Vind de GUI meer op Win 8 lijken.quote:Op maandag 10 juni 2013 20:49 schreef TC03 het volgende:
iOS 7 lijkt nog het meest op Windows 7 met dat transparante.
alsof j e dat langer dan de eerste 20 min gaat gebruikenquote:
Alleen via Wifi mag ik hopenquote:Op maandag 10 juni 2013 20:50 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Appstore updates apps automatically.
Dat vind ik geen vooruitgang.
Je kunt het ongetwijfeld uitzetten.quote:Op maandag 10 juni 2013 20:50 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Eens!quote:Op maandag 10 juni 2013 20:50 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Hopelijk. Altijd eerst de vernieuwingen zien enzo.quote:Op maandag 10 juni 2013 20:50 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Je kunt het ongetwijfeld uitzetten.
Ik wel. Wanneer zou je niet willen updaten dan?quote:Op maandag 10 juni 2013 20:50 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Als ik zie dat iets uit een app gesloopt is of niet helemaal zo loopt zoals ik het wil zien. De keuze vrij laten aan de gebruiker om te updaten.quote:Op maandag 10 juni 2013 20:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik wel. Wanneer zou je niet willen updaten dan?
Ja. Google betaald zonder reclame, Apple gratis met reclame.quote:Op maandag 10 juni 2013 20:51 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Dit gaat trouwens bizar worden. Google heeft een streaming music dienst waarvoor je moet betalen, Apple eentje die gratis is met reclame.
Voor iedereen ouder dan 12 met een auto kan het verdomd handig zijn.quote:Op maandag 10 juni 2013 20:50 schreef Matty___ het volgende:
[..]
alsof j e dat langer dan de eerste 20 min gaat gebruiken
Alsof de mensen waarmee je communiceert geen Engels begrijpen.quote:Op maandag 10 juni 2013 20:52 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja lullig om iMessages te beantwoorden he. Of mails
Eens. Sterker nog, het is gewoon 100% de toekomst. Geen andere mogelijkheid.quote:Op maandag 10 juni 2013 20:52 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Voor iedereen ouder dan 12 met een auto kan het verdomd handig zijn.
kwestie van buildin navi en voicecontrol. heb ik geen siri voor nodigquote:Op maandag 10 juni 2013 20:52 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Voor iedereen ouder dan 12 met een auto kan het verdomd handig zijn.
Die beantword je mail ookquote:Op maandag 10 juni 2013 20:53 schreef Matty___ het volgende:
[..]
kwestie van buildin navi en voicecontrol. heb ik geen siri voor nodig
Nouja, ik durft te zeggen dat ik vloeiend engels spreek maar toch zou ik me een beetje stom voelen als ik in het Engels tegen mijn telefoon sta te praten. We zijn hier in Nederlandquote:Op maandag 10 juni 2013 20:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Alsof de mensen waarmee je communiceert geen Engels begrijpen.
waarom zou ik tijdens het rijden een mail willen beantwoorden?quote:
Waarom zou je dat niet willen?quote:Op maandag 10 juni 2013 20:54 schreef Matty___ het volgende:
[..]
waarom zou ik tijdens het rijden een mail willen beantwoorden?
really? gewoon omdat ik niet altijd met werk bezig wil en moet zijn. ben geen slaaf die onmiddelijk elk mailtje moet beantwoordenquote:
Hmm, dat is een nadeel. Ik heb een aantal apps die ik expres niet update omdat in de nieuwe versies belangrijke functionaliteit verloren gaat.quote:Op maandag 10 juni 2013 20:50 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Ik doe dat sowieso regelmatig, niet al m'n vrienden die me bellen spreken Nederlandsquote:Op maandag 10 juni 2013 20:54 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Nouja, ik durft te zeggen dat ik vloeiend engels spreek maar toch zou ik me een beetje stom voelen als ik in het Engels tegen mijn telefoon sta te praten. We zijn hier in Nederland
Omdat dat soms wel eens nodig is als je meer bent dan hamburger draaier.quote:Op maandag 10 juni 2013 20:54 schreef Matty___ het volgende:
[..]
waarom zou ik tijdens het rijden een mail willen beantwoorden?
Ach ja. Voordelen en nadelen. Uiteindelijk gebeurt dit op internet met internetpagina's ook.quote:Op maandag 10 juni 2013 20:56 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Hmm, dat is een nadeel. Ik heb een aantal apps die ik expres niet update omdat in de nieuwe versies belangrijke functionaliteit verloren gaat.
Bellen in het Engels is wat anders dan commando's geven. Vind ikquote:Op maandag 10 juni 2013 20:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik doe dat sowieso regelmatig, niet al m'n vrienden die me bellen spreken Nederlands
Dictionary.quote:Op maandag 10 juni 2013 20:56 schreef Qunix het volgende:
Iets met Italian en Dutch net boven de logo stond er..... Kon iemand dat lezen?
email slaaf. Als een mailtje geen uurtje kan wachten heb je echt een kut baanquote:Op maandag 10 juni 2013 20:56 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Omdat dat soms wel eens nodig is als je meer bent dan hamburger draaier.
Ik vind commando's geven aan een telefoon in het Engels niet raarder dan in het Nederlands.quote:Op maandag 10 juni 2013 20:56 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Bellen in het Engels is wat anders dan commando's geven. Vind ik
Slechts een samenvattingquote:
Stuur jij alleen berichten voor je werk? En dat de feature er is, betekent niet dat je het direct moet gebruiken. Je kunt het ook gewoon gebruiken wanneer je wél met werk bezig wilt zijn.quote:Op maandag 10 juni 2013 20:55 schreef Matty___ het volgende:
[..]
really? gewoon omdat ik niet altijd met werk bezig wil en moet zijn.
Ach, als het 2 keer modaal betaald.quote:Op maandag 10 juni 2013 20:57 schreef Matty___ het volgende:
[..]
email slaaf. Als een mailtje geen uurtje kan wachten heb je echt een kut baan
En iPad vanaf 2?quote:Op maandag 10 juni 2013 20:59 schreef wolfrolf het volgende:
iOS7 gewoon ook naar mijn iPhone 4!!!
Had ik niet op gerekend!
Yep, oktober.quote:Op maandag 10 juni 2013 21:01 schreef Klonk het volgende:
inkoppertje, nieuwe iPhone ook in de herfst samen met iOS7
email is geen instant messaging. Als je nu antwoord wilt moet je bellen. Weet niet dat heeft verzonnen dat je emails onmiddelijk moet beantwoorden.quote:Op maandag 10 juni 2013 20:59 schreef twi het volgende:
[..]
Stuur jij alleen berichten voor je werk? En dat de feature er is, betekent niet dat je het direct moet gebruiken. Je kunt het ook gewoon gebruiken wanneer je wél met werk bezig wilt zijn.
Net even een mailtje beanwoorden terwijl je weg rijdt van kantoor in plaats van een paar minuten langer moeten blijven hangen. Of wat te denken van werknemers die vaak op de weg zitten.
Alsof dat leuk is tegenwoordig.quote:Op maandag 10 juni 2013 21:02 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
En in oktober kan deze jongen weer contract verlengen.
Ook "this fall", Mavericks.quote:Op maandag 10 juni 2013 21:02 schreef Sunri5e het volgende:
Wanneer komt de nieuwe OS voor de MacBooks?
dat haal ik ook zonder elke emailtje te moeten beantwoorden als het binnen komt.quote:Op maandag 10 juni 2013 21:00 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ach, als het 2 keer modaal betaald.
Beter. Heb ook nog steeds een 2 en die werkt nog steeds perfect.quote:
quote:Op maandag 10 juni 2013 21:03 schreef nietzman het volgende:
Wat een briljante hoeren zijn het ook met die te goed gemaakte filmpjes.
is toch altijd zo, de eerste paar maanden na introductie zijn iPhones zeldzamer dan een gele smurf met blauwe stippenquote:
¤ 1.329,00 voor de 13" met 256 SSD, not bad.quote:Op maandag 10 juni 2013 21:03 schreef Sunri5e het volgende:
http://store.apple.com/nl/browse/home/shop_mac/family/macbook_air nieuwe Air
Fijn voor je. Ik niet. Ik moet dat mailtje soms wel beantwoorden en doe dat graag via Siri in Nederlands als dat kan.quote:Op maandag 10 juni 2013 21:03 schreef Matty___ het volgende:
[..]
dat haal ik ook zonder elke emailtje te moeten beantwoorden als het binnen komt.Dus wat is je punt
ik zat goed met de prijzenquote:Op maandag 10 juni 2013 21:03 schreef Sunri5e het volgende:
http://store.apple.com/nl/browse/home/shop_mac/family/macbook_air nieuwe Air
Koop een nieuwe Airquote:Op maandag 10 juni 2013 21:05 schreef nietzman het volgende:
Maar meheh ik wou ook een nieuwe MacBook.
Waarom geen Air?quote:Op maandag 10 juni 2013 21:05 schreef nietzman het volgende:
Het gaat me even kosten om aan de icons te wennen, maar de rest van de interface kan bijna niet strakker.quote:Op maandag 10 juni 2013 21:05 schreef henkde_j het volgende:
Ik vind de vormgeving van IOS7 trouwens echt om te janken. Die kleuren en icons
twitter:EvilPenguin_ twitterde op maandag 10-06-2013 om 20:34:10Hey look ProSwitcher on a none jailbroken device... reageer retweet
twitter:sherif_hashim twitterde op maandag 10-06-2013 om 20:34:39RIP many cydia tweaks today reageer retweet
Ik ook, even huilenquote:Op maandag 10 juni 2013 21:05 schreef nietzman het volgende:
verbaas me allen dat het mailtje geen 30min kan wachten tot je thuis bent. Het rare is dat ook niemand verwacht dat je een email onmiddelijk gaat beantwoorden als je onderweg bent.quote:Op maandag 10 juni 2013 21:05 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Fijn voor je. Ik niet. Ik moet dat mailtje soms wel beantwoorden en doe dat graag via Siri in Nederlands als dat kan.
Wat is JOUW punt? Als er een feature inzit hoef je het niet te gebruiken he.
Niks nieuws bij de air, hoor.quote:Op maandag 10 juni 2013 21:07 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
1.3 GHz processor in de MacBook air? Iemand met verstand van de nieuwe Haswell processors of dat de natuurlijke opvolger is of dat ze naar nog lower power/under-performance zijn gegaan?
De vorige was een 1.8 ghz als ik mezelf niet vergis.quote:Op maandag 10 juni 2013 21:07 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
1.3 GHz processor in de MacBook air? Iemand met verstand van de nieuwe Haswell processors of dat de natuurlijke opvolger is of dat ze naar nog lower power/under-performance zijn gegaan?
pro is toch ook niet aangekondigd of heb ik de shitstorm aan nieuws ff iets gemist?quote:Op maandag 10 juni 2013 21:07 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
http://www.apple.com/mac/
als ik op mac pro klik krijg ik de oude?
Dat is toch precies wat ik zeg? Maar als je de mogelijkheid hebt om, wanneer je ervoor kiest een email te beantwoorden, dit lekker halverwege de weg terug naar huis te doen in plaats van op kantoor te blijven hangen, dan is dat toch alleen maar mooi?quote:Op maandag 10 juni 2013 21:02 schreef Matty___ het volgende:
email is geen instant messaging. Als je nu antwoord wilt moet je bellen. Weet niet dat heeft verzonnen dat je emails onmiddelijk moet beantwoorden.
Ja, en spreadsheets maken zou ik ook niet doen in de auto. Maar een eenvoudige mail die bijvoorbeeld een klant tevreden stelt of collega's op de hoogte houdt van een bepaalde status zou je toch prima vanuit de auto kunnen sturen?quote:En als het een echt belangrijke mail is typ ik dat liever in rust dan tijdens het rijden met voicecontrol.
Lagere clocksnelheid en toch snel.quote:Op maandag 10 juni 2013 21:07 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Klopt. Nou zeggen Ghzen natuurlijk niets, maar ik ben dus wel benieuwd of ze een stapje terug gedaan hebben of niet, en of daar de battery life verbetering vandaan komt.quote:Op maandag 10 juni 2013 21:08 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
De vorige was een 1.8 ghz als ik mezelf niet vergis.
Sommige mensen willen niet gelijk achter de PC (can you feel it fanboysquote:Op maandag 10 juni 2013 21:07 schreef Matty___ het volgende:
[..]
verbaas me allen dat het mailtje geen 30min kan wachten tot je thuis bent. Het rare is dat ook niemand verwacht dat je een email onmiddelijk gaat beantwoorden als je onderweg bent.
ik probeer ook niet in de auto te bellen. krijg dan toch alleen de helft mee en je zit niet op het verkeer te letten. Bel wel terug als ik thuis ben.
Bron?quote:Op maandag 10 juni 2013 21:14 schreef nietzman het volgende:
Bwahahaha OsX krijgt click2flash standaard ingebouwd.
NIce, hoef ik er geen 3rd party apps meer voor te hebben.quote:Op maandag 10 juni 2013 21:14 schreef nietzman het volgende:
Bwahahaha OsX krijgt click2flash standaard ingebouwd.
Hoe weet jij wie mij mailt en wanneer die een antwoord verwacht. Daarnaast zijn hier al meerdere opties geschetst.quote:Op maandag 10 juni 2013 21:07 schreef Matty___ het volgende:
[..]
verbaas me allen dat het mailtje geen 30min kan wachten tot je thuis bent. Het rare is dat ook niemand verwacht dat je een email onmiddelijk gaat beantwoorden als je onderweg bent.
Daarom Siri, kan je een mailtje dicteren.quote:ik probeer ook niet in de auto te bellen. krijg dan toch alleen de helft mee en je zit niet op het verkeer te letten. Bel wel terug als ik thuis ben.
8GB heb ik nu ookquote:Op maandag 10 juni 2013 21:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Eehh, wel tot 8Gb intern geheugen en tot 512Gb SSD nu.
John Ivy had vrij die dagquote:Op maandag 10 juni 2013 21:21 schreef henkde_j het volgende:
Hoe is dit er ooit doorgekomen
[ afbeelding ]
Ze waren door de pastelkleurtjes heen.quote:Op maandag 10 juni 2013 21:21 schreef henkde_j het volgende:
[ afbeelding ]
safari danquote:Op maandag 10 juni 2013 21:21 schreef henkde_j het volgende:
[ afbeelding ]
Dit was beter geweestquote:Op maandag 10 juni 2013 21:21 schreef henkde_j het volgende:
[ afbeelding ]
Wowquote:Op maandag 10 juni 2013 21:28 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[ afbeelding ]
4x USB 3
6x Thunderbolt 2.0
2x ethernet
1x HDMI
1x audio out
1x headphones out
http://www.apple.com/mac-pro/index2.htmlquote:Op maandag 10 juni 2013 21:07 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
http://www.apple.com/mac/
als ik op mac pro klik krijg ik de oude?
PCI-Express SDD only.quote:Op maandag 10 juni 2013 21:33 schreef Drommelsch85 het volgende:
Hoop dat die videokaarten ook vervangbaar zijn.
[ afbeelding ]
Verder, heeft het ding enige interne storage?
Crazy om te zien hoe dat ding in elkaar zit.quote:Op maandag 10 juni 2013 21:26 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.theverge.com/2013/6/10/4415714/new-mac-pro-first-look
Mac Pro R2D2 edition.
BCC kun je meestal wel vragen om korting.quote:Op maandag 10 juni 2013 21:37 schreef vandermar het volgende:
De 8% korting op apple heb je alleen bij een apple store of ook bij een BCC bijvoorbeeld?
Alleen apple dus.
quote:Op maandag 10 juni 2013 21:42 schreef Dimens het volgende:
[..]
BCC kun je meestal wel vragen om korting.
Probeer het.quote:Op maandag 10 juni 2013 21:43 schreef vandermar het volgende:
[..]
Meer dan de 8% bij de apple store? 13 inch is dan 1130.
Dat is het. Het thema is Californië.quote:Op maandag 10 juni 2013 21:44 schreef __Saviour__ het volgende:
Verwijst Mavericks eigenlijk nog ergens naar? Ik kan alleen maar vinden dat het een bekende locatie is voor surfen (echt surfen, niet web)
Ja, een locatie in Californie, iets wat ze de komende 10 versies gaan gebruiken.quote:Op maandag 10 juni 2013 21:44 schreef __Saviour__ het volgende:
Verwijst Mavericks eigenlijk nog ergens naar? Ik kan alleen maar vinden dat het een bekende locatie is voor surfen (echt surfen, niet web)
Ah, dus zo simpel toch. Geinig.quote:Op maandag 10 juni 2013 21:45 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Dat is het. Het thema is Californië.
quote:Op maandag 10 juni 2013 21:44 schreef __Saviour__ het volgende:
Student? Je kunt goedkoop Office 365 krijgen via Surfspot.quote:Op maandag 10 juni 2013 21:51 schreef vandermar het volgende:
Verkoudheid, office moet ik dan ook nog kopen voor de mac
Oh, nog niet tegengekomen daarquote:Op maandag 10 juni 2013 21:51 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Student? Je kunt goedkoop Office 365 krijgen via Surfspot.
Of ¤ 69,75 voor 4 jaar voor:quote:Op maandag 10 juni 2013 21:51 schreef vandermar het volgende:
[..]
Oh, nog niet tegengekomen daar
Ah, maar 25 euro daar
Oh, per jaar
quote:Installatie op maximaal twee pc’s of Macs en twee mobiele apparaten
• De nieuwste versies van Word, Excel, PowerPoint, Outlook, OneNote, Publisher en Access (let op: Access, Publisher en OneNote zijn alleen beschikbaar voor pc). Je kunt kiezen uit Office Professional Plus 2013 of Office voor Mac 2011.
• 20 GB extra online opslag in SkyDrive (27 GB totaal), zodat je overal toegang hebt tot je documenten (Let op: PC met Windows 7 of 8 en een internetverbinding is vereist)
• 60 minuten gratis wereldwijd beltegoed voor Skype per maand, naar telefoons in 40+ landen (kijk voor meer informatie op office.com/information)
• Volledige versies van Office op elke willekeurige pc, die met Office on Demand worden gestreamd (internetverbinding vereist, hiervoor kunnen kosten in rekening worden gebracht).
• Handig vierjarig abonnement met automatische upgrades, zodat je altijd up-to-date bent en beschikt over de nieuwste functies en diensten
Oh, dat is nog beterquote:Op maandag 10 juni 2013 21:55 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Of ¤ 69,75 voor 4 jaar voor:
[..]
Er is een nieuwe MacBook air. Een MacBook Pro komt ongetwijfeld ooit.quote:
Pro was vorig jaar toch een nieuwe?quote:Op maandag 10 juni 2013 22:02 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Er is een nieuwe MacBook air. Een MacBook Pro komt ongetwijfeld ooit.
Het vorige was niet super, maar die bubbels zijn inderdaad een beetje erg vreemd. Ik vind sommige andere iconen ook niet mooi, maar over het algemeen is het wel een geslaagde re-vamp.quote:Op maandag 10 juni 2013 22:01 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[ afbeelding ]
Game Center kan echt niet
Veel dunner, veel langere batterijduur en bijna net zo krachtig. Ik vind het niet verkeerdquote:Op maandag 10 juni 2013 22:03 schreef droommoord het volgende:
ik vind de air eigenlijk nog steeds niet beter dan de pro. En dat voor bijna dezelfde prijs
Zou die op dit event nog worden aangekondigd?quote:Op maandag 10 juni 2013 22:02 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Er is een nieuwe MacBook air. Een MacBook Pro komt ongetwijfeld ooit.
bijna net zo krachtig? nee johquote:Op maandag 10 juni 2013 22:04 schreef Stuart het volgende:
[..]
Veel dunner, veel langere batterijduur en bijna net zo krachtig. Ik vind het niet verkeerd
http://tweakers.net/nieuw(...)et-haswell-cpus.htmlquote:Op maandag 10 juni 2013 22:03 schreef droommoord het volgende:
kan iemand mij vertellen wat die air beter maakt
Wat is dit?quote:Op maandag 10 juni 2013 22:01 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[ afbeelding ]
Het event is allang overquote:Op maandag 10 juni 2013 22:04 schreef Baje het volgende:
[..]
Zou die op dit event nog worden aangekondigd?
Ligt eraan hoe je hem besteld. Ik heb een MBP 2012 en die zal niet veel sneller zijn dan de nieuwe Air denk ikquote:
als je even kijkt naar de processors enzo denk ik van wel eigenlijkquote:Op maandag 10 juni 2013 22:05 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe je hem besteld. Ik heb een MBP 2012 en die zal niet veel sneller zijn dan de nieuwe Air denk ik
Het ontwerp daarvan gaat eigenlijk juist weer in tegen de nieuwe platte vormgeving.quote:Op maandag 10 juni 2013 22:01 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[ afbeelding ]
Misschien wel. Echt verstand heb ik er niet vanquote:Op maandag 10 juni 2013 22:06 schreef droommoord het volgende:
[..]
als je even kijkt naar de processors enzo denk ik van wel eigenlijk
Alsof ze nyancat verkracht hebben!quote:Op maandag 10 juni 2013 22:01 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[ afbeelding ]
Op een HDD. Dat is echt traag met opstarten. Die heb ik vervangen voor een 256GB SSD. Maar opstarten is net zo snel als een Air, ongeveer 15 seconden. Met een gewone HDD duurt dat wel 45 secondenquote:Op maandag 10 juni 2013 22:07 schreef droommoord het volgende:
en daarbij heeft de MBP ook nog eens veel meer opslagruimte
ja klopt, maar de air heeft ook maar 128/256gb opslagruimte tegenover 500/750gb van de MBPquote:Op maandag 10 juni 2013 22:07 schreef Stuart het volgende:
[..]
Misschien wel. Echt verstand heb ik er niet van![]()
Maar 12 uur tegen 7 uur vind ik wel bijzonder moet ik zeggen. Overigens haal ik 7 uur NOOIT als ik de hele avond op Fok! zit![]()
Kolere, mijn huidige laptop is zelfs met 45 seconden helemaal opgestart (packard bell van 5 jaar oud)quote:Op maandag 10 juni 2013 22:08 schreef Stuart het volgende:
[..]
Op een HDD. Dat is echt traag met opstarten. Die heb ik vervangen voor een 256GB SSD. Maar opstarten is net zo snel als een Air, ongeveer 15 seconden. Met een gewone HDD duurt dat wel 45 seconden
Ik heb liever 256GB SSD dan 500/750GB HDD. Ik heb die extra ruimte niet nodig en gebruik een externe HDD voor films etc.quote:Op maandag 10 juni 2013 22:08 schreef droommoord het volgende:
[..]
ja klopt, maar de air heeft ook maar 128/256gb opslagruimte tegenover 500/750gb van de MBP
Dat wil ik wel eens zien eigenlijkquote:Op maandag 10 juni 2013 22:09 schreef vandermar het volgende:
[..]
Kolere, mijn huidige laptop is zelfs met 45 seconden helemaal opgestart (packard bell van 5 jaar oud)
Vids or it didn't happenquote:
Hij is wel helemaal kaal, geen troep of wat dan ookquote:
okee okee dus ik kan als volgende laptop als best een air kopen?quote:Op maandag 10 juni 2013 22:09 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb liever 256GB SSD dan 500/750GB HDD. Ik heb die extra ruimte niet nodig en gebruik een externe HDD voor films etc.
Hoeft niet per sé, gaat om het SSD principe.quote:Op maandag 10 juni 2013 22:09 schreef droommoord het volgende:
[..]
okee okee dus ik kan als volgende laptop als best een air kopen?
Ik vind vooral het Music Icon niet echt fraai. En Game Center, waar gebruik je dat eigenlijk voor? (Ik open die app nooit.)quote:Op maandag 10 juni 2013 22:01 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[ afbeelding ]
Het heeft veel weg van een oudere versie van het MSN logoquote:Op maandag 10 juni 2013 22:06 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zweer dat Microsoft begin jaren 2000 zo'n logo had. Misschien voor Windows Live ofzo?
wat houdt dat SSD dan in?quote:Op maandag 10 juni 2013 22:10 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Hoeft niet per sé, gaat om het SSD principe.
Jaquote:Op maandag 10 juni 2013 22:10 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is de nieuwste toch?van de normale macbook pro 13 inch
GJEquote:
In mijn herinnering was er een bijna identiek logo maar ik kan het niet terugvindenquote:Op maandag 10 juni 2013 22:11 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Het heeft veel weg van een oudere versie van het MSN logo
[ afbeelding ]
SSD is eigenlijk de opvolger van de HDD. SSD is een Solid State Drive, en dat is flashgeheugen. Een SSD is sneller dan een HDD. Met een SSD start bijvoorbeeld je computer sneller op, en starten applicaties sneller. Je kan ook laadtijden met games verkorten.quote:
Veel sneller opstarten. Kan je beter zelf inbouwen, van samsung ofzo in een pro, veel goedkoper dan een van apple.quote:
VDMquote:
Begin er nou niet aan. Ik vervloek mn mbp nog dagelijks.quote:Op maandag 10 juni 2013 22:10 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Ik werk er op school met regelmaat mee, werkt chill.quote:Op maandag 10 juni 2013 22:13 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Begin er nou niet aan. Ik vervloek mn mbp nog dagelijks.
quote:
wat is er mis mee dan??quote:Op maandag 10 juni 2013 22:13 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Daar post ik niet meer want ze pestten mijquote:
GJE 2.0quote:Op maandag 10 juni 2013 22:14 schreef vandermar het volgende:
[..]
Daar post ik niet meer want ze pestten mij
En jij was de oorzaakquote:
Eerste beta zou ik 't niet proberen, denk ik...quote:Op maandag 10 juni 2013 22:15 schreef no1uknow het volgende:
iOS 7 op een iPhone zonder geregistreerde UDID, gaat dat nou wel of niet werken? Toentertijd met iOS 6 ging dat prima kan ik me herinneren.
quote:
ja indd he, dat hebben ze niet gementionedquote:Op maandag 10 juni 2013 22:22 schreef Paxcon het volgende:
Ik vrees wel voor m'n batterij met iOS 7 maar goed...
Waarom niet?quote:Op maandag 10 juni 2013 22:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Eerste beta zou ik 't niet proberen, denk ik...
Ja en media markt ook. Ik dacht dat er een nieuwe zou worden aangekondigd.quote:Op maandag 10 juni 2013 22:24 schreef Baje het volgende:
Vdm heb je nu nog geen macbook? Saturn en mm boden ze al aan voor onder de 1000¤
Ik ook..quote:Op maandag 10 juni 2013 22:25 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja en media markt ook. Ik dacht dat er een nieuwe zou worden aangekondigd.
Dan nog vind ik dat erg snelquote:Op maandag 10 juni 2013 22:09 schreef vandermar het volgende:
[..]
Hij is wel helemaal kaal, geen troep of wat dan ook
Dat kan ik niet voor jou bepalen natuurlijk. Het zijn persoonlijke voorkeurenquote:Op maandag 10 juni 2013 22:09 schreef droommoord het volgende:
[..]
okee okee dus ik kan als volgende laptop als best een air kopen?
Sinds juni of juli 2012 jaquote:Op maandag 10 juni 2013 22:10 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom?quote:Op maandag 10 juni 2013 22:13 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Zal nog wel 4 jaar meekunnen of niet?quote:
Ja hoor, ik heb dezelfde maar dan met 8GB RAM en 256GB SSDquote:Op maandag 10 juni 2013 22:28 schreef vandermar het volgende:
[..]
Zal nog wel 4 jaar meekunnen of niet?
SSD ga ik zelf inbouwen en de HDD als extern gebruikenquote:Op maandag 10 juni 2013 22:29 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja hoor, ik heb dezelfde maar dan met 8GB RAM en 256GB SSD
Ik heb het ook zelf gedaanquote:Op maandag 10 juni 2013 22:29 schreef vandermar het volgende:
[..]
SSD ga ik zelf inbouwen en de HDD als extern gebruiken
Daar ben ik het mee eensquote:Op maandag 10 juni 2013 22:31 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
SSD prijzen zijn belachelijk bij Apple als je ze in laat bouwen
Net zoals RAM trouwens
Wilde eigenlijk 16GB RAM in m'n iMac stoppen, maar bouw het er zelf wel in achteraf als het nodig isquote:
Vind ik ook. Ik heb het RAM ook zelf uitgebreid van 4 naar 8. De prijzen daarvoor bij Apple zijn minstens 2x zo hoogquote:Op maandag 10 juni 2013 22:35 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Wilde eigenlijk 16GB RAM in m'n iMac stoppen, maar bouw het er zelf wel in achteraf als het nodig is
Dat is waar. Dat moet je meteen zo configurerenquote:Op maandag 10 juni 2013 22:38 schreef MuurStraat het volgende:
Let wel op, die gein kun je bij de Air dus niet upgraden. Ram en HDD kun je niet meer bij.
quote:Op maandag 10 juni 2013 22:35 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Wilde eigenlijk 16GB RAM in m'n iMac stoppen, maar bouw het er zelf wel in achteraf als het nodig is
Waarom geen 10.8.4quote:Op maandag 10 juni 2013 22:41 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Merk op dit moment niet zoveel verschil tussen 8 en 16GB..
Hmm, weet ook niet of het noodzakelijk is, kan altijd nog kiezen om het wel of niet te doenquote:Op maandag 10 juni 2013 22:41 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Merk op dit moment niet zoveel verschil tussen 8 en 16GB..
Ja ik vind het ook een beetje gemaakt, zo van laten we iets nieuws bedenkenquote:Op maandag 10 juni 2013 22:45 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik vind die nieuwe app icons zo erg tegenvallen
Omdat ik nog geen zin heb om te updaten en ik pas ben overgegaan naar 10.8.3 en dit eigenlijk een oud plaatje is..quote:
Niet dat het gaat gebeuren, maar het is een beta, alles kan nog veranderen qua iconen.quote:Op maandag 10 juni 2013 22:45 schreef LittleBrownie het volgende:
Minimalistic vind ik wel mooi maar dit ziet er cheap uit, niet apple-achtig. Ik zag een foto op fb verschenen paar uur geleden en ik dacht dit is fake. Maar niet dusquote:Op maandag 10 juni 2013 22:46 schreef droommoord het volgende:
[..]
Ja ik vind het ook een beetje gemaakt, zo van laten we iets nieuws bedenken
Ik hoop van welquote:Op maandag 10 juni 2013 22:47 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Niet dat het gaat gebeuren, maar het is een beta, alles kan nog veranderen qua iconen.
Het zal wennen zijn jaquote:Op maandag 10 juni 2013 22:45 schreef LittleBrownie het volgende:
Okay, fair enoughquote:Op maandag 10 juni 2013 22:46 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Omdat ik nog geen zin heb om te updaten en ik pas ben overgegaan naar 10.8.3 en dit eigenlijk een oud plaatje is..
Wordt gewoon weer wennen. Als je er 2 weken mee werkt kijk je met afschuw naar iOS6quote:Op maandag 10 juni 2013 22:48 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Minimalistic vind ik wel mooi maar dit ziet er cheap uit, niet apple-achtig. Ik zag een foto op fb verschenen paar uur geleden en ik dacht dit is fake. Maar niet dus
ik heb een thema op mn iphonequote:Op maandag 10 juni 2013 22:49 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Wordt gewoon weer wennen. Als je er 2 weken mee werkt kijk je met afschuw naar iOS6
Ik start mijn mac zelden op. Ik klap 'm dicht als ik klaar ben en klap 'm open als ik ga beginnen. Opstarten doe ik misschien 6 tot 10 keer per jaar ofzo.quote:Op maandag 10 juni 2013 22:09 schreef vandermar het volgende:
[..]
Kolere, mijn huidige laptop is zelfs met 45 seconden helemaal opgestart (packard bell van 5 jaar oud)
Maakt je iPhone zo traagquote:
Totdat het op je iPhone staat. Dan is het ineens toch wel mooi.quote:Op maandag 10 juni 2013 22:48 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Minimalistic vind ik wel mooi maar dit ziet er cheap uit, niet apple-achtig. Ik zag een foto op fb verschenen paar uur geleden en ik dacht dit is fake. Maar niet dus
Dat doe ik meestal ook met mijn laptop. Met de macbook ongetwijfeld ookquote:Op maandag 10 juni 2013 22:50 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik start mijn mac zelden op. Ik klap 'm dicht als ik klaar ben en klap 'm open als ik ga beginnen. Opstarten doe ik misschien 6 tot 10 keer per jaar ofzo.
Zoiets hier ook ja. Maximaal. Kan me de laatste keer niet herinneren.quote:Op maandag 10 juni 2013 22:50 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik start mijn mac zelden op. Ik klap 'm dicht als ik klaar ben en klap 'm open als ik ga beginnen. Opstarten doe ik misschien 6 tot 10 keer per jaar ofzo.
Same, ik sluit ook nooit af alleen als ik reis eigenlijkquote:Op maandag 10 juni 2013 22:50 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Valt reuze mee eigenlijkquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
zou kunnenquote:Op maandag 10 juni 2013 22:51 schreef Dimens het volgende:
[..]
Totdat het op je iPhone staat. Dan is het ineens toch wel mooi.
Ik zou een windows laptop eerlijk gezegd niet langer dan een week zonder reboot laten draaien.quote:Op maandag 10 juni 2013 22:51 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dat doe ik meestal ook met mijn laptop. Met de macbook ongetwijfeld ook
quote:Op maandag 10 juni 2013 22:52 schreef LittleBrownie het volgende:
Voor geïnteresseerde:En dan klagen over het uiterlijk van iOS7SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh nouja, veel doe ik er niet meequote:Op maandag 10 juni 2013 22:54 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik zou een windows laptop eerlijk gezegd niet langer dan een week zonder reboot laten draaien.
[..]
Valt reuze mee eigenlijk
Voor geïnteresseerde:dit is pas lelijk, gatver zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."I never sleep, cause sleep is the cousin of death"
[..]
Valt reuze mee eigenlijk
Voor geïnteresseerde:Huuuuuu!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
For great justice!
[..]
Valt reuze mee eigenlijk
Voor geïnteresseerde:Hey Ubuntu Phone!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
Sterker nog: ik reboot mijn werk-laptop meestal tijdens de middagpauze.quote:Op maandag 10 juni 2013 22:54 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik zou een windows laptop eerlijk gezegd niet langer dan een week zonder reboot laten draaien.
lijkt me niet toch, zou wel een beetje vreemd zijnquote:Op maandag 10 juni 2013 23:06 schreef Blaxje het volgende:
Bij 9to5Mac hadden ze het vanochtend over een zwart en een wit thema voor elke app. Ik zie dat Apple alleen de witte iPhone heeft gebruikt om het opvallend witte design van iOS7 te showen. Zou de zwarte iPhone een meer zwart thema gebruiken?
is dat juist niet verschrikkelijk irritantquote:Op maandag 10 juni 2013 23:12 schreef Blaxje het volgende:
Nog een cool detail: het klokje op je homescreen tikt nu ook echt
Bohquote:Op maandag 10 juni 2013 23:12 schreef Blaxje het volgende:
Nog een cool detail: het klokje op je homescreen tikt nu ook echt
Zou zomaar kunnen, iOS kan bij het serial en weet dan wat voor een kleur je telefoon heeftquote:Op maandag 10 juni 2013 23:06 schreef Blaxje het volgende:
Bij 9to5Mac hadden ze het vanochtend over een zwart en een wit thema voor elke app. Ik zie dat Apple alleen de witte iPhone heeft gebruikt om het opvallend witte design van iOS7 te showen. Zou de zwarte iPhone een meer zwart thema gebruiken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |