zal hem geen worst schelen.
Etc etc
Lullige grapjesquote:
Ik vind die Shae ook verschrikkelijk maar Sansa niet, ze is zo verlegen en stil en altijd beleefd, in mijn beleving is Sansa perfect om kingslayer te worden, die gewoon opeens Joffrey met een bijl z'n kop doormidden klieft. Dus ik koester stille hoop dat sansa nog wel full tilt gaat.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:33 schreef MouzurX het volgende:
Die greyjoy verhaallijn boeit me echt niks eerlijk gezegd.
Voor de rest boeide brienne me eerst ook niet maar laatste afleveringen was het wel "oke"
Arya stark verhaallijn is gewoon vet.
Dany verhaallijn is ook vet. Alhoewel ze niet continu moet huilen maar gewoon iedereen moet vermoorden.
Shae en sansa zijn hatelijke verhaallijnen.
Tyrion zelf echter is wel leuk, vooral in combinatie met de andere lannisters.
De anderen in het kasteel zijn wel allemaal interessante personages. Veel bedrog en ruzies.
Zelfs king joffrey.
Robb stark verhaallijn was leuk tot seizoen 3, daarin kwam gewoon echt sterk naar voren dat ze wel ieder gevecht wonnen maar geen meter opschoten en je zag het al een beetje aankomen dat het geen succes zou worden. Moeder stark was een irritant personage.
Bran Stark, niet zo'n leuke verhaallijn maar wel interessant door die 2 nieuwe erbij en het feit dat hij ten noorden van de muur gaat.
Carice van houten ook wel leuke verhaallijn, vooral met dingen als die gast die 6 keer uit de dood is opgestaan.
Dus: greyjoys moeten dood, sansa en shae dood, en brienne eventueel ook en dan is seizoen 4 een knaller.
De verhaallijn van Brienne en Jaime was juist een van de mooiste dit seizoen.quote:
Ik ben daar juist blij mee. Joffrey moet gewoon die enorme eikel blijven die ie nu is.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:53 schreef Khaleesi het volgende:
Ben ietwat teleurgesteld dat we niks meer van Joffrey's softe kant gezien hebben. Hij leek zich even bloot te geven aan Margaery en wat menselijker te worden maar daar is in de laatste eps weer niks van terug te zien (sowieso weinig Tyrells)...
Het blijft GoT, wellicht andersom. Of gaan ze elkaar weer haten. Zou mij persoonlijk niks verbazen mocht Brienne ooit de Iron Throne beklimmen.quote:Op woensdag 12 juni 2013 00:15 schreef DO2 het volgende:
[..]
De verhaallijn van Brienne en Jaime was juist een van de mooiste dit seizoen.
Fascinerend duo met 'n geweldige karakterontwikkeling van beide kanten.
Twee tegenpolen die naar elkaar zijn toegegroeid. En het is nog geloofwaardig ook.
Maar Brienne is natuurlijk wel een beetje uitgespeeld nu, dus die zal in seizoen 4 wel een heldendood sterven.
En misschien zelfs wel in de armen van 'n oprecht emotioneel aangedane Jaime.
Daarom gewoon 24 afleveringen per seizoen, dan maar iets trager en een iets hoger GTST-gehalte.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:53 schreef Khaleesi het volgende:
Ben ietwat teleurgesteld dat we niks meer van Joffrey's softe kant gezien hebben. Hij leek zich even bloot te geven aan Margaery en wat menselijker te worden maar daar is in de laatste eps weer niks van terug te zien (sowieso weinig Tyrells)...
Ik zou het wel erg toejuichen hoor, dat gekonkel vind ik veel boeiender eigenlijk dan de daadwerkelijke gevechten (juist omdat die relatief zeldzaam zijn in deze serie zijn ze zojuist tof, kijk naar de Hound de laatste 2 afleveringen, als hij aan het slachten gaat is het gewoon een statement *vermoord iedereen die je vermoord wil hebben, op de manier zoals je het wil, maar zou je godverdehoerengrafkanker het fatsoen willen hebben mij van te voren op de hoogte te stellen*)quote:Op woensdag 12 juni 2013 00:40 schreef tralalala het volgende:
[..]
Daarom gewoon 24 afleveringen per seizoen, dan maar iets trager en een iets hoger GTST-gehalte.
Maakt het wel duidelijker voor de niet-boeklezer.
Vast wel, denk dat hij terugkeert en vervolgens Lord Commander wordt maar dat is maar een aanname.. Benieuwd welke rol is weggelegd voor Jon aangezien ik hem niet zijn hele leven bij de Night's Watch zie zitten.quote:Op woensdag 12 juni 2013 00:37 schreef AMDB het volgende:
De allergrootste vraag blijft natuurlijk of we Benji ooit nog terug gaan zien
Mee eens. De Red Wedding was natuurlijk erg tof, maar dat ze elkaar met een vriendelijke glimlach en zonder te schelden feitelijk voor rotte vis uitmaken vind ik nog leukere scenes.quote:Op woensdag 12 juni 2013 01:50 schreef TheThirdMark het volgende:
Ik zou het wel erg toejuichen hoor, dat gekonkel vind ik veel boeiender eigenlijk dan de daadwerkelijke gevechten
Helemaal mee eens! Er werden links en rechts nogal eens wat verhaallijntjes afgeraffeld in dit seizoen. Had van mij wel meer de diepte in gemogen. Vooral Dany kwam er maar bekaaid van af vond ik. Binnen een paar minuten een leger, binnen een paar minuten je vijanden tegen elkaar uitspelen om vervolgens binnen een paar minuten een stad met drie man weten te veroveren. Vooral die laatste twee stoorden mij behoorlijk.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:42 schreef Vieuw het volgende:
Ja dat beloofd zeker wat te worden alleen ben ik wel bang dat t teveel grotere verhaallijnen worden die niet de volledige aandacht kunnen krijgen. Dat vond ik in dit seizoen al redelijk.
Ik vond eerder dat hij gemanipuleerd werd door Margaery. Verder bleef het gewoon een knettergekke sadist, zoals we ook weer zagen bij het einde van Ros...quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:53 schreef Khaleesi het volgende:
Ik moest echt proesten toen ik GoT opnieuw keek en Robb dat hoorde zeggen. De Starks zijn inmiddels bijna uitgestorvenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:37 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Starks are hard too kill eh. Bastaardstarks blijkbaar ook.
Heeft ook weer met budget te maken, denk ik. Ze hadden al die huge-ass scene met de Khaleesi en het bevrijden van de Unsullied. Nog een battle op die schaal was wat te veel van het goede, vermoed ik.quote:Op woensdag 12 juni 2013 08:51 schreef Weakling het volgende:
[..]
Helemaal mee eens! Er werden links en rechts nogal eens wat verhaallijntjes afgeraffeld in dit seizoen. Had van mij wel meer de diepte in gemogen. Vooral Dany kwam er maar bekaaid van af vond ik. Binnen een paar minuten een leger, binnen een paar minuten je vijanden tegen elkaar uitspelen om vervolgens binnen een paar minuten een stad met drie man weten te veroveren. Vooral die laatste twee stoorden mij behoorlijk.
Precies. Margaery wist gewoon in te spelen op de behoeftes van een puber die nog nooit echt met een vrouw naar bed is geweest, en een sadistische puber. Ze bespeelde hem als een handpopje en Joffrey trapt er in.quote:Op woensdag 12 juni 2013 09:10 schreef Jivis het volgende:
[..]
Ik vond eerder dat hij gemanipuleerd werd door Margaery. Verder bleef het gewoon een knettergekke sadist, zoals we ook weer zagen bij het einde van Ros...
Dat was inderdaad ook wel mooi. Heel even leek er een eerlijke Cersei door te schemeren die toch nog een hart had. Tenzij het gewoon een trucje was om papa-gevoelens bij Tyrion aan te wakkeren zodat ie toch op Sansa springt.quote:Op woensdag 12 juni 2013 08:03 schreef Re het volgende:
de mooie verschillen tussen het gesprek van Tyrion en Cercei in deze aflevering en die in seizoen 1?
Cersei vind ik best veel hart hebben, zolang het over der eigen kinderen gaat that is.quote:Op woensdag 12 juni 2013 09:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat was inderdaad ook wel mooi. Heel even leek er een eerlijke Cersei door te schemeren die toch nog een hart had. Tenzij het gewoon een trucje was om papa-gevoelens bij Tyrion aan te wakkeren zodat ie toch op Sansa springt.
Hart voor d'r eigen zaak ja. En ze waakt als een leeuwin over haar welpen. Ik vind het typisch zo'n vrouw die altijd bikkelhard overkomt of over wil komen, maar waarvan af en toe de barsten in het masker te zien zijn. En daar hou ik wel van.quote:Op woensdag 12 juni 2013 10:10 schreef GooseFM het volgende:
[..]
Cersei vind ik best veel hart hebben, zolang het over der eigen kinderen gaat that is.
Ja, de familieschilden schitteren er mooi door, Cersei een wakende leeuwin, en Margaery (en de rest van de Tyrells) liefelijk en vriendelijk als rozen, maar rozen kunnen nog wel eens gaan prikken.quote:Op woensdag 12 juni 2013 10:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hart voor d'r eigen zaak ja. En ze waakt als een leeuwin over haar welpen. Ik vind het typisch zo'n vrouw die altijd bikkelhard overkomt of over wil komen, maar waarvan af en toe de barsten in het masker te zien zijn. En daar hou ik wel van.
Tegenovergestelde van Margaery eigenlijk, die altijd heel lief overkomt maar waar de valsheid van doorschemert.
Ik vind de Tyrell een erg interessante familie hierdoor.quote:Op woensdag 12 juni 2013 10:42 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Ja, de familieschilden schitteren er mooi door, Cersei een wakende leeuwin, en Margaery (en de rest van de Tyrells) liefelijk en vriendelijk als rozen, maar rozen kunnen nog wel eens gaan prikken.
"Growing strong", ze verwikkelen zich nu dwars door de Lannisterfamilie, ik ben best wel benieuwd naar hun agenda
Ik had eerst helemaal niet door dat ze "Emma Peel" was.quote:
Sommige wist ik niet, zoals catelynquote:Op woensdag 12 juni 2013 12:55 schreef TIM-846 het volgende:
Voor wat het waard is
http://www.froot.nl/postt(...)e-ze-ook-alweer-van/
De enige waar ik me over verbaasde: Robert Baratheon is Dave uit The Full Montyquote:Op woensdag 12 juni 2013 12:55 schreef TIM-846 het volgende:
Voor wat het waard is
Ik kende denk ik 95% van die series/films die daar stonden niet...Dus ik herken niemand. Alleen Ned.quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Sommige wist ik niet, zoals catelyn
<aar die van Jon Snow is natuurlijk bullshit. Die zat al in GOT voordat Silent Hill 2 uitkwam, dus dat is geen "O daar kende ik hem van!".
Dat ik die Walder niet gezien hebquote:Op woensdag 12 juni 2013 12:55 schreef TIM-846 het volgende:
Voor wat het waard is
Ja ik keek altijd Harry Potter, Skins en Misfits, dus die kende ik welquote:Op woensdag 12 juni 2013 13:16 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik kende denk ik 95% van die series/films die daar stonden niet...Dus ik herken niemand. Alleen Ned.
Die kennen de echte kenners natuurlijk uit The Office UK en niet uit Pirates:Pquote:Op woensdag 12 juni 2013 13:19 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
En ik bij die worg maar roepen: Zooo he die lijkt wel op Jack SparrowGvd hoe warm kun je zijn.
Ze zit ook in de nieuwe film The Purge, die echt een enorm succesvol openingsweekend had:quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:17 schreef Weakling het volgende:
Ik had echt de link tussen Cersei en de Queen uit 300 nog nooit gelegd
Of z'n 3 afleveringen in Skinsquote:Op woensdag 12 juni 2013 13:29 schreef AMDB het volgende:
[..]
Die kennen de echte kenners natuurlijk uit The Office UK en niet uit Pirates:P
Ik herkende haar meteen van 300 en de nieuwe Judge Dredd filmquote:Op woensdag 12 juni 2013 13:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ze zit ook in de nieuwe film The Purge, die echt een enorm succesvol openingsweekend had:
http://www.filmtotaal.nl/artikel.php?id=31585
The Hound is wel echt mooi. Heb nooit doorgehad dat hij dat was in Hot Fuzz.quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:27 schreef Dawnbreaker het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik post hem eens hier, en hij mag van mij wel in de op.
of tja, is misschien een beetje lang
ja dat dacht ook ik al, daarnaast kijk hij altijd of hij verbaasd is over ietsquote:Op woensdag 12 juni 2013 13:37 schreef Vieuw het volgende:
[..]
Die Tormund Giantbane ziet er zo te zien ook altijd t zelfde uit
Dat was me nooit opgevallen, net even teruggekeken!quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:37 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja![]()
De actrice die Catelyn speelt was trouwens ook in Misfits de moeder van Nathan.
Mee, eens. Redelijk vreemde lijst.quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:30 schreef ems. het volgende:
Die mag nooit in de OP want is veels te groot
Ik vind het soms wel vergezocht. Mance Rayder was bijvoorbeeld (denk ik?) veel populairder als Caesar in Rome dan als Carl in Munich.
Seizoen 1 & 2 vond ik superquote:
Klopt, hoewel ik seizoen 3 met "Ramsay Bolton" ook wel vet vondquote:Op woensdag 12 juni 2013 13:39 schreef AMDB het volgende:
[..]
Dat was me nooit opgevallen, net even teruggekeken!
Misfits was zo vet hè, zeker eerste en tweede seizoen. Daarna maar mehhh.
Gaafquote:Op woensdag 12 juni 2013 13:27 schreef Dawnbreaker het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik post hem eens hier, en hij mag van mij wel in de op.
of tja, is misschien een beetje lang
De manier waarop zij 'papa' zeiquote:Op woensdag 12 juni 2013 13:43 schreef robdriessen het volgende:
Ik kende Natalie Dormer voornamelijk uit The Tudors. Anne Boleyn
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |