Okay, fair enoughquote:Op maandag 10 juni 2013 22:46 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Omdat ik nog geen zin heb om te updaten en ik pas ben overgegaan naar 10.8.3 en dit eigenlijk een oud plaatje is..
Wordt gewoon weer wennen. Als je er 2 weken mee werkt kijk je met afschuw naar iOS6quote:Op maandag 10 juni 2013 22:48 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Minimalistic vind ik wel mooi maar dit ziet er cheap uit, niet apple-achtig. Ik zag een foto op fb verschenen paar uur geleden en ik dacht dit is fake. Maar niet dus
ik heb een thema op mn iphonequote:Op maandag 10 juni 2013 22:49 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Wordt gewoon weer wennen. Als je er 2 weken mee werkt kijk je met afschuw naar iOS6
Ik start mijn mac zelden op. Ik klap 'm dicht als ik klaar ben en klap 'm open als ik ga beginnen. Opstarten doe ik misschien 6 tot 10 keer per jaar ofzo.quote:Op maandag 10 juni 2013 22:09 schreef vandermar het volgende:
[..]
Kolere, mijn huidige laptop is zelfs met 45 seconden helemaal opgestart (packard bell van 5 jaar oud)
Maakt je iPhone zo traagquote:
Totdat het op je iPhone staat. Dan is het ineens toch wel mooi.quote:Op maandag 10 juni 2013 22:48 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Minimalistic vind ik wel mooi maar dit ziet er cheap uit, niet apple-achtig. Ik zag een foto op fb verschenen paar uur geleden en ik dacht dit is fake. Maar niet dus
Dat doe ik meestal ook met mijn laptop. Met de macbook ongetwijfeld ookquote:Op maandag 10 juni 2013 22:50 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik start mijn mac zelden op. Ik klap 'm dicht als ik klaar ben en klap 'm open als ik ga beginnen. Opstarten doe ik misschien 6 tot 10 keer per jaar ofzo.
Zoiets hier ook ja. Maximaal. Kan me de laatste keer niet herinneren.quote:Op maandag 10 juni 2013 22:50 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik start mijn mac zelden op. Ik klap 'm dicht als ik klaar ben en klap 'm open als ik ga beginnen. Opstarten doe ik misschien 6 tot 10 keer per jaar ofzo.
Same, ik sluit ook nooit af alleen als ik reis eigenlijkquote:Op maandag 10 juni 2013 22:50 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Valt reuze mee eigenlijkquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
zou kunnenquote:Op maandag 10 juni 2013 22:51 schreef Dimens het volgende:
[..]
Totdat het op je iPhone staat. Dan is het ineens toch wel mooi.
Ik zou een windows laptop eerlijk gezegd niet langer dan een week zonder reboot laten draaien.quote:Op maandag 10 juni 2013 22:51 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dat doe ik meestal ook met mijn laptop. Met de macbook ongetwijfeld ook
quote:Op maandag 10 juni 2013 22:52 schreef LittleBrownie het volgende:
Voor geïnteresseerde:En dan klagen over het uiterlijk van iOS7SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh nouja, veel doe ik er niet meequote:Op maandag 10 juni 2013 22:54 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik zou een windows laptop eerlijk gezegd niet langer dan een week zonder reboot laten draaien.
[..]
Valt reuze mee eigenlijk
Voor geïnteresseerde:dit is pas lelijk, gatver zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."I never sleep, cause sleep is the cousin of death"
[..]
Valt reuze mee eigenlijk
Voor geïnteresseerde:Huuuuuu!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
For great justice!
[..]
Valt reuze mee eigenlijk
Voor geïnteresseerde:Hey Ubuntu Phone!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
Sterker nog: ik reboot mijn werk-laptop meestal tijdens de middagpauze.quote:Op maandag 10 juni 2013 22:54 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik zou een windows laptop eerlijk gezegd niet langer dan een week zonder reboot laten draaien.
lijkt me niet toch, zou wel een beetje vreemd zijnquote:Op maandag 10 juni 2013 23:06 schreef Blaxje het volgende:
Bij 9to5Mac hadden ze het vanochtend over een zwart en een wit thema voor elke app. Ik zie dat Apple alleen de witte iPhone heeft gebruikt om het opvallend witte design van iOS7 te showen. Zou de zwarte iPhone een meer zwart thema gebruiken?
is dat juist niet verschrikkelijk irritantquote:Op maandag 10 juni 2013 23:12 schreef Blaxje het volgende:
Nog een cool detail: het klokje op je homescreen tikt nu ook echt
Bohquote:Op maandag 10 juni 2013 23:12 schreef Blaxje het volgende:
Nog een cool detail: het klokje op je homescreen tikt nu ook echt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |