Ik moest stiekem wel hardop lachen toen iemand dit plaatje in dit topic had gezet:quote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:15 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik dacht ook van huh WTF!!!! tot ik zag wat het echt was
harteloos...quote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:20 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
Ik moest stiekem wel hardop lachen toen iemand dit plaatje in dit topic had gezet:
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Misschien wel gesnoeid maar ze zit een beetje onder de tattoo's toch?quote:Op maandag 10 juni 2013 22:12 schreef Poeke het volgende:
Ik sloot hem per ongeluk. Mijn laatste post:
[..]
Ik vond het juist een goede indicatie voor volgend seizoen. Zo'n leger die haar letterlijk op handen dragen, dat beloofd wat.
[..]
Eensch!
[..]
Crap... dus aan het begin beginnen dus? (heb luisterboeken gedownload, en wilde aan boek 3 beginnen)
[..]
Volgens mij wordt er niks meer hard gesnoeid. Ze keek naar zijn hand en volgens mij dacht ze: "Damaged goods"
hij wil niet, hij moetquote:Op dinsdag 11 juni 2013 01:28 schreef zure_ridder het volgende:
waarom wil bran zo graag naar het noorden?
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:20 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
Ik moest stiekem wel hardop lachen toen iemand dit plaatje in dit topic had gezet:
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Als ze bezig zijn met filmen hebben ze vast al enorme voorpret. "iedereen gaat dit geweldig vinden en tig neer nadoenquote:
Rolletje voor de zoon van Roose weggelegd...quote:Op dinsdag 11 juni 2013 03:43 schreef Yurithemaster het volgende:
Niet echt een spetterend einde maarja vorige week kan je moeilijk overtreffen.
Vond Theons scene eindelijk eens echt leuk, met die worst![]()
De small-counsil meeting was ook erg goed, hoe jeoffrey stond te glunderen over het nieuws dat robb dood isen hoe varys achteruitdeinst als ie begint te schreuwen
.
En als we Bran's verhaal moeten geloven is walder frey binnen kort een grote witte rat die al zijn nakomelingen op gaat eten.
Ik snap dit soort uitspraken niet. Echt niet, dus.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 08:11 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
Tegenvallend seizoen al met al. Alleen episode 9 overtrof de verwachting.
Ik maak me daar al heel lang niet meer druk om. Niet dat jij je nu druk maakt, maar je snapt wat ik bedoel. Je kunt een ander toch niet overtuigen om het wel goed te vindenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 08:16 schreef Luigi het volgende:
[..]
Ik snap dit soort uitspraken niet. Echt niet, dus.
Maar, to each his own denk ik dan maar..
Die zouden niet alleen de hoofdjes van barbiepoppen e raf rukken vrees ikquote:Op dinsdag 11 juni 2013 07:22 schreef DancingPhoebe het volgende:
Wat zou er gebeuren als Joffrey en die bastard van Bolton een playdate zouden hebben...?
Hoeft ook niet. Het is slechts een mening.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 08:16 schreef Luigi het volgende:
[..]
Ik snap dit soort uitspraken niet. Echt niet, dus.
Maar, to each his own denk ik dan maar..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |