Sadistic McEvilPants.quote:
quote:
We mogen nu gewoon Ramsay Snow zeggen.quote:
Wat een twist. Het blijkt dat Ramsey echt worst van Theon gemaakt heeft en een of andere arme schmuck's schmuck naar papa Greyjoy gestuurd.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:10 schreef JaqenHghar het volgende:
Ok na 20 hints was het me wel duidelijk, de lul van Theon ligt er af..
Lekker belangrijk voor het verhaal.
Anyhow, fijn einde wel.
Dan zou die echt de lul zijn.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:16 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Wat een twist. Het blijkt dat Ramsey echt worst van Theon gemaakt heeft en een of andere arme schmuck's schmuck naar papa Greyjoy gestuurd.![]()
![]()
Je bent toch niet op je pik getrapt?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:19 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Dan zou die echt de lul zijn.
Maar het zal hem geen worst schelen.
Etc etc
Lullige grapjesquote:
Ik vind die Shae ook verschrikkelijk maar Sansa niet, ze is zo verlegen en stil en altijd beleefd, in mijn beleving is Sansa perfect om kingslayer te worden, die gewoon opeens Joffrey met een bijl z'n kop doormidden klieft. Dus ik koester stille hoop dat sansa nog wel full tilt gaat.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:33 schreef MouzurX het volgende:
Die greyjoy verhaallijn boeit me echt niks eerlijk gezegd.
Voor de rest boeide brienne me eerst ook niet maar laatste afleveringen was het wel "oke"
Arya stark verhaallijn is gewoon vet.
Dany verhaallijn is ook vet. Alhoewel ze niet continu moet huilen maar gewoon iedereen moet vermoorden.
Shae en sansa zijn hatelijke verhaallijnen.
Tyrion zelf echter is wel leuk, vooral in combinatie met de andere lannisters.
De anderen in het kasteel zijn wel allemaal interessante personages. Veel bedrog en ruzies.
Zelfs king joffrey.
Robb stark verhaallijn was leuk tot seizoen 3, daarin kwam gewoon echt sterk naar voren dat ze wel ieder gevecht wonnen maar geen meter opschoten en je zag het al een beetje aankomen dat het geen succes zou worden. Moeder stark was een irritant personage.
Bran Stark, niet zo'n leuke verhaallijn maar wel interessant door die 2 nieuwe erbij en het feit dat hij ten noorden van de muur gaat.
Carice van houten ook wel leuke verhaallijn, vooral met dingen als die gast die 6 keer uit de dood is opgestaan.
Dus: greyjoys moeten dood, sansa en shae dood, en brienne eventueel ook en dan is seizoen 4 een knaller.
De verhaallijn van Brienne en Jaime was juist een van de mooiste dit seizoen.quote:
Ik ben daar juist blij mee. Joffrey moet gewoon die enorme eikel blijven die ie nu is.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:53 schreef Khaleesi het volgende:
Ben ietwat teleurgesteld dat we niks meer van Joffrey's softe kant gezien hebben. Hij leek zich even bloot te geven aan Margaery en wat menselijker te worden maar daar is in de laatste eps weer niks van terug te zien (sowieso weinig Tyrells)...
Het blijft GoT, wellicht andersom. Of gaan ze elkaar weer haten. Zou mij persoonlijk niks verbazen mocht Brienne ooit de Iron Throne beklimmen.quote:Op woensdag 12 juni 2013 00:15 schreef DO2 het volgende:
[..]
De verhaallijn van Brienne en Jaime was juist een van de mooiste dit seizoen.
Fascinerend duo met 'n geweldige karakterontwikkeling van beide kanten.
Twee tegenpolen die naar elkaar zijn toegegroeid. En het is nog geloofwaardig ook.
Maar Brienne is natuurlijk wel een beetje uitgespeeld nu, dus die zal in seizoen 4 wel een heldendood sterven.
En misschien zelfs wel in de armen van 'n oprecht emotioneel aangedane Jaime.
Daarom gewoon 24 afleveringen per seizoen, dan maar iets trager en een iets hoger GTST-gehalte.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:53 schreef Khaleesi het volgende:
Ben ietwat teleurgesteld dat we niks meer van Joffrey's softe kant gezien hebben. Hij leek zich even bloot te geven aan Margaery en wat menselijker te worden maar daar is in de laatste eps weer niks van terug te zien (sowieso weinig Tyrells)...
Ik zou het wel erg toejuichen hoor, dat gekonkel vind ik veel boeiender eigenlijk dan de daadwerkelijke gevechten (juist omdat die relatief zeldzaam zijn in deze serie zijn ze zojuist tof, kijk naar de Hound de laatste 2 afleveringen, als hij aan het slachten gaat is het gewoon een statement *vermoord iedereen die je vermoord wil hebben, op de manier zoals je het wil, maar zou je godverdehoerengrafkanker het fatsoen willen hebben mij van te voren op de hoogte te stellen*)quote:Op woensdag 12 juni 2013 00:40 schreef tralalala het volgende:
[..]
Daarom gewoon 24 afleveringen per seizoen, dan maar iets trager en een iets hoger GTST-gehalte.
Maakt het wel duidelijker voor de niet-boeklezer.
Vast wel, denk dat hij terugkeert en vervolgens Lord Commander wordt maar dat is maar een aanname.. Benieuwd welke rol is weggelegd voor Jon aangezien ik hem niet zijn hele leven bij de Night's Watch zie zitten.quote:Op woensdag 12 juni 2013 00:37 schreef AMDB het volgende:
De allergrootste vraag blijft natuurlijk of we Benji ooit nog terug gaan zien
Mee eens. De Red Wedding was natuurlijk erg tof, maar dat ze elkaar met een vriendelijke glimlach en zonder te schelden feitelijk voor rotte vis uitmaken vind ik nog leukere scenes.quote:Op woensdag 12 juni 2013 01:50 schreef TheThirdMark het volgende:
Ik zou het wel erg toejuichen hoor, dat gekonkel vind ik veel boeiender eigenlijk dan de daadwerkelijke gevechten
Helemaal mee eens! Er werden links en rechts nogal eens wat verhaallijntjes afgeraffeld in dit seizoen. Had van mij wel meer de diepte in gemogen. Vooral Dany kwam er maar bekaaid van af vond ik. Binnen een paar minuten een leger, binnen een paar minuten je vijanden tegen elkaar uitspelen om vervolgens binnen een paar minuten een stad met drie man weten te veroveren. Vooral die laatste twee stoorden mij behoorlijk.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:42 schreef Vieuw het volgende:
Ja dat beloofd zeker wat te worden alleen ben ik wel bang dat t teveel grotere verhaallijnen worden die niet de volledige aandacht kunnen krijgen. Dat vond ik in dit seizoen al redelijk.
Ik vond eerder dat hij gemanipuleerd werd door Margaery. Verder bleef het gewoon een knettergekke sadist, zoals we ook weer zagen bij het einde van Ros...quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:53 schreef Khaleesi het volgende:
Ik moest echt proesten toen ik GoT opnieuw keek en Robb dat hoorde zeggen. De Starks zijn inmiddels bijna uitgestorvenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:37 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Starks are hard too kill eh. Bastaardstarks blijkbaar ook.
Heeft ook weer met budget te maken, denk ik. Ze hadden al die huge-ass scene met de Khaleesi en het bevrijden van de Unsullied. Nog een battle op die schaal was wat te veel van het goede, vermoed ik.quote:Op woensdag 12 juni 2013 08:51 schreef Weakling het volgende:
[..]
Helemaal mee eens! Er werden links en rechts nogal eens wat verhaallijntjes afgeraffeld in dit seizoen. Had van mij wel meer de diepte in gemogen. Vooral Dany kwam er maar bekaaid van af vond ik. Binnen een paar minuten een leger, binnen een paar minuten je vijanden tegen elkaar uitspelen om vervolgens binnen een paar minuten een stad met drie man weten te veroveren. Vooral die laatste twee stoorden mij behoorlijk.
Precies. Margaery wist gewoon in te spelen op de behoeftes van een puber die nog nooit echt met een vrouw naar bed is geweest, en een sadistische puber. Ze bespeelde hem als een handpopje en Joffrey trapt er in.quote:Op woensdag 12 juni 2013 09:10 schreef Jivis het volgende:
[..]
Ik vond eerder dat hij gemanipuleerd werd door Margaery. Verder bleef het gewoon een knettergekke sadist, zoals we ook weer zagen bij het einde van Ros...
Dat was inderdaad ook wel mooi. Heel even leek er een eerlijke Cersei door te schemeren die toch nog een hart had. Tenzij het gewoon een trucje was om papa-gevoelens bij Tyrion aan te wakkeren zodat ie toch op Sansa springt.quote:Op woensdag 12 juni 2013 08:03 schreef Re het volgende:
de mooie verschillen tussen het gesprek van Tyrion en Cercei in deze aflevering en die in seizoen 1?
Cersei vind ik best veel hart hebben, zolang het over der eigen kinderen gaat that is.quote:Op woensdag 12 juni 2013 09:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat was inderdaad ook wel mooi. Heel even leek er een eerlijke Cersei door te schemeren die toch nog een hart had. Tenzij het gewoon een trucje was om papa-gevoelens bij Tyrion aan te wakkeren zodat ie toch op Sansa springt.
Hart voor d'r eigen zaak ja. En ze waakt als een leeuwin over haar welpen. Ik vind het typisch zo'n vrouw die altijd bikkelhard overkomt of over wil komen, maar waarvan af en toe de barsten in het masker te zien zijn. En daar hou ik wel van.quote:Op woensdag 12 juni 2013 10:10 schreef GooseFM het volgende:
[..]
Cersei vind ik best veel hart hebben, zolang het over der eigen kinderen gaat that is.
Ja, de familieschilden schitteren er mooi door, Cersei een wakende leeuwin, en Margaery (en de rest van de Tyrells) liefelijk en vriendelijk als rozen, maar rozen kunnen nog wel eens gaan prikken.quote:Op woensdag 12 juni 2013 10:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hart voor d'r eigen zaak ja. En ze waakt als een leeuwin over haar welpen. Ik vind het typisch zo'n vrouw die altijd bikkelhard overkomt of over wil komen, maar waarvan af en toe de barsten in het masker te zien zijn. En daar hou ik wel van.
Tegenovergestelde van Margaery eigenlijk, die altijd heel lief overkomt maar waar de valsheid van doorschemert.
Ik vind de Tyrell een erg interessante familie hierdoor.quote:Op woensdag 12 juni 2013 10:42 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Ja, de familieschilden schitteren er mooi door, Cersei een wakende leeuwin, en Margaery (en de rest van de Tyrells) liefelijk en vriendelijk als rozen, maar rozen kunnen nog wel eens gaan prikken.
"Growing strong", ze verwikkelen zich nu dwars door de Lannisterfamilie, ik ben best wel benieuwd naar hun agenda
Ik had eerst helemaal niet door dat ze "Emma Peel" was.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |