http://www.apple.com/mac-pro/index2.htmlquote:Op maandag 10 juni 2013 21:07 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
http://www.apple.com/mac/
als ik op mac pro klik krijg ik de oude?
PCI-Express SDD only.quote:Op maandag 10 juni 2013 21:33 schreef Drommelsch85 het volgende:
Hoop dat die videokaarten ook vervangbaar zijn.
[ afbeelding ]
Verder, heeft het ding enige interne storage?
Crazy om te zien hoe dat ding in elkaar zit.quote:Op maandag 10 juni 2013 21:26 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.theverge.com/2013/6/10/4415714/new-mac-pro-first-look
Mac Pro R2D2 edition.
BCC kun je meestal wel vragen om korting.quote:Op maandag 10 juni 2013 21:37 schreef vandermar het volgende:
De 8% korting op apple heb je alleen bij een apple store of ook bij een BCC bijvoorbeeld?
Alleen apple dus.
quote:Op maandag 10 juni 2013 21:42 schreef Dimens het volgende:
[..]
BCC kun je meestal wel vragen om korting.
Probeer het.quote:Op maandag 10 juni 2013 21:43 schreef vandermar het volgende:
[..]
Meer dan de 8% bij de apple store? 13 inch is dan 1130.
Dat is het. Het thema is Californië.quote:Op maandag 10 juni 2013 21:44 schreef __Saviour__ het volgende:
Verwijst Mavericks eigenlijk nog ergens naar? Ik kan alleen maar vinden dat het een bekende locatie is voor surfen (echt surfen, niet web)
Ja, een locatie in Californie, iets wat ze de komende 10 versies gaan gebruiken.quote:Op maandag 10 juni 2013 21:44 schreef __Saviour__ het volgende:
Verwijst Mavericks eigenlijk nog ergens naar? Ik kan alleen maar vinden dat het een bekende locatie is voor surfen (echt surfen, niet web)
Ah, dus zo simpel toch. Geinig.quote:Op maandag 10 juni 2013 21:45 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Dat is het. Het thema is Californië.
quote:Op maandag 10 juni 2013 21:44 schreef __Saviour__ het volgende:
Student? Je kunt goedkoop Office 365 krijgen via Surfspot.quote:Op maandag 10 juni 2013 21:51 schreef vandermar het volgende:
Verkoudheid, office moet ik dan ook nog kopen voor de mac
Oh, nog niet tegengekomen daarquote:Op maandag 10 juni 2013 21:51 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Student? Je kunt goedkoop Office 365 krijgen via Surfspot.
Of ¤ 69,75 voor 4 jaar voor:quote:Op maandag 10 juni 2013 21:51 schreef vandermar het volgende:
[..]
Oh, nog niet tegengekomen daar
Ah, maar 25 euro daar
Oh, per jaar
quote:Installatie op maximaal twee pc’s of Macs en twee mobiele apparaten
• De nieuwste versies van Word, Excel, PowerPoint, Outlook, OneNote, Publisher en Access (let op: Access, Publisher en OneNote zijn alleen beschikbaar voor pc). Je kunt kiezen uit Office Professional Plus 2013 of Office voor Mac 2011.
• 20 GB extra online opslag in SkyDrive (27 GB totaal), zodat je overal toegang hebt tot je documenten (Let op: PC met Windows 7 of 8 en een internetverbinding is vereist)
• 60 minuten gratis wereldwijd beltegoed voor Skype per maand, naar telefoons in 40+ landen (kijk voor meer informatie op office.com/information)
• Volledige versies van Office op elke willekeurige pc, die met Office on Demand worden gestreamd (internetverbinding vereist, hiervoor kunnen kosten in rekening worden gebracht).
• Handig vierjarig abonnement met automatische upgrades, zodat je altijd up-to-date bent en beschikt over de nieuwste functies en diensten
Oh, dat is nog beterquote:Op maandag 10 juni 2013 21:55 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Of ¤ 69,75 voor 4 jaar voor:
[..]
Er is een nieuwe MacBook air. Een MacBook Pro komt ongetwijfeld ooit.quote:
Pro was vorig jaar toch een nieuwe?quote:Op maandag 10 juni 2013 22:02 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Er is een nieuwe MacBook air. Een MacBook Pro komt ongetwijfeld ooit.
Het vorige was niet super, maar die bubbels zijn inderdaad een beetje erg vreemd. Ik vind sommige andere iconen ook niet mooi, maar over het algemeen is het wel een geslaagde re-vamp.quote:Op maandag 10 juni 2013 22:01 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[ afbeelding ]
Game Center kan echt niet
Veel dunner, veel langere batterijduur en bijna net zo krachtig. Ik vind het niet verkeerdquote:Op maandag 10 juni 2013 22:03 schreef droommoord het volgende:
ik vind de air eigenlijk nog steeds niet beter dan de pro. En dat voor bijna dezelfde prijs
Zou die op dit event nog worden aangekondigd?quote:Op maandag 10 juni 2013 22:02 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Er is een nieuwe MacBook air. Een MacBook Pro komt ongetwijfeld ooit.
bijna net zo krachtig? nee johquote:Op maandag 10 juni 2013 22:04 schreef Stuart het volgende:
[..]
Veel dunner, veel langere batterijduur en bijna net zo krachtig. Ik vind het niet verkeerd
http://tweakers.net/nieuw(...)et-haswell-cpus.htmlquote:Op maandag 10 juni 2013 22:03 schreef droommoord het volgende:
kan iemand mij vertellen wat die air beter maakt
Wat is dit?quote:Op maandag 10 juni 2013 22:01 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[ afbeelding ]
Game Center kan echt niet
Het event is allang overquote:Op maandag 10 juni 2013 22:04 schreef Baje het volgende:
[..]
Zou die op dit event nog worden aangekondigd?
Ligt eraan hoe je hem besteld. Ik heb een MBP 2012 en die zal niet veel sneller zijn dan de nieuwe Air denk ikquote:
als je even kijkt naar de processors enzo denk ik van wel eigenlijkquote:Op maandag 10 juni 2013 22:05 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe je hem besteld. Ik heb een MBP 2012 en die zal niet veel sneller zijn dan de nieuwe Air denk ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |