je bent zelf een contaminatiequote:Op maandag 10 juni 2013 16:11 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Het wordt beschouwd als een contaminatie.
ze komt naar rotterdam !quote:Op maandag 10 juni 2013 16:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
MooiEn welkom geheten in het mooie Delft, en in mindere mate Rotterdam.
beckham ?quote:Op maandag 10 juni 2013 16:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Een lueken quizvraag.
[ afbeelding ]
Van wie is dit haar?
De Mos.quote:Op maandag 10 juni 2013 16:12 schreef AFCNiels het volgende:
België behoort vanaf nu officieel tot de topfavorieten op het WK van 2014:
[ afbeelding ]
Met mooie foto van Aad300 erbij.
[ afbeelding ]
Clasie?quote:Op maandag 10 juni 2013 16:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Een lueken quizvraag.
[ afbeelding ]
Van wie is dit haar?
quote:Op maandag 10 juni 2013 16:13 schreef Jimbo het volgende:
[..]
beckham ?
maar het lijkt mn mn schaamhaar na een avond batsen
Ja ehm... ga maar weer met LittleBrownie mee. We spreken later je toekomst wel door.quote:
ROnaldo inderdaad. Ik zag de foto ook vanochtend... tering zeg.quote:Op maandag 10 juni 2013 16:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Een lueken quizvraag.
[ afbeelding ]
Van wie is dit haar?
I'm curious to which degree our beloved Stijn will be able to engage in our interactions.quote:Op maandag 10 juni 2013 16:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gewoon door posten in het Engels. Daar heeft ze het niet door gezien haar gefraudeerde examen.
wanneer dan :Squote:Op maandag 10 juni 2013 16:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja ehm... ga maar weer met LittleBrownie mee. We spreken later je toekomst wel door.
[..]
ROnaldo inderdaad. Ik zag de foto ook vanochtend... tering zeg.
wie zn kutkop is dat ?quote:
quote:
JR-Style, het is een aardige knulquote:
In English, please.quote:Op maandag 10 juni 2013 16:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
JR-Style, het is een aardige knul
Maar een doel in het leven, daarvan heeft hij geen benul.
We proberen hem te helpen, hij moet aan de slag
Werk, een opleiding en een vrouw waar hij op mag
Tekenen dat is wat hij graag doet
Dat is waar hij zijn werk van maken moet
Deze vrijdag voor een intake naar school
Dat is maar goed ook, van thuiszitten wordt je dol
Op voetbal gebied is hij een neus
Maar onze liefde voor JR staat als een reus
Buiten zijn woordenwisselingen met Stijn
Zijn bijdragen aan deze SC zijn meestal best fijn
quote:Op maandag 10 juni 2013 16:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Kapiteintje is a weird guyquote:
quote:Op maandag 10 juni 2013 16:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Een krappe voldoende.quote:Op maandag 10 juni 2013 16:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kapiteintje is a weird guy
Sometimes i'm thinking: why.
Call it fate, call it karma.
Now i'm eating some shoarma
Met Sinterklaasgedichten rijmde ik niet eens. Ik zette gewoon wat vage zinnen neer, en dat was het.quote:Op maandag 10 juni 2013 16:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nooit gedaan tot 30 minuten geleden.
Toen ik de leeftijd had dat ik zou kunnen rijmen vierde wij geen sinterklaas meerquote:Op maandag 10 juni 2013 16:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Met Sinterklaasgedichten rijmde ik niet eens. Ik zette gewoon wat vage zinnen neer, en dat was het.
Wij deden het tot paar jaar terug nog. Best leuk joh.quote:Op maandag 10 juni 2013 16:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Toen ik de leeftijd had dat ik zou kunnen rijmen vierde wij geen sinterklaas meer
Het belangrijkste aan dichten is dat je weet waar je naartoe werkt. Als je maar willekeurig wat zinnen laat rijmen brij je er nooit een goed einde aan.quote:Op maandag 10 juni 2013 16:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Met Sinterklaasgedichten rijmde ik niet eens. Ik zette gewoon wat vage zinnen neer, en dat was het.
Ja dat doe ik dus verkeerd. Ik improviseer elke zin maar achter elkaar.quote:Op maandag 10 juni 2013 16:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het belangrijkste aan dichten is dat je weet waar je naartoe werkt. Als je maar willekeurig wat zinnen laat rijmen brij je er nooit een goed einde aan.
Jij bent mijn eigen superheld, mijn toppertje en breezerananas.quote:Op maandag 10 juni 2013 16:26 schreef AFCNiels het volgende:
Is Mikey er eigenlijk nog, ik heb nog even wat sluikreclame gemaakt voor zijn topfilm.
Nee man, was effe snack a jacks zoeken.quote:Op maandag 10 juni 2013 16:19 schreef Insomnia_ het volgende:
Typisch heb je het gedicht wat ik voor je heb geschreven over lerra en gini al gelezen mattie
Ik stel voor dat we haar mee laten doen aan The Voice of Holland.quote:Op maandag 10 juni 2013 16:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij bent mijn eigen superheld, mijn toppertje en breezerananas.
welke film?quote:Op maandag 10 juni 2013 16:26 schreef AFCNiels het volgende:
Is Mikey er eigenlijk nog, ik heb nog even wat sluikreclame gemaakt voor zijn topfilm.
Daisyquote:Op maandag 10 juni 2013 16:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij bent mijn eigen superheld, mijn toppertje en breezerananas.
Dit meesterwerk.quote:
Leroy F en Gini, jongens van zuidquote:Op maandag 10 juni 2013 16:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nee man, was effe snack a jacks zoeken.
Misschien kun je een mooie rap voor hem schrijven.quote:Op maandag 10 juni 2013 16:29 schreef Typisch het volgende:
Weet iemand een leuke activiteit voor vaderdag? Wil mijn pa weer eens wat anders geven dan zo'n standaard vaderdag cadeautje.
Dat vier je toch nietquote:Op maandag 10 juni 2013 16:29 schreef Typisch het volgende:
Weet iemand een leuke activiteit voor vaderdag? Wil mijn pa weer eens wat anders geven dan zo'n standaard vaderdag cadeautje.
Bier zuipen.quote:Op maandag 10 juni 2013 16:29 schreef Typisch het volgende:
Zoals Niels al voorgestelde, een rap. En deze vervolgens samen met je vriendin aan hem voordragen.quote:Op maandag 10 juni 2013 16:29 schreef Typisch het volgende:
Ik zie mijn pa niet zo vaak, dus eens in de zoveel tijd wil ik dan eens wat voor hem doen/kopen. En ik hoorde dat het zondag vaderdag is dus een prima dag daarvoor.quote:
Nee, ik drink hem er vierkant uit dus dat is niet leuk voor hem.quote:
Ik zal het in beraad nemen.quote:Op maandag 10 juni 2013 16:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zoals Niels al voorgestelde, een rap. En deze vervolgens samen met je vriendin aan hem voordragen.
Ja niet echt zuipen maar zo'n whiskey of speciaalbierproeverij ofzo. Ook een beetje suf maar gelegenheid om beetje bij te praten en dat gaat steeds makkelijker door de versnaperingenquote:Op maandag 10 juni 2013 16:33 schreef Typisch het volgende:
Nee, ik drink hem er vierkant uit dus dat is niet leuk voor hem.
wij nog steeds manquote:Op maandag 10 juni 2013 16:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wij deden het tot paar jaar terug nog. Best leuk joh.
is hij degene die spreekt en zingt ?quote:
Laatste Sinterklaas deden we niks. We deden het met Kerst nu. Maar ik vind het leuker met Sinterklaas.quote:
benign?quote:Op maandag 10 juni 2013 16:35 schreef kapiteintje het volgende:
Our dear friend Stijn, whose attitute towards JR tends to be benign.
Posting from dusk till dawn
Never playing football with his friends on the lawn.
Doesn't know the look of a girl without clothes,
Out of insecurity, he tends to call them hoes
Dear Stijn,
Abstinence from these things is quite wrongly.
And therefore, I would like to advise you strongly:
Go outside and leave your room
And your whished for female seduction will come very soon
Nais.quote:Op maandag 10 juni 2013 16:35 schreef kapiteintje het volgende:
And out of insecurity, he tends to call them hoes
Dear Stijn,
wanneer is datquote:Op maandag 10 juni 2013 16:29 schreef Typisch het volgende:
Yolo swag, goeie shit dit.quote:Op maandag 10 juni 2013 16:35 schreef kapiteintje het volgende:
And out of insecurity, he tends to call them hoes
Dear Stijn,
Reageer eens op m'n gedicht. Heb 't speciaal voor jou gemaakt.quote:Op maandag 10 juni 2013 16:40 schreef Ajacied422 het volgende:
De bodem van de jatkist is nog niet in zicht. Moeten weer meerdere bezuinigingen komen..
sterktequote:Op maandag 10 juni 2013 16:40 schreef Ajacied422 het volgende:
De bodem van de jatkist is nog niet in zicht. Moeten weer meerdere bezuinigingen komen..
Waarom betalen we nog belasting Stijn. Het is dat Knut zijn revolutionaire beloftes niet nakomt.quote:Op maandag 10 juni 2013 16:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Het is allemaal de schuld van het kabinet, dat geen ene reet vertrouwen uitstraalt.quote:Op maandag 10 juni 2013 16:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waarom betalen we nog belasting Stijn. Het is dat Knut zijn revolutionaire beloftes niet nakomt.
Ik gok op een revival van de roerige jaren '70.quote:Op maandag 10 juni 2013 16:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waarom betalen we nog belasting Stijn. Het is dat Knut zijn revolutionaire beloftes niet nakomt.
Hij heeft ook wel de tegenvaller moeten incasseren dat hij niet meer op Tanja kan rekenen.quote:Op maandag 10 juni 2013 16:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik wacht nog steeds op het juiste moment. Bovendien ga ik eerst op vakantie, daar heeft de hedendaagse revolutionair ook recht op ja.quote:Op maandag 10 juni 2013 16:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja en Ronaldo gaat naar PSGquote:Op maandag 10 juni 2013 16:44 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hij heeft ook wel de tegenvaller moeten incasseren dat hij niet meer op Tanja kan rekenen.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |