Die is nog onderweg denk ikquote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:45 schreef Re het volgende:
geen littlefinger meer trouwens... is die uitgespeeld?
1 of 2?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:50 schreef Slayage het volgende:
ik vraag me af hoeveel mensen in deze topic hbo hebben eigenlijk?
Die is met de boot naar de Eyrie. Moest hij niet voor de Lannisters die gekke zus van Catelyn als bondgenoot gaan ronselen?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:45 schreef Re het volgende:
geen littlefinger meer trouwens... is die uitgespeeld?
succes verzekerd nu cat dood is door henquote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:52 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Die is met de boot naar de Eyrie. Moest hij niet voor de Lannisters die gekke zus van Catelyn als bondgenoot gaan ronselen?
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:50 schreef Slayage het volgende:
Nou ja, zus heeft ze niet allemaal op een rijtje, dus misschien gaat ze akkoord voor wat spiegeltjes en kraaltjesquote:
ze heeft nog 1 tepel over dus wie weet...quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:54 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Nou ja, zus heeft ze niet allemaal op een rijtje, dus misschien gaat ze akkoord voor wat spiegeltjes en kraaltjes
Ik. Als 1 van m'n opleidingenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:50 schreef Slayage het volgende:
Ik heb HBO thuis en hbo go op mijn laptop. Maar aangezien mijn laptop te oud is om via de apple tv het hele scherm te streamen wordt het alsnog gedownload als ik bij mijn vriend ben (en waar dus geen HBO is).quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:50 schreef Slayage het volgende:
Ze zullen gewoon doorgaan met de serie, daar hoeft het laatste boek niet voor af te zijn.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:41 schreef Luigi het volgende:
[..]
Ja, maar dat wordt dus wel een afweging straks. Gaat GRRM straks onder druk snel schrijven omdat de serie (lees: commercie) verder moet of zetten we een serie een paar jaar op pauze (wat feitelijk ondoenlijk is).
Typisch HBO ookquote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:44 schreef Re het volgende:
[..]
ja erg typisch, typisch GoT eigenlijk... dus doe nou niet alsof je verbaasd bent of erger...
Denk het ook ja, terwijl walder frey helemaal in zn nopjes was met zijn 'overwinning' was Balton toch wat nuchterder over alles en zat het hem duidelijk niet lekker dat blackfish ontkomen was.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:11 schreef Re het volgende:
alles heeft wat te betekenen voor de toekomst natuurlijk, dus Blackfish zijn plaspauze al ongetwijfeld veel impact hebben op het verhaal
Je hebt gelijk. Voor mij dragen ze de hele kings landing scenes en misschien wel de serie.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:04 schreef Geo4kant het volgende:
Tywin & Tyriondit zijn toch wel de 2 grootste karakters uit de serie voor mij. Acteren zo ontiegelijk goed.
Tywin, die acteur, doet me altijd denken aan Bill Nighy uit Underworld. Ook zo'n authoritair figuur.
Mwoa, het zijn wel sterke personages inderdaad, maar ze maken eigenlijk het minste characterdevelopment mee.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:35 schreef dikkedaniel het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Voor mij dragen ze de hele kings landing scenes en misschien wel de serie.
Zeg Balon!quote:
Meldt.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:50 schreef Slayage het volgende:
quote:
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:48 schreef tralalala het volgende:
En nu 9 maanden lang oude fragmenten posten.![]()
Hoop zo dat Forel nog leeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |