Iedere bastaard in het noorden krijgt als achternaam Snow. In het zuiden van Westeros wordt een andere naam gebruikt, weet alleen niet welke.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:04 schreef Weakling het volgende:
[..]
Bastaards krijgen toch standaard Snow als achternaam of zoiets?
[..]
Ik heb er ook niks mee, maar ieder zijn/haar meug ...
Elk gebied een andere naam, Snow (North), Rivers (Riverlands), Sand (Dorne), Storm (Stormlands), etc.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:10 schreef THEALPHA het volgende:
[..]
Iedere bastaard in het noorden krijgt als achternaam Snow. In het zuiden van Westeros wordt een andere naam gebruikt, weet alleen niet welke.
Eens, ik zou wel dubbel liggen als ie nou gewoon een keer een steen tegen zijn kop krijgt en opeens normaal begint te praten.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:48 schreef MPC60 het volgende:
Iedere keer als er weer een 'grappige' Hodor scene is zit ik zo![]()
Komt allemaal zo onnatuurlijk en gemaakt grappig over. Snap niet dat iedereen daar dubbel om ligt.
Bedankt hiervoor, leuk om te wetenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:29 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Hier uitgebreide en goede info over de martelaar. Het betreft achtergrond-info uit de boeken, maar geen spoilers over de 'toekomst'. Desondanks toch even achter een spoiler-tag.
O dat wist ik helemaal niet johquote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:04 schreef Weakling het volgende:
[..]
Bastaards krijgen toch standaard Snow als achternaam of zoiets?
De naam van zijn moeder, terwijl hij niet weet wie zijn moeder is?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O dat wist ik helemaal niet johIk dacht dat John Snow gewoon de naam van z'n moeder of zo had ipv Stark
![]()
Ze keek in het vuur en zag vlagen van de toekomst, kwam inderdaad niet echt duidelijk over vermoedelijk.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:56 schreef planethugo het volgende:
aardige finale, maar niet de knaller waar na vorige week op gehoopt werd. Maar dat was bij nader inzien ook wel te verwachten als je de vorige finales en de 9de afleveringen kijkt. Toch had ik wel verwacht dat er nog iets met Joffrey zou gebeuren ivm die vloek van Melisandre.
Bij de laatste scene was ik wel op mijn hoede, sommige hoeken waren dusdanig gefilmd dat er wel een gevaar op de loer kon liggen en na vorige week zou het me niets verbazen als de khaleesi er ook abrupt aan ging, maar gelukkig was dat niet zo
mindere puntjes vond ik:
- jon die uit het niets gevonden werd door z'n chickie. Dacht nog dat ie het dromen was. Leek wel of ze geen tijd meer hadden om dat iets beter te brengen dan de 10sec introductie die daaraan vooraf ging.
[quote]
Mwoah, het is natuurlijk een wildling en kan wel goed spoorzoeken lijkt me.
[quote]- Melisandre die de dreiging vd white walkers niet aan zag komen maar binnen 10 sec wel weet dat dat het grote gevaar is en de oorlog tussen koningen niets voorstelt. En natuurlijk dat Stannis de redder van iedereen wordt.
True, maar zie ik niet echt als een minder punt, als grote speler was hij toch al een beetje uitgerangeerd dus kan ie beter maar een andere hobby zoekenquote:- Stannis die nu alweer niet de troon gaat grijpen maar tegen white walkers gaat vechten. Opzich wel een coole wending dat iedereen(?) zich nu moet verenigen tegen het grotere gevaar, werpt weer een compleet andere blik op de serie
True.quote:- einde van khaleesi, wel erg zoetsappig gebracht.
quote:- weer 10 maanden wachten
Hij werd nog expliciet genoemd door Walder Frey toch?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:10 schreef PBateman1978 het volgende:
Helemaal niets gezien over Edmure Tully toch?
Dat vind ik wel apart.
Dat heb ik dan gemist.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:11 schreef AMDB het volgende:
[..]
Hij werd nog expliciet genoemd door Walder Frey toch?
Rotting his wedding night in a dungeon o.i.d.
walder frey zegt dat hij zijn bruidsnacht in een kerker doorgebracht heeftquote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:10 schreef PBateman1978 het volgende:
Helemaal niets gezien over Edmure Tully toch?
Dat vind ik wel apart.
Wie is dat? De oom van Catelyn toch?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:12 schreef AMDB het volgende:
Oh en de Blackfish ontsnapt, dáár ben ik erg blij meeKan wellicht de Eyrie mobiliseren.
Yepquote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:13 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Wie is dat? De oom van Catelyn toch?
Eyrie mobiliseren? Die mobiliseerde al niet toen Robb ruime steun had. Nu hij z'n hoofd kwijt is en the north heeft verloren lijkt het me helemaal sterk dat die troela te hulp schietquote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:12 schreef AMDB het volgende:
Oh en de Blackfish ontsnapt, dáár ben ik erg blij meeKan wellicht de Eyrie mobiliseren.
Heb nog altijd de hoop dat ze bijdraait. Zeker nu ook d'r broer vastgehouden wordt.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:16 schreef ems. het volgende:
ik erg blij meeKan wellicht de Eyrie mobiliseren.
Eyrie mobiliseren? Die mobiliseerde al niet toen Robb ruime steun had. Nu hij z'n hoofd kwijt is en the north heeft verloren lijkt het me helemaal sterk dat die troela te hulp
Je vraagt je wel af hoe die dat dan in godsnaam voor elkaar heeft gekregen met die dichte deuren en zo, maar a laquote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:12 schreef AMDB het volgende:
het kwam voor het eerst op me over alsof ze maar wat lult. Zo van: jij bent de ware king en je wordt koning. Briefje over white walkers, briefje in het vuur: uhmmm shit deze oorlog stelt niks voor, je moet naar de muur om iedereen te redden want alleen jij kan dat.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:08 schreef jogy het volgende:
[..]
Ze keek in het vuur en zag vlagen van de toekomst, kwam inderdaad niet echt duidelijk over vermoedelijk.
[..]
True, maar zie ik niet echt als een minder punt, als grote speler was hij toch al een beetje uitgerangeerd dus kan ie beter maar een andere hobby zoeken.
[..]
True.
[..].
Hij ging even naar buiten om te plassen.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je vraagt je wel af hoe die dat dan in godsnaam voor elkaar heeft gekregen met die dichte deuren en zo, maar a la
Was daarvoor al weg om te pissen.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je vraagt je wel af hoe die dat dan in godsnaam voor elkaar heeft gekregen met die dichte deuren en zo, maar a la
Had ze dat dan niet ff eerder kenne doen?!quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:08 schreef jogy het volgende:
[..]
Ze keek in het vuur en zag vlagen van de toekomst, kwam inderdaad niet echt duidelijk over vermoedelijk.
Kijk de scene anders nog eens. Hij was namelijk niet in de zaal op dat moment.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |