Geen trots uitdragen voor je nieuwe functie. Jij staat gelijk aan de verloedering op Fok!.quote:Op maandag 10 juni 2013 15:36 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
In VBL moet je dat blauwe kleurtje vergeten bij mij

Na steven al niet meer hoor.quote:Op maandag 10 juni 2013 15:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geen trots uitdragen voor je nieuwe functie. Jij staat gelijk aan de verloedering op Fok!.
Ooit was de uitverkiezing tot FoK! mod een positie om trots op te zijn.

Dat was wel een dieptepunt ja. Al was de verandering in zijn Fok! imago wat het teweegbracht wel een interessante proces om te volgenquote:

NEEquote:Op maandag 10 juni 2013 15:39 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik heb een herinneringsrap over stevenmac gemaakt
Steven was die baas,
verdween als een haas
zit nu schijnbaar constant te bellen
dat is alles wat ik je erover kan vertellen
Hij laat zich hier nu nooit meer zien
Die kale vind je alleen nog in vak 410
Daar heeft hij nog het hoogste woord
Stevenmac is op fok vermoord.

Hmm hoewel het poetisch verantwoordelijk is durf ik het niet direct een rap te noemen. Dit bekt niet lekker in de flow van de beat.quote:Op maandag 10 juni 2013 15:39 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik heb een herinneringsrap over stevenmac gemaakt
Steven was die baas,
verdween als een haas
zit nu schijnbaar constant te bellen
dat is alles wat ik je erover kan vertellen
Hij laat zich hier nu nooit meer zien
Die kale vind je alleen nog in vak 410
Daar heeft hij nog het hoogste woord
Stevenmac is op fok vermoord.

Je mozart rap was ronduit slecht te noemen. Toegegeven, die over Insomnia was meer dan aardig.quote:Op maandag 10 juni 2013 15:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Niemand kan tippen aan mijn superioriteit.

Er is geen eens een beat, debiel. Verder heeft een beat geen flow, nog grotere debiel.quote:Op maandag 10 juni 2013 15:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hmm hoewel het poetisch verantwoordelijk is durf ik het niet direct een rap te noemen. Dit bekt niet lekker in de flow van de beat.

Ik gebruik de beat van Lange Frans en Baas B "Het land van"quote:Op maandag 10 juni 2013 15:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hmm hoewel het poetisch verantwoordelijk is durf ik het niet direct een rap te noemen. Dit bekt niet lekker in de flow van de beat.

quote:Op maandag 10 juni 2013 15:42 schreef Typisch het volgende:
[..]
Er is geen eens een beat, debiel. Verder heeft een beat geen flow, nog grotere debiel.

Respectquote:Op maandag 10 juni 2013 15:44 schreef Insomnia_ het volgende:
Nu zal ik jullie voor enige tijd verlaten
Ik moet op pad in de straten
Boodschappen doen, hosselen en naar de bank
Ik maak zoveel dough, ik loop bijna mank
Maar vrees niet, ooit zullen jullie mij weerzien
Tijdens mijn afwezigheid zal ik altijd nog op jullie neerzien
Zij die nu niet denken in de tijden van nood
Zijn de eerste die mij vergeten na mijn dood
Mocht er een tijd komen dat jij mij mist
Denk aan mij en ik zal daar zijn, beslist.

Als je hate dan rate je ook.quote:Op maandag 10 juni 2013 15:44 schreef Insomnia_ het volgende:
Beetje emorap, maar heb er tijd ingestoken.
rate or hate

Yes babyquote:Op maandag 10 juni 2013 15:36 schreef Insomnia_ het volgende:
De volgende is opgedragen aan mijn team:
#TeamInsomnia_ is een hecht team
Wij smoren onrecht en minachting in de kiem
Tjacka, Lavenderr en JanCees
Voor elke tegenstander een vrees
Mensen die het woord broederschap nog begrijpen
Als het moet zullen zei naar de glock grijpen

Jij bent zo lelijk, dat ze je foto vragen voor in de kliniek..quote:Op maandag 10 juni 2013 15:44 schreef Typisch het volgende:
[..]
Als je hate dan rate je ook.
Graag gedaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

ksst ga jij eens terug naar BNW, veel te weinig conspiracy theorie hierquote:

quote:Op maandag 10 juni 2013 15:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij bent zo lelijk, dat ze je foto vragen voor in de kliniek..
Voor mensen, met iets hun hoofd, ze zijn kankerziek..
Maar ze hebben zelfmoordneigingen, ze vinden zichzelf een mislukt geval
Maar toen kwam jij mislukte chernobyl ransbal
Ze keken naar die foto, en voelden zich weer knap.
Ze hadden ook wel medelijden voor zo’n gore gap.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()

quote:Op maandag 10 juni 2013 15:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij bent zo lelijk, dat ze je foto vragen voor in de kliniek..
Voor mensen, met iets hun hoofd, ze zijn kankerziek..
Maar ze hebben zelfmoordneigingen, ze vinden zichzelf een mislukt geval
Maar toen kwam jij mislukte chernobyl ransbal
Ze keken naar die foto, en voelden zich weer knap.
Ze hadden ook wel medelijden voor zo’n gore gap.Die 3MIN3M was 13 ofzo toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
★★★

Dan moet ze zich eens verdiepen in de nieuwe Kuip, de UEFA/FIFA, Fuentes e.d. genoeg BNW materiaal hoor in de voetballerij.quote:Op maandag 10 juni 2013 15:47 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ksst ga jij eens terug naar BNW, veel te weinig conspiracy theorie hier

ik zal me eens verdiepen in haarquote:Op maandag 10 juni 2013 15:49 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dan moet ze zich eens verdiepen in de nieuwe Kuip, de UEFA/FIFA, Fuentes e.d. genoeg BNW materiaal hoor in de voetballerij.

Das waar.quote:Op maandag 10 juni 2013 15:47 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ksst ga jij eens terug naar BNW, veel te weinig conspiracy theorie hier

En dit.quote:Op maandag 10 juni 2013 15:49 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dan moet ze zich eens verdiepen in de nieuwe Kuip, de UEFA/FIFA, Fuentes e.d. genoeg BNW materiaal hoor in de voetballerij.

Met een vriendin als ras heb je niemand anders nodig.quote:Op maandag 10 juni 2013 15:50 schreef Typisch het volgende:
[..]
Praatjes, dan krijg je pikstraf van Ras.

Ah... het modvirus slaat toe. Je gevoel voor goede smaak rot langzaam weg.quote:
homoquote:Op maandag 10 juni 2013 15:52 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Met een vriendin als ras heb je niemand anders nodig.
We hebben gister tot diep in de nacht samen zitten gamenDat was het moment waarop ik er zeker van was dat dit het meisje is waarmee ik mn leven wil delen..perfect gewoon

allemaal een HOAX.quote:Op maandag 10 juni 2013 15:51 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Das waar.
Alhoewel...weleens van game fixing gehoord?
Als dat geen conspiracy is weet ik het niet meer

Serieus?quote:Op maandag 10 juni 2013 15:53 schreef DonRaja het volgende:
VBL kent geen dichterlijke vrijheid. Kappen met ziektes.

kuch kuch kuch, ik heb pijn in mn rug.quote:Op maandag 10 juni 2013 15:53 schreef DonRaja het volgende:
VBL kent geen dichterlijke vrijheid. Kappen met ziektes.

Ik zag het voorbij komen op facebook.quote:Op maandag 10 juni 2013 15:52 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Met een vriendin als ras heb je niemand anders nodig.
We hebben gister tot diep in de nacht samen zitten gamenDat was het moment waarop ik er zeker van was dat dit het meisje is waarmee ik mn leven wil delen..perfect gewoon
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

mooi was ie he ?quote:

quote:Op maandag 10 juni 2013 15:53 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik zag het voorbij komen op facebook.![]()
Maar wat een zoetsappig gelul zeg van je.Jimbo spreek dit alsjeblieft tegen. Zet jij dat werkelijk op FB? Naja... dan moet ik maar het mannetje in de relatie worden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

quote:Op maandag 10 juni 2013 15:53 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik zag het voorbij komen op facebook.![]()
Maar wat een zoetsappig gelul zeg van je.Hey, een echte vent heeft gevoelens en is niet bang om deze te uitenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uiteraard is geil zijn en bier willen zuipen ook een gevoel en is deze vaak overwinnend over menig anderOp donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*

mn vriendin zette het op facebookquote:Op maandag 10 juni 2013 15:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jimbo spreek dit alsjeblieft tegen. Zet jij dat werkelijk op FB? Naja... dan moet ik maar het mannetje in de relatie worden.

Nee man. Zijn chick zet dat op FB. Ik heb jimbo niet op den feestboek.quote:Op maandag 10 juni 2013 15:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jimbo spreek dit alsjeblieft tegen. Zet jij dat werkelijk op FB? Naja... dan moet ik maar het mannetje in de relatie worden.

Ik heb alleen verwijderd, niet genote.quote:Op maandag 10 juni 2013 15:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Serieus?Omdat ik een 'rap' uit ONZ / [3M1N3M] Vraag hier je rap aan #1 copypaste?

Hoezo niet? Hoi Littlerabitquote:Op maandag 10 juni 2013 15:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet echt geloofwaardig dit. Hoi LittleBrownie.

Laat Jimbo die nou net hebbenquote:

quote:
Niet gelezen, zal wel goed zijn anders had konijn al lang een TR aangemaakt.quote:

nee koekjes anders ben ik een kannibaalquote:Op maandag 10 juni 2013 15:57 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Laat Jimbo die nou net hebben
Wat wil je? een brownie ?

ik zal je eens een koekje van eigen deeg gevenquote:Op maandag 10 juni 2013 15:57 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
nee koekjes anders ben ik een kannibaal

Yep. Je oproep om je te melden op het politiebureau is onderwegquote:Op maandag 10 juni 2013 15:54 schreef Jimbo het volgende:
[..]
mooi was ie he ?
wat een tyfus werk was al die meuk schrijven. Hebben jullie die kloonscan nou al eens gedaan zodat je zeker weet dat ik t ben

zijn die lekker? :Squote:Op maandag 10 juni 2013 15:57 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik zal je eens een koekje van eigen deeg geven

quote:Op maandag 10 juni 2013 15:57 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]

voor wat? publiekelijke mastrubatie ?quote:Op maandag 10 juni 2013 15:57 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Yep. Je oproep om je te melden op het politiebureau is onderweg

^ ziet er goed uit hierbovenquote:

zien er wel lekker uitquote:

Alles is het belang van mijn modambities. Insomnia komt mij toch niet pakken vanuit Engeland.quote:Op maandag 10 juni 2013 15:57 schreef DonRaja het volgende:
[..]
[..]
Niet gelezen, zal wel goed zijn anders had konijn al lang een TR aangemaakt.

inkopper... jij ook !quote:

Jatkistpraktijken.quote:Staatssecretaris Martin van Rijn moet steun zoeken bij de oppositie voor zijn zorgplan: 3,5 miljoen bezuinigen op langdurige zorg.

ik heb je post gereport.quote:Op maandag 10 juni 2013 15:59 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik geloof nog steeds niet dat jij het bent Jimbo, maar oke.

daar hebben ze blogs voorquote:Op maandag 10 juni 2013 16:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik moet mijn inspiratie ergens in kwijt.

* EugeneKrabs eet LittleBrownie's koekjequote:Op maandag 10 juni 2013 15:57 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]

Een sok voldoet.quote:Op maandag 10 juni 2013 16:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik moet mijn inspiratie ergens in kwijt.
Rustig wachtenquote:Op maandag 10 juni 2013 16:00 schreef Jimbo het volgende:
is dr nou eigenlijk al eens een andere mod op vbl ? of moet ik alles gaan ninja modden zonder dat jullie weten dat ik die kracht heb

Wie de fuck ben jij.quote:Op maandag 10 juni 2013 16:00 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
* EugeneKrabs eet LittleBrownie's koekje

i like money.quote:Op maandag 10 juni 2013 16:00 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]

Ga weg man boeler.quote:Op maandag 10 juni 2013 16:00 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]

quote:Op maandag 10 juni 2013 15:59 schreef Jimbo het volgende:
[..]
inkopper... jij ook !
kijk mij aplha mannetje spelen na mn beta post.. ik ga je zo hard hosselen met mn koekjes he![]()
denk het nietquote:Op maandag 10 juni 2013 15:55 schreef Jimbo het volgende:
[..]
mn vriendin zette het op facebook
je hebt geluk![]()

Voor Lerra F en Wijnaldum die weer gescoord hebben.quote:Op maandag 10 juni 2013 16:01 schreef Insomnia_ het volgende:
voor wie zal ik nu een gedicht schrijven

whahahahah xd xdquote:Op maandag 10 juni 2013 16:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Een sok voldoet.
ha-ha
[..]
Rustig wachten![]()

pub komt ook even kijken.quote:

quote:Op maandag 10 juni 2013 16:01 schreef Insomnia_ het volgende:
voor wie zal ik nu een gedicht schrijven

of je doet die kloonscan en ziet dat ik het was.quote:Op maandag 10 juni 2013 16:01 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ojeej.
Zielig voor de 'echte' weswiladvies die nu geen topic meer heeft..

mag teddy ook mee?quote:Op maandag 10 juni 2013 16:01 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Neem je pyama en sloffen mee. Meer zeg ik niet

met hmf als pronkstuk. man wat een hunk is dat.quote:Op maandag 10 juni 2013 16:01 schreef Jimbo het volgende:
[..]
pub komt ook even kijken.
Lekker man al die minderjarige sletjes hier dalijk. Een groot slakkenspoor feest als ze op bezoek zijn bij de boys van de VBL

quote:

quote:Op maandag 10 juni 2013 16:01 schreef Jimbo het volgende:
[..]
pub komt ook even kijken.
Lekker man al die minderjarige sletjes hier dalijk. Een groot slakkenspoor feest als ze op bezoek zijn bij de boys van de VBL

die kan toch niet neuken...met zn hart enzoquote:Op maandag 10 juni 2013 16:02 schreef Typisch het volgende:
[..]
met hmf als pronkstuk. man wat een hunk is dat.

Jimbo als oermens heeft geen pyjama, bij hem is het gewoon alles aan of alles uit.quote:Op maandag 10 juni 2013 16:01 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Neem je pyama en sloffen mee. Meer zeg ik niet

Heb jij een baard?quote:Op maandag 10 juni 2013 16:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Ze noemen mij niet voor niks een Hugo Boss model.

dan ga ik ook niet.quote:

Ik heb je wel door, in feite ben je een studie-nerd.quote:Op maandag 10 juni 2013 16:02 schreef Jimbo het volgende:
[..]val me nou niet af hier in vbl
ik moet stoer lijken na die post van net...duuuhhuuu

ik kom voor al het bruine hierquote:

En zijn chick ook niet.quote:Op maandag 10 juni 2013 16:03 schreef Jimbo het volgende:
[..]
die kan toch niet neuken...met zn hart enzo

zeg dat je nu gaat neuken met je vriendin :S :Squote:Op maandag 10 juni 2013 16:02 schreef Jimbo het volgende:

mn haar houd me warmquote:Op maandag 10 juni 2013 16:03 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Jimbo als oermens heeft geen pyjama, bij hem is het gewoon alles aan of alles uit.

quote:Op maandag 10 juni 2013 16:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Ze noemen mij niet voor niks een Hugo Boss model.

met bril !quote:Op maandag 10 juni 2013 16:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb je wel door, in feite ben je een studie-nerd.

Post gewoon een foto, die lange haren maken wel indruk.quote:Op maandag 10 juni 2013 16:02 schreef Jimbo het volgende:

doe es normaal hier zegquote:Op maandag 10 juni 2013 16:03 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
zeg dat je nu gaat neuken met je vriendin :S :S

lief stelletjequote:Op maandag 10 juni 2013 16:03 schreef Typisch het volgende:
[..]
En zijn chick ook niet.
Hahahaha, wanne faalhaasje is het toch eigenlijk ook.

ik ben op mn werk...verder dat een warme dot buts in mn hand zal het niet komenquote:Op maandag 10 juni 2013 16:03 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]

was het leuk gisterquote:Op maandag 10 juni 2013 16:03 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]

Rustig... Op seksuele uitspattingen staat een ban binnen VBL. Danny is bang dat een explosieve stijging van testosteron ons tot onzin aanzet buiten VBL.quote:Op maandag 10 juni 2013 16:03 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]

die zijn eraf nelusquote:Op maandag 10 juni 2013 16:04 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Post gewoon een foto, die lange haren maken wel indruk.

snap m nietquote:Op maandag 10 juni 2013 16:03 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik kom voor al het bruine hier
(ja kop hem maar in)

quote:

Staat wel op meer dingen een ban.quote:Op maandag 10 juni 2013 16:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Rustig... Op seksuele uitspattingen staat een ban binnen VBL. Danny is bang dat een explosieve stijging van testosteron ons tot onzin aanzet buiten VBL.

Is de stok alweer in de buurt?quote:Op maandag 10 juni 2013 16:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Rustig... Op seksuele uitspattingen staat een ban binnen VBL. Danny is bang dat een explosieve stijging van testosteron ons tot onzin aanzet buiten VBL.

Hoi Littlerabitquote:Op maandag 10 juni 2013 16:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]

Dat wordt dan trillen en beven voor het oermensquote:Op maandag 10 juni 2013 16:03 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Jimbo als oermens heeft geen pyjama, bij hem is het gewoon alles aan of alles uit.

Leroy F en Gini, jongens van zuidquote:Op maandag 10 juni 2013 16:01 schreef Typisch het volgende:
[..]
Voor Lerra F en Wijnaldum die weer gescoord hebben.

donderdag weet ik of ik geslaagd benquote:Op maandag 10 juni 2013 16:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoi Littlebronie. Zijn je examens al nagekeken en verwerkt?

Echte bazen hebben haar. VEEL haarquote:Op maandag 10 juni 2013 16:05 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat wordt dan trillen en beven voor het oermens .

Wat is er eigenlijk met dat ding gebeurd?quote:

dag poppedoosjequote:Op maandag 10 juni 2013 16:06 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik ga maar weer![]()
Was leuk hier en de koekjes waren lekker gr

Heb je er ook eentje over mij.quote:Op maandag 10 juni 2013 16:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Leroy F en Gini, jongens van zuid
Ze gingen voor de grote buit
Een kampioenschap, dat was hun doel
Beide gingen zij nogal op hun smoel
Ajax ging er met de buit vandoor en Feyenoord haakte weer aan
Gini en Leroy zag je in hun hemd staan
Gini had geluk, Toivonen werd ziek
Daardoor bleef hij nog in de kijker bij het publiek
Leroy speelde bij Twente wel goed
Maar buiten het veld wist hij niet hoe het moet.
Meneer Derksen bracht dit nieuws naar buiten
Naar een contract in Liverpool kon hij fluiten
En ook dit seizoen is het weer niet gelukt, het was weer geen genot
Maar wel scoren ze, onder Cor Pot.

door wie ben je geslagen ? :[quote:Op maandag 10 juni 2013 16:06 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
donderdag weet ik of ik geslaagd ben

Succes gewenst. Al was je er toch al zo goed als zeker van?quote:Op maandag 10 juni 2013 16:06 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
donderdag weet ik of ik geslaagd ben
Ah, daar is het alpha beest waar ik zo warm van wordquote:

Geen onvoldoendes dus jaquote:Op maandag 10 juni 2013 16:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Succes gewenst. Al was je er toch al zo goed als zeker van?

Ik las net dat Examens Engels misschien overnieuw gemaakt moeten worden.quote:Op maandag 10 juni 2013 16:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoi Littlebronie. Zijn je examens al nagekeken en verwerkt?

opnieuw* grquote:Op maandag 10 juni 2013 16:07 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik las net dat Examens Engels misschien overnieuw gemaakt moeten worden.

Oh leuk, het zusje van GGMM.quote:

quote:

Gewoon door posten in het Engels. Daar heeft ze het niet door gezien haar gefraudeerde examen.quote:

quote:Op maandag 10 juni 2013 16:06 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik ga maar weer![]()
Was leuk hier en de koekjes waren lekker gr

Het groene boekje erkent trouwens overnieuwquote:

Het wordt beschouwd als een contaminatie.quote:Op maandag 10 juni 2013 16:09 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het groene boekje erkent trouwens overnieuw

CR7quote:Op maandag 10 juni 2013 16:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Een lueken quizvraag.
[ afbeelding ]
Van wie is dit haar?

je bent zelf een contaminatiequote:Op maandag 10 juni 2013 16:11 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Het wordt beschouwd als een contaminatie.

ze komt naar rotterdam !quote:Op maandag 10 juni 2013 16:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
MooiEn welkom geheten in het mooie Delft, en in mindere mate Rotterdam.

beckham ?quote:Op maandag 10 juni 2013 16:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Een lueken quizvraag.
[ afbeelding ]
Van wie is dit haar?

De Mos.quote:Op maandag 10 juni 2013 16:12 schreef AFCNiels het volgende:
België behoort vanaf nu officieel tot de topfavorieten op het WK van 2014:
[ afbeelding ]
Met mooie foto van Aad300 erbij.
[ afbeelding ]

Clasie?quote:Op maandag 10 juni 2013 16:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Een lueken quizvraag.
[ afbeelding ]
Van wie is dit haar?

quote:Op maandag 10 juni 2013 16:13 schreef Jimbo het volgende:
[..]
beckham ?
maar het lijkt mn mn schaamhaar na een avond batsen

Ja ehm... ga maar weer met LittleBrownie mee. We spreken later je toekomst wel door.quote:
ROnaldo inderdaad. Ik zag de foto ook vanochtend... tering zeg.quote:Op maandag 10 juni 2013 16:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Een lueken quizvraag.
[ afbeelding ]
Van wie is dit haar?

I'm curious to which degree our beloved Stijn will be able to engage in our interactions.quote:Op maandag 10 juni 2013 16:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gewoon door posten in het Engels. Daar heeft ze het niet door gezien haar gefraudeerde examen.

wanneer dan :Squote:Op maandag 10 juni 2013 16:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja ehm... ga maar weer met LittleBrownie mee. We spreken later je toekomst wel door.
[..]
ROnaldo inderdaad. Ik zag de foto ook vanochtend... tering zeg.

wie zn kutkop is dat ?quote:

quote:

JR-Style, het is een aardige knulquote:

In English, please.quote:Op maandag 10 juni 2013 16:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
JR-Style, het is een aardige knul
Maar een doel in het leven, daarvan heeft hij geen benul.
We proberen hem te helpen, hij moet aan de slag
Werk, een opleiding en een vrouw waar hij op mag
Tekenen dat is wat hij graag doet
Dat is waar hij zijn werk van maken moet
Deze vrijdag voor een intake naar school
Dat is maar goed ook, van thuiszitten wordt je dol
Op voetbal gebied is hij een neus
Maar onze liefde voor JR staat als een reus
Buiten zijn woordenwisselingen met Stijn
Zijn bijdragen aan deze SC zijn meestal best fijn

quote:Op maandag 10 juni 2013 16:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]

Kapiteintje is a weird guyquote:

quote:Op maandag 10 juni 2013 16:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]

Een krappe voldoende.quote:Op maandag 10 juni 2013 16:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kapiteintje is a weird guy
Sometimes i'm thinking: why.
Call it fate, call it karma.
Now i'm eating some shoarma

Met Sinterklaasgedichten rijmde ik niet eens. Ik zette gewoon wat vage zinnen neer, en dat was het.quote:Op maandag 10 juni 2013 16:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nooit gedaan tot 30 minuten geleden.

Toen ik de leeftijd had dat ik zou kunnen rijmen vierde wij geen sinterklaas meerquote:Op maandag 10 juni 2013 16:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Met Sinterklaasgedichten rijmde ik niet eens. Ik zette gewoon wat vage zinnen neer, en dat was het.

Wij deden het tot paar jaar terug nog. Best leuk joh.quote:Op maandag 10 juni 2013 16:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Toen ik de leeftijd had dat ik zou kunnen rijmen vierde wij geen sinterklaas meer

Het belangrijkste aan dichten is dat je weet waar je naartoe werkt. Als je maar willekeurig wat zinnen laat rijmen brij je er nooit een goed einde aan.quote:Op maandag 10 juni 2013 16:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Met Sinterklaasgedichten rijmde ik niet eens. Ik zette gewoon wat vage zinnen neer, en dat was het.

Ja dat doe ik dus verkeerd. Ik improviseer elke zin maar achter elkaar.quote:Op maandag 10 juni 2013 16:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het belangrijkste aan dichten is dat je weet waar je naartoe werkt. Als je maar willekeurig wat zinnen laat rijmen brij je er nooit een goed einde aan.

Jij bent mijn eigen superheld, mijn toppertje en breezerananas.quote:Op maandag 10 juni 2013 16:26 schreef AFCNiels het volgende:
Is Mikey er eigenlijk nog, ik heb nog even wat sluikreclame gemaakt voor zijn topfilm.

Nee man, was effe snack a jacks zoeken.quote:Op maandag 10 juni 2013 16:19 schreef Insomnia_ het volgende:
Typisch heb je het gedicht wat ik voor je heb geschreven over lerra en gini al gelezen mattie

Ik stel voor dat we haar mee laten doen aan The Voice of Holland.quote:Op maandag 10 juni 2013 16:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij bent mijn eigen superheld, mijn toppertje en breezerananas.

welke film?quote:Op maandag 10 juni 2013 16:26 schreef AFCNiels het volgende:
Is Mikey er eigenlijk nog, ik heb nog even wat sluikreclame gemaakt voor zijn topfilm.

Daisyquote:Op maandag 10 juni 2013 16:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij bent mijn eigen superheld, mijn toppertje en breezerananas.

Dit meesterwerk.quote:

Leroy F en Gini, jongens van zuidquote:Op maandag 10 juni 2013 16:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nee man, was effe snack a jacks zoeken.

Misschien kun je een mooie rap voor hem schrijven.quote:Op maandag 10 juni 2013 16:29 schreef Typisch het volgende:
Weet iemand een leuke activiteit voor vaderdag? Wil mijn pa weer eens wat anders geven dan zo'n standaard vaderdag cadeautje.

Dat vier je toch nietquote:Op maandag 10 juni 2013 16:29 schreef Typisch het volgende:
Weet iemand een leuke activiteit voor vaderdag? Wil mijn pa weer eens wat anders geven dan zo'n standaard vaderdag cadeautje.

Bier zuipen.quote:Op maandag 10 juni 2013 16:29 schreef Typisch het volgende:

Zoals Niels al voorgestelde, een rap. En deze vervolgens samen met je vriendin aan hem voordragen.quote:Op maandag 10 juni 2013 16:29 schreef Typisch het volgende:

Ik zie mijn pa niet zo vaak, dus eens in de zoveel tijd wil ik dan eens wat voor hem doen/kopen. En ik hoorde dat het zondag vaderdag is dus een prima dag daarvoor.quote:
Nee, ik drink hem er vierkant uit dus dat is niet leuk voor hem.quote:
Ik zal het in beraad nemen.quote:Op maandag 10 juni 2013 16:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zoals Niels al voorgestelde, een rap. En deze vervolgens samen met je vriendin aan hem voordragen.

Ja niet echt zuipen maar zo'n whiskey of speciaalbierproeverij ofzo. Ook een beetje suf maar gelegenheid om beetje bij te praten en dat gaat steeds makkelijker door de versnaperingenquote:Op maandag 10 juni 2013 16:33 schreef Typisch het volgende:
Nee, ik drink hem er vierkant uit dus dat is niet leuk voor hem.

wij nog steeds manquote:Op maandag 10 juni 2013 16:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wij deden het tot paar jaar terug nog. Best leuk joh.

is hij degene die spreekt en zingt ?quote:

Laatste Sinterklaas deden we niks. We deden het met Kerst nu. Maar ik vind het leuker met Sinterklaas.quote:

benign?quote:Op maandag 10 juni 2013 16:35 schreef kapiteintje het volgende:
Our dear friend Stijn, whose attitute towards JR tends to be benign.
Posting from dusk till dawn
Never playing football with his friends on the lawn.
Doesn't know the look of a girl without clothes,
Out of insecurity, he tends to call them hoes
Dear Stijn,
Abstinence from these things is quite wrongly.
And therefore, I would like to advise you strongly:
Go outside and leave your room
And your whished for female seduction will come very soon

Nais.quote:Op maandag 10 juni 2013 16:35 schreef kapiteintje het volgende:
And out of insecurity, he tends to call them hoes
Dear Stijn,

wanneer is datquote:Op maandag 10 juni 2013 16:29 schreef Typisch het volgende:

Yolo swag, goeie shit dit.quote:Op maandag 10 juni 2013 16:35 schreef kapiteintje het volgende:
And out of insecurity, he tends to call them hoes
Dear Stijn,

Reageer eens op m'n gedicht. Heb 't speciaal voor jou gemaakt.quote:Op maandag 10 juni 2013 16:40 schreef Ajacied422 het volgende:
De bodem van de jatkist is nog niet in zicht. Moeten weer meerdere bezuinigingen komen..

sterktequote:Op maandag 10 juni 2013 16:40 schreef Ajacied422 het volgende:
De bodem van de jatkist is nog niet in zicht. Moeten weer meerdere bezuinigingen komen..

Waarom betalen we nog belasting Stijn. Het is dat Knut zijn revolutionaire beloftes niet nakomt.quote:Op maandag 10 juni 2013 16:40 schreef Ajacied422 het volgende:

Het is allemaal de schuld van het kabinet, dat geen ene reet vertrouwen uitstraalt.quote:Op maandag 10 juni 2013 16:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waarom betalen we nog belasting Stijn. Het is dat Knut zijn revolutionaire beloftes niet nakomt.

Ik gok op een revival van de roerige jaren '70.quote:Op maandag 10 juni 2013 16:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waarom betalen we nog belasting Stijn. Het is dat Knut zijn revolutionaire beloftes niet nakomt.

Hij heeft ook wel de tegenvaller moeten incasseren dat hij niet meer op Tanja kan rekenen.quote:Op maandag 10 juni 2013 16:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]

Ik wacht nog steeds op het juiste moment. Bovendien ga ik eerst op vakantie, daar heeft de hedendaagse revolutionair ook recht op ja.quote:Op maandag 10 juni 2013 16:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]

Ja en Ronaldo gaat naar PSGquote:Op maandag 10 juni 2013 16:44 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hij heeft ook wel de tegenvaller moeten incasseren dat hij niet meer op Tanja kan rekenen.
[ afbeelding ]

daarom libertarische partijquote:Op maandag 10 juni 2013 16:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]

neequote:Op maandag 10 juni 2013 16:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
heb je het teaminsomnia rap gelezen tjacka?

#TeamInsomnia_ is een hecht teamquote:

quote:Op maandag 10 juni 2013 16:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als het moet zullen zij naar de glock grijpen

lavenderr had het al gezien, was speciaal nog in VBL SC voor gekomenquote:Op maandag 10 juni 2013 16:59 schreef Tjacka het volgende:
[..]![]()
![]()
deze ga ik aan lavenderr laten lezen.

ohquote:Op maandag 10 juni 2013 17:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
lavenderr had het al gezien, was speciaal nog in VBL SC voor gekomen

te laatquote:Op maandag 10 juni 2013 17:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
lavenderr had het al gezien, was speciaal nog in VBL SC voor gekomen

quote:Straatoptocht voor Filipijnse hond
Een hond is maandag in de Filipijnse hoofdstad Manilla als held verwelkomd. Hem wachtte een straatoptocht en de titel 'hondenambassadeur voor de goede wil'.
Straathondje Kabang
Fotoserie Video Dat meldden Filipijnse media maandag.
De 2-jarige hond Kabang redde in 2011 twee meisjes door in Zamboanga voor een aankomende motor te springen.
Eén van de meisjes was de dochter van zijn eigenaar. De hond raakte bij het ongeval dusdanig gewond dat zijn hele gezicht open lag.
Mensen van over de hele wereld doneerden vervolgens geld om de dure operatie van Kabang in de Verenigde Staten te betalen. De operatie was succesvol.
Het lukte de dierenartsen de hoofdwond te sluiten, maar de bovenkaak en neus van de hond waren niet meer te redden.

quote:Op maandag 10 juni 2013 17:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat groene mannetje uit Star Wars.

baasquote:Op maandag 10 juni 2013 16:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als het moet zullen zij naar de glock grijpen

quote:Op maandag 10 juni 2013 17:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat groene mannetje uit Star Wars.
Yoda dus.

zullen we jou ook laten inslapen als je bovenkaak ontbreek, gek.quote:Op maandag 10 juni 2013 17:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Sneu, laat zo'n beest gewoon inslapen.

En neus... Dat beest is dus in kritieke toestand van de Filepijnen naar de VS gevlogen om nog paar extra jaar zwaar gehandicapt door het leven te gaan.quote:Op maandag 10 juni 2013 17:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
zullen we jou ook laten inslapen als je bovenkaak ontbreek, gek.

Dit is een vergelijking die nergens op slaat.quote:Op maandag 10 juni 2013 17:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]

Jaquote:Op maandag 10 juni 2013 17:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit is een vergelijking die nergens op slaat.

Uh, oke.quote:Op maandag 10 juni 2013 17:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]

Ja en zonde van het geld.quote:Op maandag 10 juni 2013 17:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En neus... Dat beest is dus in kritieke toestand van de Filepijnen naar de VS gevlogen om nog paar extra jaar zwaar gehandicapt door het leven te gaan.
Edit: Wel een mooi verhaal verder, maar het laten inslapen had wel beter geweest naar mijn inzien.

Zeker in een land als de Filepijnen. Je had dat meisje waarschijnlijk een leven lang eten kunnen geven voor het bedrag wat de operatie kost,quote:

Dat bedoel ik.quote:Op maandag 10 juni 2013 17:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zeker in een land als de Filepijnen. Je had dat meisje waarschijnlijk een leven lang eten kunnen geven voor het bedrag wat de operatie kost,

Ik miste mijn mattie's, je weetz.quote:Op maandag 10 juni 2013 17:18 schreef kapiteintje het volgende:
Zo, kan Onlogisch ook weer verder met z'n leven.

Die zullen toch ook zo zachtjes aan wel weer terug keren?quote:Op maandag 10 juni 2013 17:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Callie en Sjaak moeten nog terugkomen, goffetomme.

Zal haast wel.quote:Op maandag 10 juni 2013 17:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Die zullen toch ook zo zachtjes aan wel weer terug keren?

vandermar niet, want dat kan niet vanwege zijn hooikoortsquote:Op maandag 10 juni 2013 17:23 schreef Insomnia_ het volgende:
vandermar, wie gaat wimbledon winnen ouwe reus.

Die Schot. Dat is mij in ieder geval ingefluisterd door mijn bookmaker.quote:Op maandag 10 juni 2013 17:23 schreef Insomnia_ het volgende:

Kan jij ook mijn toto invullen?quote:Op maandag 10 juni 2013 17:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die Schot. Dat is mij in ieder geval ingefluisterd door mijn bookmaker.

Djokovicquote:Op maandag 10 juni 2013 17:23 schreef Insomnia_ het volgende:

quote:Op maandag 10 juni 2013 17:24 schreef Tjacka het volgende:
[..]
vandermar niet, want dat kan niet vanwege zijn hooikoorts

xDquote:Op maandag 10 juni 2013 17:24 schreef Tjacka het volgende:
[..]
vandermar niet, want dat kan niet vanwege zijn hooikoorts

Beetje vet is toch lekker.quote:Op maandag 10 juni 2013 17:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Is helemaal in 't centrum en veel te vet.

Dat is wel waar ja. Het is extreem vetquote:Op maandag 10 juni 2013 17:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Is helemaal in 't centrum en veel te vet.

sorryquote:Op maandag 10 juni 2013 17:26 schreef vandermar het volgende:
[..]
xD
Tevens tennis ik niet meer en had ik 7 en 7 bij enkel en dubbelspel.

Ach af en toe kan je best een uitzondering maken.quote:Op maandag 10 juni 2013 17:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Kapo is toch een mooiboy aan het worden met zijn fitness zonnebankje dit dat.

styloquote:Op maandag 10 juni 2013 17:28 schreef onlogisch het volgende:
Wie wordt trouwens de nieuwe mod? Is dat al bekend?

Zonnebankje niet, wel sporten ja. Wil gewoon nu het nog makkelijk gaat en ik de tijd heb eens helemaal afgetraind en superfit zijn. Lijkt me gewoon een kick als je dat eenmaal bereikt hebt.quote:Op maandag 10 juni 2013 17:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Kapo is toch een mooiboy aan het worden met zijn fitness zonnebankje dit dat.

Ik in elk geval nietquote:Op maandag 10 juni 2013 17:28 schreef onlogisch het volgende:

Afgelopen vrijdag al gedaan. Wat gezopen en een patatje gepakt erna.quote:Op maandag 10 juni 2013 17:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach af en toe kan je best een uitzondering maken.

7 en 7, 8 en 8? Wat.quote:Op maandag 10 juni 2013 17:27 schreef Tjacka het volgende:
[..]
sorry
ik had 8 en 8 mijn carrière duurde ook niet zo heel lang

Hoelang ben je daar al echt mee bezig dan?quote:Op maandag 10 juni 2013 17:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zonnebankje niet, wel sporten ja. Wil gewoon nu het nog makkelijk gaat en ik de tijd heb eens helemaal afgetraind en superfit zijn. Lijkt me gewoon een kick als je dat eenmaal bereikt hebt.

Waarom zit je dan hier te posten, luiwammes. Trainen zal je.quote:Op maandag 10 juni 2013 17:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zonnebankje niet, wel sporten ja. Wil gewoon nu het nog makkelijk gaat en ik de tijd heb eens helemaal afgetraind en superfit zijn. Lijkt me gewoon een kick als je dat eenmaal bereikt hebt.

Ja dan moet je je lusten maar negeren. En gewoon een bak kwark eten ofzo. Of wat je ook moet eten.quote:Op maandag 10 juni 2013 17:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Afgelopen vrijdag al gedaan. Wat gezopen en een patatje gepakt erna.

bedankt voor het complimentquote:Op maandag 10 juni 2013 17:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jeetje. Dan hadden ze beter jou mod kunnen maken

Volgens mij heeft enkel Typisch gesolliciteerd. Dus tel uit je winst, tenzij een complete outsider mod willen maken.quote:Op maandag 10 juni 2013 17:28 schreef onlogisch het volgende:

ja, dat is die ranking die je krijgt als je wedstrijden wint of verlies.quote:Op maandag 10 juni 2013 17:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
7 en 7, 8 en 8? Wat.
Overigens was ook mijn tenniscarriere niet echt succesvol. Mijn hoogtepunt was het winnen van het toernooi van de verliezers.

Ik slaap er nog steeds slecht van dat jij geen gooi naar het modschap hebt gedaanquote:Op maandag 10 juni 2013 17:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Volgens mij heeft enkel Typisch gesolliciteerd. Dus tel uit je winst, tenzij een complete outsider mod willen maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |