Wie de fuck ben jij.quote:Op maandag 10 juni 2013 16:00 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
* EugeneKrabs eet LittleBrownie's koekje
i like money.quote:Op maandag 10 juni 2013 16:00 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Ga weg man boeler.quote:Op maandag 10 juni 2013 16:00 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
quote:Op maandag 10 juni 2013 15:59 schreef Jimbo het volgende:
[..]
inkopper... jij ook !
kijk mij aplha mannetje spelen na mn beta post.. ik ga je zo hard hosselen met mn koekjes he![]()
denk het nietquote:Op maandag 10 juni 2013 15:55 schreef Jimbo het volgende:
[..]
mn vriendin zette het op facebook
je hebt geluk![]()
Voor Lerra F en Wijnaldum die weer gescoord hebben.quote:Op maandag 10 juni 2013 16:01 schreef Insomnia_ het volgende:
voor wie zal ik nu een gedicht schrijven
whahahahah xd xdquote:Op maandag 10 juni 2013 16:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Een sok voldoet.
ha-ha
[..]
Rustig wachten![]()
pub komt ook even kijken.quote:
quote:Op maandag 10 juni 2013 16:01 schreef Insomnia_ het volgende:
voor wie zal ik nu een gedicht schrijven
of je doet die kloonscan en ziet dat ik het was.quote:Op maandag 10 juni 2013 16:01 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ojeej.
Zielig voor de 'echte' weswiladvies die nu geen topic meer heeft..
mag teddy ook mee?quote:Op maandag 10 juni 2013 16:01 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Neem je pyama en sloffen mee. Meer zeg ik niet
met hmf als pronkstuk. man wat een hunk is dat.quote:Op maandag 10 juni 2013 16:01 schreef Jimbo het volgende:
[..]
pub komt ook even kijken.
Lekker man al die minderjarige sletjes hier dalijk. Een groot slakkenspoor feest als ze op bezoek zijn bij de boys van de VBL
quote:
quote:Op maandag 10 juni 2013 16:01 schreef Jimbo het volgende:
[..]
pub komt ook even kijken.
Lekker man al die minderjarige sletjes hier dalijk. Een groot slakkenspoor feest als ze op bezoek zijn bij de boys van de VBL
die kan toch niet neuken...met zn hart enzoquote:Op maandag 10 juni 2013 16:02 schreef Typisch het volgende:
[..]
met hmf als pronkstuk. man wat een hunk is dat.
Jimbo als oermens heeft geen pyjama, bij hem is het gewoon alles aan of alles uit.quote:Op maandag 10 juni 2013 16:01 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Neem je pyama en sloffen mee. Meer zeg ik niet
Heb jij een baard?quote:Op maandag 10 juni 2013 16:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Ze noemen mij niet voor niks een Hugo Boss model.
dan ga ik ook niet.quote:
Ik heb je wel door, in feite ben je een studie-nerd.quote:Op maandag 10 juni 2013 16:02 schreef Jimbo het volgende:
[..]val me nou niet af hier in vbl
ik moet stoer lijken na die post van net...duuuhhuuu
ik kom voor al het bruine hierquote:
En zijn chick ook niet.quote:Op maandag 10 juni 2013 16:03 schreef Jimbo het volgende:
[..]
die kan toch niet neuken...met zn hart enzo
zeg dat je nu gaat neuken met je vriendin :S :Squote:Op maandag 10 juni 2013 16:02 schreef Jimbo het volgende:
mn haar houd me warmquote:Op maandag 10 juni 2013 16:03 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Jimbo als oermens heeft geen pyjama, bij hem is het gewoon alles aan of alles uit.
quote:Op maandag 10 juni 2013 16:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Ze noemen mij niet voor niks een Hugo Boss model.
met bril !quote:Op maandag 10 juni 2013 16:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb je wel door, in feite ben je een studie-nerd.
Post gewoon een foto, die lange haren maken wel indruk.quote:Op maandag 10 juni 2013 16:02 schreef Jimbo het volgende:
doe es normaal hier zegquote:Op maandag 10 juni 2013 16:03 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
zeg dat je nu gaat neuken met je vriendin :S :S
lief stelletjequote:Op maandag 10 juni 2013 16:03 schreef Typisch het volgende:
[..]
En zijn chick ook niet.
Hahahaha, wanne faalhaasje is het toch eigenlijk ook.
ik ben op mn werk...verder dat een warme dot buts in mn hand zal het niet komenquote:Op maandag 10 juni 2013 16:03 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
was het leuk gisterquote:Op maandag 10 juni 2013 16:03 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Rustig... Op seksuele uitspattingen staat een ban binnen VBL. Danny is bang dat een explosieve stijging van testosteron ons tot onzin aanzet buiten VBL.quote:Op maandag 10 juni 2013 16:03 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
die zijn eraf nelusquote:Op maandag 10 juni 2013 16:04 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Post gewoon een foto, die lange haren maken wel indruk.
snap m nietquote:Op maandag 10 juni 2013 16:03 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik kom voor al het bruine hier
(ja kop hem maar in)
quote:
Staat wel op meer dingen een ban.quote:Op maandag 10 juni 2013 16:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Rustig... Op seksuele uitspattingen staat een ban binnen VBL. Danny is bang dat een explosieve stijging van testosteron ons tot onzin aanzet buiten VBL.
Is de stok alweer in de buurt?quote:Op maandag 10 juni 2013 16:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Rustig... Op seksuele uitspattingen staat een ban binnen VBL. Danny is bang dat een explosieve stijging van testosteron ons tot onzin aanzet buiten VBL.
Hoi Littlerabitquote:Op maandag 10 juni 2013 16:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat wordt dan trillen en beven voor het oermensquote:Op maandag 10 juni 2013 16:03 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Jimbo als oermens heeft geen pyjama, bij hem is het gewoon alles aan of alles uit.
Leroy F en Gini, jongens van zuidquote:Op maandag 10 juni 2013 16:01 schreef Typisch het volgende:
[..]
Voor Lerra F en Wijnaldum die weer gescoord hebben.
donderdag weet ik of ik geslaagd benquote:Op maandag 10 juni 2013 16:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoi Littlebronie. Zijn je examens al nagekeken en verwerkt?
Echte bazen hebben haar. VEEL haarquote:Op maandag 10 juni 2013 16:05 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat wordt dan trillen en beven voor het oermens .
Wat is er eigenlijk met dat ding gebeurd?quote:
dag poppedoosjequote:Op maandag 10 juni 2013 16:06 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik ga maar weer![]()
Was leuk hier en de koekjes waren lekker gr
Heb je er ook eentje over mij.quote:Op maandag 10 juni 2013 16:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Leroy F en Gini, jongens van zuid
Ze gingen voor de grote buit
Een kampioenschap, dat was hun doel
Beide gingen zij nogal op hun smoel
Ajax ging er met de buit vandoor en Feyenoord haakte weer aan
Gini en Leroy zag je in hun hemd staan
Gini had geluk, Toivonen werd ziek
Daardoor bleef hij nog in de kijker bij het publiek
Leroy speelde bij Twente wel goed
Maar buiten het veld wist hij niet hoe het moet.
Meneer Derksen bracht dit nieuws naar buiten
Naar een contract in Liverpool kon hij fluiten
En ook dit seizoen is het weer niet gelukt, het was weer geen genot
Maar wel scoren ze, onder Cor Pot.
door wie ben je geslagen ? :[quote:Op maandag 10 juni 2013 16:06 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
donderdag weet ik of ik geslaagd ben
Succes gewenst. Al was je er toch al zo goed als zeker van?quote:Op maandag 10 juni 2013 16:06 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
donderdag weet ik of ik geslaagd ben
Ah, daar is het alpha beest waar ik zo warm van wordquote:
Geen onvoldoendes dus jaquote:Op maandag 10 juni 2013 16:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Succes gewenst. Al was je er toch al zo goed als zeker van?
Ik las net dat Examens Engels misschien overnieuw gemaakt moeten worden.quote:Op maandag 10 juni 2013 16:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoi Littlebronie. Zijn je examens al nagekeken en verwerkt?
opnieuw* grquote:Op maandag 10 juni 2013 16:07 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik las net dat Examens Engels misschien overnieuw gemaakt moeten worden.
Oh leuk, het zusje van GGMM.quote:
quote:
Gewoon door posten in het Engels. Daar heeft ze het niet door gezien haar gefraudeerde examen.quote:
quote:Op maandag 10 juni 2013 16:06 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik ga maar weer![]()
Was leuk hier en de koekjes waren lekker gr
Het groene boekje erkent trouwens overnieuwquote:
Het wordt beschouwd als een contaminatie.quote:Op maandag 10 juni 2013 16:09 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het groene boekje erkent trouwens overnieuw
CR7quote:Op maandag 10 juni 2013 16:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Een lueken quizvraag.
[ afbeelding ]
Van wie is dit haar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |