Vind de GUI meer op Win 8 lijken.quote:Op maandag 10 juni 2013 20:49 schreef TC03 het volgende:
iOS 7 lijkt nog het meest op Windows 7 met dat transparante.
alsof j e dat langer dan de eerste 20 min gaat gebruikenquote:
Alleen via Wifi mag ik hopenquote:Op maandag 10 juni 2013 20:50 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Appstore updates apps automatically.
Dat vind ik geen vooruitgang.
Je kunt het ongetwijfeld uitzetten.quote:Op maandag 10 juni 2013 20:50 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Eens!quote:Op maandag 10 juni 2013 20:50 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Hopelijk. Altijd eerst de vernieuwingen zien enzo.quote:Op maandag 10 juni 2013 20:50 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Je kunt het ongetwijfeld uitzetten.
Ik wel. Wanneer zou je niet willen updaten dan?quote:Op maandag 10 juni 2013 20:50 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Als ik zie dat iets uit een app gesloopt is of niet helemaal zo loopt zoals ik het wil zien. De keuze vrij laten aan de gebruiker om te updaten.quote:Op maandag 10 juni 2013 20:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik wel. Wanneer zou je niet willen updaten dan?
Ja. Google betaald zonder reclame, Apple gratis met reclame.quote:Op maandag 10 juni 2013 20:51 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Dit gaat trouwens bizar worden. Google heeft een streaming music dienst waarvoor je moet betalen, Apple eentje die gratis is met reclame.
Voor iedereen ouder dan 12 met een auto kan het verdomd handig zijn.quote:Op maandag 10 juni 2013 20:50 schreef Matty___ het volgende:
[..]
alsof j e dat langer dan de eerste 20 min gaat gebruiken
Alsof de mensen waarmee je communiceert geen Engels begrijpen.quote:Op maandag 10 juni 2013 20:52 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja lullig om iMessages te beantwoorden he. Of mails
Eens. Sterker nog, het is gewoon 100% de toekomst. Geen andere mogelijkheid.quote:Op maandag 10 juni 2013 20:52 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Voor iedereen ouder dan 12 met een auto kan het verdomd handig zijn.
kwestie van buildin navi en voicecontrol. heb ik geen siri voor nodigquote:Op maandag 10 juni 2013 20:52 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Voor iedereen ouder dan 12 met een auto kan het verdomd handig zijn.
Die beantword je mail ookquote:Op maandag 10 juni 2013 20:53 schreef Matty___ het volgende:
[..]
kwestie van buildin navi en voicecontrol. heb ik geen siri voor nodig
Nouja, ik durft te zeggen dat ik vloeiend engels spreek maar toch zou ik me een beetje stom voelen als ik in het Engels tegen mijn telefoon sta te praten. We zijn hier in Nederlandquote:Op maandag 10 juni 2013 20:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Alsof de mensen waarmee je communiceert geen Engels begrijpen.
waarom zou ik tijdens het rijden een mail willen beantwoorden?quote:
Waarom zou je dat niet willen?quote:Op maandag 10 juni 2013 20:54 schreef Matty___ het volgende:
[..]
waarom zou ik tijdens het rijden een mail willen beantwoorden?
really? gewoon omdat ik niet altijd met werk bezig wil en moet zijn. ben geen slaaf die onmiddelijk elk mailtje moet beantwoordenquote:
Hmm, dat is een nadeel. Ik heb een aantal apps die ik expres niet update omdat in de nieuwe versies belangrijke functionaliteit verloren gaat.quote:Op maandag 10 juni 2013 20:50 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Ik doe dat sowieso regelmatig, niet al m'n vrienden die me bellen spreken Nederlandsquote:Op maandag 10 juni 2013 20:54 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Nouja, ik durft te zeggen dat ik vloeiend engels spreek maar toch zou ik me een beetje stom voelen als ik in het Engels tegen mijn telefoon sta te praten. We zijn hier in Nederland
Omdat dat soms wel eens nodig is als je meer bent dan hamburger draaier.quote:Op maandag 10 juni 2013 20:54 schreef Matty___ het volgende:
[..]
waarom zou ik tijdens het rijden een mail willen beantwoorden?
Ach ja. Voordelen en nadelen. Uiteindelijk gebeurt dit op internet met internetpagina's ook.quote:Op maandag 10 juni 2013 20:56 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Hmm, dat is een nadeel. Ik heb een aantal apps die ik expres niet update omdat in de nieuwe versies belangrijke functionaliteit verloren gaat.
Bellen in het Engels is wat anders dan commando's geven. Vind ikquote:Op maandag 10 juni 2013 20:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik doe dat sowieso regelmatig, niet al m'n vrienden die me bellen spreken Nederlands
Dictionary.quote:Op maandag 10 juni 2013 20:56 schreef Qunix het volgende:
Iets met Italian en Dutch net boven de logo stond er..... Kon iemand dat lezen?
email slaaf. Als een mailtje geen uurtje kan wachten heb je echt een kut baanquote:Op maandag 10 juni 2013 20:56 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Omdat dat soms wel eens nodig is als je meer bent dan hamburger draaier.
Ik vind commando's geven aan een telefoon in het Engels niet raarder dan in het Nederlands.quote:Op maandag 10 juni 2013 20:56 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Bellen in het Engels is wat anders dan commando's geven. Vind ik
Slechts een samenvattingquote:
Stuur jij alleen berichten voor je werk? En dat de feature er is, betekent niet dat je het direct moet gebruiken. Je kunt het ook gewoon gebruiken wanneer je wél met werk bezig wilt zijn.quote:Op maandag 10 juni 2013 20:55 schreef Matty___ het volgende:
[..]
really? gewoon omdat ik niet altijd met werk bezig wil en moet zijn.
Ach, als het 2 keer modaal betaald.quote:Op maandag 10 juni 2013 20:57 schreef Matty___ het volgende:
[..]
email slaaf. Als een mailtje geen uurtje kan wachten heb je echt een kut baan
En iPad vanaf 2?quote:Op maandag 10 juni 2013 20:59 schreef wolfrolf het volgende:
iOS7 gewoon ook naar mijn iPhone 4!!!
Had ik niet op gerekend!
Yep, oktober.quote:Op maandag 10 juni 2013 21:01 schreef Klonk het volgende:
inkoppertje, nieuwe iPhone ook in de herfst samen met iOS7
email is geen instant messaging. Als je nu antwoord wilt moet je bellen. Weet niet dat heeft verzonnen dat je emails onmiddelijk moet beantwoorden.quote:Op maandag 10 juni 2013 20:59 schreef twi het volgende:
[..]
Stuur jij alleen berichten voor je werk? En dat de feature er is, betekent niet dat je het direct moet gebruiken. Je kunt het ook gewoon gebruiken wanneer je wél met werk bezig wilt zijn.
Net even een mailtje beanwoorden terwijl je weg rijdt van kantoor in plaats van een paar minuten langer moeten blijven hangen. Of wat te denken van werknemers die vaak op de weg zitten.
Alsof dat leuk is tegenwoordig.quote:Op maandag 10 juni 2013 21:02 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
En in oktober kan deze jongen weer contract verlengen.
Ook "this fall", Mavericks.quote:Op maandag 10 juni 2013 21:02 schreef Sunri5e het volgende:
Wanneer komt de nieuwe OS voor de MacBooks?
dat haal ik ook zonder elke emailtje te moeten beantwoorden als het binnen komt.quote:Op maandag 10 juni 2013 21:00 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ach, als het 2 keer modaal betaald.
Beter. Heb ook nog steeds een 2 en die werkt nog steeds perfect.quote:
quote:Op maandag 10 juni 2013 21:03 schreef nietzman het volgende:
Wat een briljante hoeren zijn het ook met die te goed gemaakte filmpjes.
is toch altijd zo, de eerste paar maanden na introductie zijn iPhones zeldzamer dan een gele smurf met blauwe stippenquote:
¤ 1.329,00 voor de 13" met 256 SSD, not bad.quote:Op maandag 10 juni 2013 21:03 schreef Sunri5e het volgende:
http://store.apple.com/nl/browse/home/shop_mac/family/macbook_air nieuwe Air
Fijn voor je. Ik niet. Ik moet dat mailtje soms wel beantwoorden en doe dat graag via Siri in Nederlands als dat kan.quote:Op maandag 10 juni 2013 21:03 schreef Matty___ het volgende:
[..]
dat haal ik ook zonder elke emailtje te moeten beantwoorden als het binnen komt.Dus wat is je punt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |