Lagere clocksnelheid en toch snel.quote:Op maandag 10 juni 2013 21:07 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
1.3 GHz processor in de MacBook air? Iemand met verstand van de nieuwe Haswell processors of dat de natuurlijke opvolger is of dat ze naar nog lower power/under-performance zijn gegaan?
Klopt. Nou zeggen Ghzen natuurlijk niets, maar ik ben dus wel benieuwd of ze een stapje terug gedaan hebben of niet, en of daar de battery life verbetering vandaan komt.quote:Op maandag 10 juni 2013 21:08 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
De vorige was een 1.8 ghz als ik mezelf niet vergis.
Sommige mensen willen niet gelijk achter de PC (can you feel it fanboysquote:Op maandag 10 juni 2013 21:07 schreef Matty___ het volgende:
[..]
verbaas me allen dat het mailtje geen 30min kan wachten tot je thuis bent. Het rare is dat ook niemand verwacht dat je een email onmiddelijk gaat beantwoorden als je onderweg bent.
ik probeer ook niet in de auto te bellen. krijg dan toch alleen de helft mee en je zit niet op het verkeer te letten. Bel wel terug als ik thuis ben.
Bron?quote:Op maandag 10 juni 2013 21:14 schreef nietzman het volgende:
Bwahahaha OsX krijgt click2flash standaard ingebouwd.
NIce, hoef ik er geen 3rd party apps meer voor te hebben.quote:Op maandag 10 juni 2013 21:14 schreef nietzman het volgende:
Bwahahaha OsX krijgt click2flash standaard ingebouwd.
Hoe weet jij wie mij mailt en wanneer die een antwoord verwacht. Daarnaast zijn hier al meerdere opties geschetst.quote:Op maandag 10 juni 2013 21:07 schreef Matty___ het volgende:
[..]
verbaas me allen dat het mailtje geen 30min kan wachten tot je thuis bent. Het rare is dat ook niemand verwacht dat je een email onmiddelijk gaat beantwoorden als je onderweg bent.
Daarom Siri, kan je een mailtje dicteren.quote:ik probeer ook niet in de auto te bellen. krijg dan toch alleen de helft mee en je zit niet op het verkeer te letten. Bel wel terug als ik thuis ben.
8GB heb ik nu ookquote:Op maandag 10 juni 2013 21:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Eehh, wel tot 8Gb intern geheugen en tot 512Gb SSD nu.
John Ivy had vrij die dagquote:Op maandag 10 juni 2013 21:21 schreef henkde_j het volgende:
Hoe is dit er ooit doorgekomen
[ afbeelding ]
Ze waren door de pastelkleurtjes heen.quote:Op maandag 10 juni 2013 21:21 schreef henkde_j het volgende:
[ afbeelding ]
safari danquote:Op maandag 10 juni 2013 21:21 schreef henkde_j het volgende:
[ afbeelding ]
Dit was beter geweestquote:Op maandag 10 juni 2013 21:21 schreef henkde_j het volgende:
[ afbeelding ]
Wowquote:Op maandag 10 juni 2013 21:28 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[ afbeelding ]
4x USB 3
6x Thunderbolt 2.0
2x ethernet
1x HDMI
1x audio out
1x headphones out
| Forum Opties | |
|---|---|