Met Sinterklaasgedichten rijmde ik niet eens. Ik zette gewoon wat vage zinnen neer, en dat was het.quote:Op maandag 10 juni 2013 16:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nooit gedaan tot 30 minuten geleden.
Toen ik de leeftijd had dat ik zou kunnen rijmen vierde wij geen sinterklaas meerquote:Op maandag 10 juni 2013 16:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Met Sinterklaasgedichten rijmde ik niet eens. Ik zette gewoon wat vage zinnen neer, en dat was het.
Wij deden het tot paar jaar terug nog. Best leuk joh.quote:Op maandag 10 juni 2013 16:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Toen ik de leeftijd had dat ik zou kunnen rijmen vierde wij geen sinterklaas meer
Het belangrijkste aan dichten is dat je weet waar je naartoe werkt. Als je maar willekeurig wat zinnen laat rijmen brij je er nooit een goed einde aan.quote:Op maandag 10 juni 2013 16:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Met Sinterklaasgedichten rijmde ik niet eens. Ik zette gewoon wat vage zinnen neer, en dat was het.
Ja dat doe ik dus verkeerd. Ik improviseer elke zin maar achter elkaar.quote:Op maandag 10 juni 2013 16:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het belangrijkste aan dichten is dat je weet waar je naartoe werkt. Als je maar willekeurig wat zinnen laat rijmen brij je er nooit een goed einde aan.
Jij bent mijn eigen superheld, mijn toppertje en breezerananas.quote:Op maandag 10 juni 2013 16:26 schreef AFCNiels het volgende:
Is Mikey er eigenlijk nog, ik heb nog even wat sluikreclame gemaakt voor zijn topfilm.
Nee man, was effe snack a jacks zoeken.quote:Op maandag 10 juni 2013 16:19 schreef Insomnia_ het volgende:
Typisch heb je het gedicht wat ik voor je heb geschreven over lerra en gini al gelezen mattie
Ik stel voor dat we haar mee laten doen aan The Voice of Holland.quote:Op maandag 10 juni 2013 16:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij bent mijn eigen superheld, mijn toppertje en breezerananas.
welke film?quote:Op maandag 10 juni 2013 16:26 schreef AFCNiels het volgende:
Is Mikey er eigenlijk nog, ik heb nog even wat sluikreclame gemaakt voor zijn topfilm.
Daisyquote:Op maandag 10 juni 2013 16:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij bent mijn eigen superheld, mijn toppertje en breezerananas.
Dit meesterwerk.quote:
Leroy F en Gini, jongens van zuidquote:Op maandag 10 juni 2013 16:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nee man, was effe snack a jacks zoeken.
Misschien kun je een mooie rap voor hem schrijven.quote:Op maandag 10 juni 2013 16:29 schreef Typisch het volgende:
Weet iemand een leuke activiteit voor vaderdag? Wil mijn pa weer eens wat anders geven dan zo'n standaard vaderdag cadeautje.
Dat vier je toch nietquote:Op maandag 10 juni 2013 16:29 schreef Typisch het volgende:
Weet iemand een leuke activiteit voor vaderdag? Wil mijn pa weer eens wat anders geven dan zo'n standaard vaderdag cadeautje.
Bier zuipen.quote:Op maandag 10 juni 2013 16:29 schreef Typisch het volgende:
Zoals Niels al voorgestelde, een rap. En deze vervolgens samen met je vriendin aan hem voordragen.quote:Op maandag 10 juni 2013 16:29 schreef Typisch het volgende:
Ik zie mijn pa niet zo vaak, dus eens in de zoveel tijd wil ik dan eens wat voor hem doen/kopen. En ik hoorde dat het zondag vaderdag is dus een prima dag daarvoor.quote:
Nee, ik drink hem er vierkant uit dus dat is niet leuk voor hem.quote:
Ik zal het in beraad nemen.quote:Op maandag 10 juni 2013 16:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zoals Niels al voorgestelde, een rap. En deze vervolgens samen met je vriendin aan hem voordragen.
Ja niet echt zuipen maar zo'n whiskey of speciaalbierproeverij ofzo. Ook een beetje suf maar gelegenheid om beetje bij te praten en dat gaat steeds makkelijker door de versnaperingenquote:Op maandag 10 juni 2013 16:33 schreef Typisch het volgende:
Nee, ik drink hem er vierkant uit dus dat is niet leuk voor hem.
wij nog steeds manquote:Op maandag 10 juni 2013 16:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wij deden het tot paar jaar terug nog. Best leuk joh.
is hij degene die spreekt en zingt ?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |