O daar ha dik eigenlijk nog niet eens bij stilgestaanquote:Op dinsdag 11 juni 2013 10:44 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Die Bran gaat volgend seizoen gewoon die draken overnemen met z'n powers en wraak nemen
BRB, even GRRM bellenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 10:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O daar ha dik eigenlijk nog niet eens bij stilgestaanAls ie nou ff flink oefent dan kan ie wellicht idd wel in een draak wargen
"Yes, hello? George? I finally have an ending for you book. You can finish it now!"quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
Whaha, super droog. Vooral die likes af en toe "Tyrion Lannister likes this"quote:Op dinsdag 11 juni 2013 08:13 schreef Yashaaaaa het volgende:
http://www.happyplace.com(...)p-season-3-episode-9
Weet niet of al gepost maar ik vind t hilarisch
Die reactie van Tywin daarop ook.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:14 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Whaha, super droog. Vooral die likes af en toe "Tyrion Lannister likes this"
Ik schoot trouwens keihard in de lach toen Joffrey riep tijdens de council "I AM THE KING".
Ik zo '![]()
![]()
'
Misschien wekt iemand Robb wel tot leven en wordt ie een soort van half man half wolfquote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:16 schreef HostiMeister het volgende:
Owja, die hondekop op het lijk van Robb vond ik een beetje matig gedaan. Met een beetje naaiwerk had je daar nog best iets leuk van kunnen maken.
Is dat niet omdat hij heel Winterfell heeft afgeslacht?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:21 schreef THEALPHA het volgende:
Nog een vraagje, wie is nu die folteraar van Theon en waarom wordt hij überhaupt gefolterd? Ja ik weet dat zijn vaders leger in Westeros is geweest, maar waarom is dat slecht aangezien de familie Stark nu permanent afwezig is?
Hier uitgebreide en goede info over de martelaar. Het betreft achtergrond-info uit de boeken, maar geen spoilers over de 'toekomst'. Desondanks toch even achter een spoiler-tag.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:21 schreef THEALPHA het volgende:
Mooie aflevering, was een beetje de after-effects van seizoen 9 die nog even opgelost moesten worden maar dat is ieder seizoen nog zo geweest. Komend seizoen dan toch eindelijk white-walkers en dany in Westeros?
En ik kijk uit naar de avonturen van Arya en The Hound, leuk koppel.
Nog een vraagje, wie is nu die folteraar van Theon en waarom wordt hij überhaupt gefolterd? Ja ik weet dat zijn vaders leger in Westeros is geweest, maar waarom is dat slecht aangezien de familie Stark nu permanent afwezig is?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:29 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Hier uitgebreide en goede info over de martelaar. Het betreft achtergrond-info uit de boeken, maar geen spoilers over de 'toekomst'. Desondanks toch even achter een spoiler-tag.Bedankt! Ze klooien wel een beetje met het verhaal zeg in de serie tenminste.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Expres zo gedaanquote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:16 schreef HostiMeister het volgende:
Owja, die hondekop op het lijk van Robb vond ik een beetje matig gedaan. Met een beetje naaiwerk had je daar nog best iets leuk van kunnen maken.
Sterf op je verjaardag!!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Thanks voor deze infoquote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:29 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Hier uitgebreide en goede info over de martelaar. Het betreft achtergrond-info uit de boeken, maar geen spoilers over de 'toekomst'. Desondanks toch even achter een spoiler-tag.
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Sterf op je verjaardag!!!Kussie voor ome Walder danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zeg, ik word niet je nieuwe tienervrouw hoorquote:
Hoezo?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
Wolf, whatever. Je weet wat ik bedoel. Maar waarom hebben ze het in de serie dan zo gedaan?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:50 schreef Walder_Frey het volgende:
Serie <==> boek
Trouwens, welke hond??
Bastaards krijgen toch standaard Snow als achternaam of zoiets?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:44 schreef Ang3l het volgende:
Ik dacht wel meteen, bij het noemen van de naam (Ramsey Snow): Toch geen familie van...?
Ik heb er ook niks mee, maar ieder zijn/haar meug ...quote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:48 schreef MPC60 het volgende:
Iedere keer als er weer een 'grappige' Hodor scene is zit ik zo![]()
Komt allemaal zo onnatuurlijk en gemaakt grappig over. Snap niet dat iedereen daar dubbel om ligt.
Jon & Ramsey. Broers in bastaadschap.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:44 schreef Ang3l het volgende:
Maar Theon wordt dus een beetje tot op het bot toe afgebroken (letterlijk soms) en opnieuw opgebouwd tot een nieuw persoon (Reek)? Beetje a la Unsullied dus eigenlijk.
Ik dacht wel meteen, bij het noemen van de naam (Ramsey Snow): Toch geen familie van...?
http://www.westeros.org/C(...)name_for_each_regionquote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:04 schreef Weakling het volgende:
[..]
Bastaards krijgen toch standaard Snow als achternaam of zoiets?
[..]
Ik heb er ook niks mee, maar ieder zijn/haar meug ...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |