hij wil niet, hij moetquote:Op dinsdag 11 juni 2013 01:28 schreef zure_ridder het volgende:
waarom wil bran zo graag naar het noorden?
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:20 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
Ik moest stiekem wel hardop lachen toen iemand dit plaatje in dit topic had gezet:
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Als ze bezig zijn met filmen hebben ze vast al enorme voorpret. "iedereen gaat dit geweldig vinden en tig neer nadoenquote:
Rolletje voor de zoon van Roose weggelegd...quote:Op dinsdag 11 juni 2013 03:43 schreef Yurithemaster het volgende:
Niet echt een spetterend einde maarja vorige week kan je moeilijk overtreffen.
Vond Theons scene eindelijk eens echt leuk, met die worst![]()
De small-counsil meeting was ook erg goed, hoe jeoffrey stond te glunderen over het nieuws dat robb dood isen hoe varys achteruitdeinst als ie begint te schreuwen
.
En als we Bran's verhaal moeten geloven is walder frey binnen kort een grote witte rat die al zijn nakomelingen op gaat eten.
Ik snap dit soort uitspraken niet. Echt niet, dus.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 08:11 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
Tegenvallend seizoen al met al. Alleen episode 9 overtrof de verwachting.
Ik maak me daar al heel lang niet meer druk om. Niet dat jij je nu druk maakt, maar je snapt wat ik bedoel. Je kunt een ander toch niet overtuigen om het wel goed te vindenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 08:16 schreef Luigi het volgende:
[..]
Ik snap dit soort uitspraken niet. Echt niet, dus.
Maar, to each his own denk ik dan maar..
Die zouden niet alleen de hoofdjes van barbiepoppen e raf rukken vrees ikquote:Op dinsdag 11 juni 2013 07:22 schreef DancingPhoebe het volgende:
Wat zou er gebeuren als Joffrey en die bastard van Bolton een playdate zouden hebben...?
Hoeft ook niet. Het is slechts een mening.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 08:16 schreef Luigi het volgende:
[..]
Ik snap dit soort uitspraken niet. Echt niet, dus.
Maar, to each his own denk ik dan maar..
Schokkend niet nee, de beginscene met die wolfskop vond ik wel luguber en dat die kleine Arya ff full psycho ging op die soldaat was wel stoer. Maar ja, gelukkig dat ze die dwerg niet gevierendeelt hebben of zo.quote:Op maandag 10 juni 2013 23:11 schreef Disorder het volgende:
[..]
Ja, in die zin wel. Maar ik vond niets echt zo schokkend als in de aflevering ervoor. Dat krijg je dan, met zulke hoge verwachtingen. Ondanks dat erg vermakelijk.
Ja ze hadden wel Red Wedding als cliffhange rkunnen nemen, maar dan was het seizoen heel naar afgesloten terwijl het nu met een soort van hoop afsluit. Dat deden ze al eerder. Seizoen 1 sloot ook af met Danny en haar draakjes.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 08:58 schreef Weakling het volgende:
Laatste aflevering was goede tegenpool van de aflevering daarvoor. Deze keer zaten er erg veel humoristische momenten in. Vooral hoe Joffrey te kakken werd gezet bij de small council was briljant. Verder zoals te verwachten was: opzetje, opzetje, opzetje, opzetje en vooruit nog maar eens een opzetje voor het komende seizoen. Niet spectaculair, wel goed.
Omdat ze hem een stomme rotjoekel vindt aangezien hij haar volk verraden heeft en daarna gevlucht was zonder haar mee te nemen. Ik zou 'm ook een klap op z'n janksmoel geven als ik haar wasquote:Op dinsdag 11 juni 2013 09:30 schreef Buitendam het volgende:
Waarom schiet die rooie nou weer pijlen in Jon.
'Verraden'. Hij heeft niks verraden, die joekels van haar hebben hem en haar haast om zeep geholpen. En als ie dan wegrijdt een pijl in zn rug schieten. Kutginger.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 09:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Omdat ze hem een stomme rotjoekel vindt aangezien hij haar volk verraden heeft en daarna gevlucht was zonder haar mee te nemen. Ik zou 'm ook een klap op z'n janksmoel geven als ik haar wasPlus: ze moest natuurlijk ff haar belofte waarmaken van die pretty cock 'round her neck!
In hun ogen wel verraden, aangezien hij nog gewoon voor zijn volk ging en niet voor de wildlings op het moment dat hij die oude man moest doden. En dat terwijl hij zei geen Crow meer te zijn maar 1 van hen.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 09:36 schreef Buitendam het volgende:
[..]
'Verraden'. Hij heeft niks verraden, die joekels van haar hebben hem en haar haast om zeep geholpen. En als ie dan wegrijdt een pijl in zn rug schieten. Kutginger.
Natuurlijk wil hij niet bij een club horen die oude mensen vermoord. Waarom snapt die domme rooie dat niet. Dat ze maar dood gaat aan liefdesverdrietquote:Op dinsdag 11 juni 2013 09:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
In hun ogen wel verraden, aangezien hij nog gewoon voor zijn volk ging en niet voor de wildlings op het moment dat hij die oude man moest doden. En dat terwijl hij zei geen Crow meer te zijn maar 1 van hen.
ja maar waarom? iemand?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 01:29 schreef Dawnbreaker het volgende:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 01:28 schreef zure_ridder het volgende:
waarom wil bran zo graag naar het noorden?
hij wil niet, hij moet(dat zegt ie tenminste steeds)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |