moeten wel. alle goede ideeen komen de laatste jaren vooral niet van applequote:Op maandag 10 juni 2013 20:40 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Wel mooi dat ze eindelijk de multitasking van WebOS gekopieerd hebben. Palm Pre
Wollahquote:
Dat wordt oktober.quote:Op maandag 10 juni 2013 20:41 schreef kossikvassik het volgende:
Nu twijfel ik niet meer, het word een iphone 5s en niet de HTC One!
Inderdaad. Ik ga mijn S3 verkopen en dat investeer ik ook in een iPhonequote:Op maandag 10 juni 2013 20:41 schreef kossikvassik het volgende:
Nu twijfel ik niet meer, het word een iphone 5s en niet de HTC One!
Nu kan ik mijn eten direct delen op Facebook.quote:Op maandag 10 juni 2013 20:41 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Nee want met filters alleen heb je nog geen social medium.
Dat was de iPad 4, de iPhone 5 stond er als enige telefoon bij.quote:Op maandag 10 juni 2013 20:42 schreef Dimens het volgende:
Oh en iOs 7 komt dus ook voor de iPhone 4. Was net te zien toen ze het over Airdrop hadden.
iEat.quote:Op maandag 10 juni 2013 20:42 schreef Dimens het volgende:
[..]
Nu kan ik mijn eten direct delen op Facebook.
Echt?quote:Op maandag 10 juni 2013 20:42 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Dat was de iPad 4, de iPhone 5 stond er als enige telefoon bij.
Cool! Maar hoop dat het een beetje werkt.quote:Op maandag 10 juni 2013 20:42 schreef Dimens het volgende:
Oh en iOs 7 komt dus ook voor de iPhone 4. Was net te zien toen ze het over Airdrop hadden.
Vrees van niet.quote:Op maandag 10 juni 2013 20:42 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Het zou echt tof zijn als er straks wordt gezegd "available for download, today"
Not gonna happenquote:Op maandag 10 juni 2013 20:42 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Het zou echt tof zijn als er straks wordt gezegd "available for download, today"
Ja, want het heeft "de nieuwste hardware" nodig.quote:
Oh my bad.quote:Op maandag 10 juni 2013 20:43 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ja, want het heeft "de nieuwste hardware" nodig.
Dat ging over AirDrop.quote:Op maandag 10 juni 2013 20:42 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Dat was de iPad 4, de iPhone 5 stond er als enige telefoon bij.
5 (waarschijnlijk)quote:Op maandag 10 juni 2013 20:44 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Is het trouwens al bekend welke apparaten worden ondersteund? Vanaf de iPhone 4? 4S?
De stream bleef hier op dat beeld hangen, dus had alle tijd om te kijken wat er stond.quote:
Daar reageer ik dan ook op.quote:
Ja, voor AirDrop. Voor iOS 7 toch niet?quote:
Ik dacht het even te hebben gezien.quote:Op maandag 10 juni 2013 20:44 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
De stream bleef hier op dat beeld hangen, dus had alle tijd om te kijken wat er stond.
Hij weet FOK!kers te raken.quote:Op maandag 10 juni 2013 20:44 schreef remlof het volgende:
"Photos taken at the elementary school and around that area"
"I got a little excited there"
Met Apps die het ondersteunen stond er.quote:Op maandag 10 juni 2013 20:45 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Photo streams waren er al, en AirDrop zal wel alleen met foto's en video's werken.
lijkt me ook niet, aangezien ze net een heel geil verhaal gehouden hebben over hoe zij de beste zijn in ondersteuning van de laatste softwarequote:Op maandag 10 juni 2013 20:44 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Ja, voor AirDrop. Voor iOS 7 toch niet?
Toen keek ik wel even van zoquote:Op maandag 10 juni 2013 20:44 schreef remlof het volgende:
"Photos taken at the elementary school and around that area"
"I got a little excited there"
Goed punt.quote:Op maandag 10 juni 2013 20:45 schreef andreas612 het volgende:
[..]
lijkt me ook niet, aangezien ze net een heel geil verhaal gehouden hebben over hoe zij de beste zijn in ondersteuning van de laatste software
Ik kan er alleen maar om lachen.quote:Op maandag 10 juni 2013 20:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja net ook al een paar keer met z'n fleshlight
quote:Op maandag 10 juni 2013 20:47 schreef TwyLight het volgende:
Zei die nou net search results from BING?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |