Ik vind het wel vriendelijk van ze. Ik zou me toch 9 maanden verneukt voelen als het laatste beeld van het seizoen de doorgesneden keel van Catelyn was geweest.quote:
doodquote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:48 schreef tralalala het volgende:
En nu 9 maanden lang oude fragmenten posten.![]()
Hoop zo dat Forel nog leeft.
Fuck no!quote:
Gelukkig heb ik mijn zin gekregen.quote:Op zondag 8 juli 2012 23:19 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Ben een groot fan maar begon mij ook te irriteren af en toe.
Emilia krijgt een hoop poep over zich heen op internet, maar ik vind dat het toch vooral aan de schrijvers ligt dat ze niet helemaal uit de verf komt...
Voor seizoen 3 liever iets minder zeehondenbaby:
[ afbeelding ]
En iets meer kickass dragon queen:![]()
[ afbeelding ]
Inderdaad, ze had welgeteld één toffe scène.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:27 schreef Khaleesi het volgende:
Lol, heb net een jaar oude reactie van mezelf uit deze reeks teruggevonden:
[..]
Gelukkig heb ik mijn zin gekregen.
[ afbeelding ]
Ze heeft anders aardig lopen sprokkelen en recuiten, getuige de laatste scene hoorquote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:34 schreef Schalks. het volgende:
[..]
Inderdaad, ze had welgeteld één toffe scène.
dit blijft een geniale scene, ook de enorme hoeveelheid detail in die scene, de camerastandpunten en overgangen, gewoon heel goed gemaakt, top notchquote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:48 schreef tralalala het volgende:
En nu 9 maanden lang oude fragmenten posten.![]()
Hoop zo dat Forel nog leeft.
Die verhaallijn vind ik niet bijzonder boeiend inderdaad, ik sla bij het herlezen van de boeken de Daenerys hoofdstukken ook over nu.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ze heeft anders aardig lopen sprokkelen en recuiten, getuige de laatste scene hoorDat jij die ontwikkeling misschien wat saai vindt en dus "geen toffe scene" omdat er geen ontploffing bij hoort, tja, da's aan jou.
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 18:01 schreef Tim86 het volgende:
Ik kreeg trouwens echt een Lord of the Rings flashback toen Jon Snow weer bij bewustzijn kwam en "Sam" zei op een Frodo-toontje
En niet als het laatste beeld van het seizoen een Daenerys op handen en voeten gedragen door slaven zou zijn?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:51 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik vind het wel vriendelijk van ze. Ik zou me toch 9 maanden verneukt voelen als het laatste beeld van het seizoen de doorgesneden keel van Catelyn was geweest..
Vroeg me wel af of Ygritte express zo slecht mikte. Voor die paardenfokker had ze aan één pijl genoeg, nu was die met drie pijlen zelfs nog bij bewustzijn.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 18:01 schreef Tim86 het volgende:
Ik kreeg trouwens echt een Lord of the Rings flashback toen Jon Snow weer bij bewustzijn kwam en "Sam" zei op een Frodo-toontje
Ik ben stiekem een dany-fan dus jaquote:Op dinsdag 11 juni 2013 18:23 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
En niet als het laatste beeld van het seizoen een Daenerys op handen en voeten gedragen door slaven zou zijn?
Tja, ze was emotioneel en stond te janken..dan schiet je wat minder scherp I guess. En wellicht in je onderbewustzijn ook wat twijfels of je hem wel echt wil doden ja.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 18:30 schreef Jivis het volgende:
[..]
Vroeg me wel af of Ygritte express zo slecht mikte. Voor die paardenfokker had ze aan één pijl genoeg, nu was die met drie pijlen zelfs nog bij bewustzijn.
Als ze het paard geraakt had dan zouden er drie Starks afgestorven zijn. Een beetje veel van het goede. Een gemiddelde van 1 dode Stark per serie is genoeg. Wat mij betreft.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 18:36 schreef ems. het volgende:
Het waren wel 3 rake pijlen waarvan 2 op een moving target. Zo 'slecht' was de aim dus eigenlijk niet
1,33 want Benjen Stark is ook nog MIA/dood, dus dat zijn er 4 in 3 seizoenen!quote:Op dinsdag 11 juni 2013 18:51 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Als ze het paard geraakt had dan zouden er drie Starks afgestorven zijn. Een beetje veel van het goede. Een gemiddelde van 1 dode Stark per serie is genoeg. Wat mij betreft.
En eerst nog ''Pip!''quote:Op dinsdag 11 juni 2013 18:01 schreef Tim86 het volgende:
Het wordt nog een lastige som ook want Jon is natuurlijk maar half-Starkquote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:27 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
1,33 want Benjen Stark is ook nog MIA/dood, dus dat zijn er 4 in 3 seizoenen!
Al die kinderen zijn half Starkquote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:39 schreef ems. het volgende:
Het wordt nog een lastige som ook want Jon is natuurlijk maar half-Stark
Daar heb ik een theorie over.quote:
Ik heb mijn HBO in 1993 gehaaldquote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:39 schreef dikkedaniel het volgende:
Ik heb bijna een HBO opleiding afgerond
R + L = J?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:54 schreef ems. het volgende:
[..]
Daar heb ik een theorie over.Maar aangezien het informatie betreft van voornamelijk dingen die vóór het eerste boek/seizoen plaatsvonden hou ik maar mijn mond aangezien sommige mensen dat als spoiler kunnen zien
De gebeurtenissen die vóór de serie plaatsvinden zijn eigenlijk heel belangrijk voor het verhaal, daarom hoop ik ook dat ze ooit een soort van prequel gaan maken, hoewel ik denk dat die kans heel klein is
Ja?? Dat vroeg ik me dus ook af, je hebt nl "the history of game of thrones" op youtube staan, waarin alle tv-characters uitleg geven over hoe hun familie de vroegere gevechten etc heeft ervaren en best wel veel interessante achtergrond-info, net als the game-of-thrones-wikia, die ook alleen maar over de serie gaatquote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:54 schreef ems. het volgende:
[..]
Daar heb ik een theorie over.Maar aangezien het informatie betreft van voornamelijk dingen die vóór het eerste boek/seizoen plaatsvonden hou ik maar mijn mond aangezien sommige mensen dat als spoiler kunnen zien
De gebeurtenissen die vóór de serie plaatsvinden zijn eigenlijk heel belangrijk voor het verhaal, daarom hoop ik ook dat ze ooit een soort van prequel gaan maken, hoewel ik denk dat die kans heel klein is
Hier sluit ik me echt helemaal bij aan. Dat stukje was echt genieten en hierdoor krijg ik ook echt sympathie voor Tywin.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 08:58 schreef Weakling het volgende:
Laatste aflevering was goede tegenpool van de aflevering daarvoor. Deze keer zaten er erg veel humoristische momenten in. Vooral hoe Joffrey te kakken werd gezet bij de small council was briljant. Verder zoals te verwachten was: opzetje, opzetje, opzetje, opzetje en vooruit nog maar eens een opzetje voor het komende seizoen. Niet spectaculair, wel goed.
Gewoonomdathetkan.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:16 schreef mr-green het volgende:
Denk niet dat Jon Snow dood gaat. Kwam nog enigszins levend aan. Die lappen ze wel weer op.
Ik denk dat ik op een regenachtige dag of herfst/winter weer eens alle afleveringen ga terugkijken
Starks are hard too kill eh. Bastaardstarks blijkbaar ook.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 18:30 schreef Jivis het volgende:
[..]
Vroeg me wel af of Ygritte express zo slecht mikte. Voor die paardenfokker had ze aan één pijl genoeg, nu was die met drie pijlen zelfs nog bij bewustzijn.
Tot nu toe meer zelfsquote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:37 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Starks are hard too kill eh. Bastaardstarks blijkbaar ook.
wie is die onderste ook alweer?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:00 schreef Ugjerke het volgende:
[ afbeelding ]
Het zijn gewoon dikke stoners, die Boltons.
Sadistic McEvilPants.quote:
quote:
We mogen nu gewoon Ramsay Snow zeggen.quote:
Wat een twist. Het blijkt dat Ramsey echt worst van Theon gemaakt heeft en een of andere arme schmuck's schmuck naar papa Greyjoy gestuurd.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:10 schreef JaqenHghar het volgende:
Ok na 20 hints was het me wel duidelijk, de lul van Theon ligt er af..
Lekker belangrijk voor het verhaal.
Anyhow, fijn einde wel.
Dan zou die echt de lul zijn.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:16 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Wat een twist. Het blijkt dat Ramsey echt worst van Theon gemaakt heeft en een of andere arme schmuck's schmuck naar papa Greyjoy gestuurd.![]()
![]()
Je bent toch niet op je pik getrapt?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:19 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Dan zou die echt de lul zijn.
Maar het zal hem geen worst schelen.
Etc etc
Lullige grapjesquote:
Ik vind die Shae ook verschrikkelijk maar Sansa niet, ze is zo verlegen en stil en altijd beleefd, in mijn beleving is Sansa perfect om kingslayer te worden, die gewoon opeens Joffrey met een bijl z'n kop doormidden klieft. Dus ik koester stille hoop dat sansa nog wel full tilt gaat.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:33 schreef MouzurX het volgende:
Die greyjoy verhaallijn boeit me echt niks eerlijk gezegd.
Voor de rest boeide brienne me eerst ook niet maar laatste afleveringen was het wel "oke"
Arya stark verhaallijn is gewoon vet.
Dany verhaallijn is ook vet. Alhoewel ze niet continu moet huilen maar gewoon iedereen moet vermoorden.
Shae en sansa zijn hatelijke verhaallijnen.
Tyrion zelf echter is wel leuk, vooral in combinatie met de andere lannisters.
De anderen in het kasteel zijn wel allemaal interessante personages. Veel bedrog en ruzies.
Zelfs king joffrey.
Robb stark verhaallijn was leuk tot seizoen 3, daarin kwam gewoon echt sterk naar voren dat ze wel ieder gevecht wonnen maar geen meter opschoten en je zag het al een beetje aankomen dat het geen succes zou worden. Moeder stark was een irritant personage.
Bran Stark, niet zo'n leuke verhaallijn maar wel interessant door die 2 nieuwe erbij en het feit dat hij ten noorden van de muur gaat.
Carice van houten ook wel leuke verhaallijn, vooral met dingen als die gast die 6 keer uit de dood is opgestaan.
Dus: greyjoys moeten dood, sansa en shae dood, en brienne eventueel ook en dan is seizoen 4 een knaller.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |