Yep, oktober.quote:Op maandag 10 juni 2013 21:01 schreef Klonk het volgende:
inkoppertje, nieuwe iPhone ook in de herfst samen met iOS7
email is geen instant messaging. Als je nu antwoord wilt moet je bellen. Weet niet dat heeft verzonnen dat je emails onmiddelijk moet beantwoorden.quote:Op maandag 10 juni 2013 20:59 schreef twi het volgende:
[..]
Stuur jij alleen berichten voor je werk? En dat de feature er is, betekent niet dat je het direct moet gebruiken. Je kunt het ook gewoon gebruiken wanneer je wél met werk bezig wilt zijn.
Net even een mailtje beanwoorden terwijl je weg rijdt van kantoor in plaats van een paar minuten langer moeten blijven hangen. Of wat te denken van werknemers die vaak op de weg zitten.
Alsof dat leuk is tegenwoordig.quote:Op maandag 10 juni 2013 21:02 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
En in oktober kan deze jongen weer contract verlengen.
Ook "this fall", Mavericks.quote:Op maandag 10 juni 2013 21:02 schreef Sunri5e het volgende:
Wanneer komt de nieuwe OS voor de MacBooks?
dat haal ik ook zonder elke emailtje te moeten beantwoorden als het binnen komt.quote:Op maandag 10 juni 2013 21:00 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ach, als het 2 keer modaal betaald.
Beter. Heb ook nog steeds een 2 en die werkt nog steeds perfect.quote:
quote:Op maandag 10 juni 2013 21:03 schreef nietzman het volgende:
Wat een briljante hoeren zijn het ook met die te goed gemaakte filmpjes.
is toch altijd zo, de eerste paar maanden na introductie zijn iPhones zeldzamer dan een gele smurf met blauwe stippenquote:
¤ 1.329,00 voor de 13" met 256 SSD, not bad.quote:Op maandag 10 juni 2013 21:03 schreef Sunri5e het volgende:
http://store.apple.com/nl/browse/home/shop_mac/family/macbook_air nieuwe Air
Fijn voor je. Ik niet. Ik moet dat mailtje soms wel beantwoorden en doe dat graag via Siri in Nederlands als dat kan.quote:Op maandag 10 juni 2013 21:03 schreef Matty___ het volgende:
[..]
dat haal ik ook zonder elke emailtje te moeten beantwoorden als het binnen komt.Dus wat is je punt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |