ik zat goed met de prijzenquote:Op maandag 10 juni 2013 21:03 schreef Sunri5e het volgende:
http://store.apple.com/nl/browse/home/shop_mac/family/macbook_air nieuwe Air
Koop een nieuwe Airquote:Op maandag 10 juni 2013 21:05 schreef nietzman het volgende:
Maar meheh ik wou ook een nieuwe MacBook.
Waarom geen Air?quote:Op maandag 10 juni 2013 21:05 schreef nietzman het volgende:
Het gaat me even kosten om aan de icons te wennen, maar de rest van de interface kan bijna niet strakker.quote:Op maandag 10 juni 2013 21:05 schreef henkde_j het volgende:
Ik vind de vormgeving van IOS7 trouwens echt om te janken. Die kleuren en icons
twitter:EvilPenguin_ twitterde op maandag 10-06-2013 om 20:34:10Hey look ProSwitcher on a none jailbroken device... reageer retweet
twitter:sherif_hashim twitterde op maandag 10-06-2013 om 20:34:39RIP many cydia tweaks today reageer retweet
Ik ook, even huilenquote:Op maandag 10 juni 2013 21:05 schreef nietzman het volgende:
verbaas me allen dat het mailtje geen 30min kan wachten tot je thuis bent. Het rare is dat ook niemand verwacht dat je een email onmiddelijk gaat beantwoorden als je onderweg bent.quote:Op maandag 10 juni 2013 21:05 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Fijn voor je. Ik niet. Ik moet dat mailtje soms wel beantwoorden en doe dat graag via Siri in Nederlands als dat kan.
Wat is JOUW punt? Als er een feature inzit hoef je het niet te gebruiken he.
Niks nieuws bij de air, hoor.quote:Op maandag 10 juni 2013 21:07 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
1.3 GHz processor in de MacBook air? Iemand met verstand van de nieuwe Haswell processors of dat de natuurlijke opvolger is of dat ze naar nog lower power/under-performance zijn gegaan?
De vorige was een 1.8 ghz als ik mezelf niet vergis.quote:Op maandag 10 juni 2013 21:07 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
1.3 GHz processor in de MacBook air? Iemand met verstand van de nieuwe Haswell processors of dat de natuurlijke opvolger is of dat ze naar nog lower power/under-performance zijn gegaan?
pro is toch ook niet aangekondigd of heb ik de shitstorm aan nieuws ff iets gemist?quote:Op maandag 10 juni 2013 21:07 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
http://www.apple.com/mac/
als ik op mac pro klik krijg ik de oude?
Dat is toch precies wat ik zeg? Maar als je de mogelijkheid hebt om, wanneer je ervoor kiest een email te beantwoorden, dit lekker halverwege de weg terug naar huis te doen in plaats van op kantoor te blijven hangen, dan is dat toch alleen maar mooi?quote:Op maandag 10 juni 2013 21:02 schreef Matty___ het volgende:
email is geen instant messaging. Als je nu antwoord wilt moet je bellen. Weet niet dat heeft verzonnen dat je emails onmiddelijk moet beantwoorden.
Ja, en spreadsheets maken zou ik ook niet doen in de auto. Maar een eenvoudige mail die bijvoorbeeld een klant tevreden stelt of collega's op de hoogte houdt van een bepaalde status zou je toch prima vanuit de auto kunnen sturen?quote:En als het een echt belangrijke mail is typ ik dat liever in rust dan tijdens het rijden met voicecontrol.
Lagere clocksnelheid en toch snel.quote:Op maandag 10 juni 2013 21:07 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Klopt. Nou zeggen Ghzen natuurlijk niets, maar ik ben dus wel benieuwd of ze een stapje terug gedaan hebben of niet, en of daar de battery life verbetering vandaan komt.quote:Op maandag 10 juni 2013 21:08 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
De vorige was een 1.8 ghz als ik mezelf niet vergis.
Sommige mensen willen niet gelijk achter de PC (can you feel it fanboysquote:Op maandag 10 juni 2013 21:07 schreef Matty___ het volgende:
[..]
verbaas me allen dat het mailtje geen 30min kan wachten tot je thuis bent. Het rare is dat ook niemand verwacht dat je een email onmiddelijk gaat beantwoorden als je onderweg bent.
ik probeer ook niet in de auto te bellen. krijg dan toch alleen de helft mee en je zit niet op het verkeer te letten. Bel wel terug als ik thuis ben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |