Ik heb alleen verwijderd, niet genote.quote:Op maandag 10 juni 2013 15:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Serieus?Omdat ik een 'rap' uit ONZ / [3M1N3M] Vraag hier je rap aan #1 copypaste?
Hoezo niet? Hoi Littlerabitquote:Op maandag 10 juni 2013 15:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet echt geloofwaardig dit. Hoi LittleBrownie.
Laat Jimbo die nou net hebbenquote:
quote:
Niet gelezen, zal wel goed zijn anders had konijn al lang een TR aangemaakt.quote:
nee koekjes anders ben ik een kannibaalquote:Op maandag 10 juni 2013 15:57 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Laat Jimbo die nou net hebben
Wat wil je? een brownie ?
ik zal je eens een koekje van eigen deeg gevenquote:Op maandag 10 juni 2013 15:57 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
nee koekjes anders ben ik een kannibaal
Yep. Je oproep om je te melden op het politiebureau is onderwegquote:Op maandag 10 juni 2013 15:54 schreef Jimbo het volgende:
[..]
mooi was ie he ?
wat een tyfus werk was al die meuk schrijven. Hebben jullie die kloonscan nou al eens gedaan zodat je zeker weet dat ik t ben
zijn die lekker? :Squote:Op maandag 10 juni 2013 15:57 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik zal je eens een koekje van eigen deeg geven
quote:Op maandag 10 juni 2013 15:57 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
voor wat? publiekelijke mastrubatie ?quote:Op maandag 10 juni 2013 15:57 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Yep. Je oproep om je te melden op het politiebureau is onderweg
^ ziet er goed uit hierbovenquote:
zien er wel lekker uitquote:
Alles is het belang van mijn modambities. Insomnia komt mij toch niet pakken vanuit Engeland.quote:Op maandag 10 juni 2013 15:57 schreef DonRaja het volgende:
[..]
[..]
Niet gelezen, zal wel goed zijn anders had konijn al lang een TR aangemaakt.
inkopper... jij ook !quote:
Jatkistpraktijken.quote:Staatssecretaris Martin van Rijn moet steun zoeken bij de oppositie voor zijn zorgplan: 3,5 miljoen bezuinigen op langdurige zorg.
ik heb je post gereport.quote:Op maandag 10 juni 2013 15:59 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik geloof nog steeds niet dat jij het bent Jimbo, maar oke.
daar hebben ze blogs voorquote:Op maandag 10 juni 2013 16:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik moet mijn inspiratie ergens in kwijt.
* EugeneKrabs eet LittleBrownie's koekjequote:Op maandag 10 juni 2013 15:57 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Een sok voldoet.quote:Op maandag 10 juni 2013 16:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik moet mijn inspiratie ergens in kwijt.
Rustig wachtenquote:Op maandag 10 juni 2013 16:00 schreef Jimbo het volgende:
is dr nou eigenlijk al eens een andere mod op vbl ? of moet ik alles gaan ninja modden zonder dat jullie weten dat ik die kracht heb
Wie de fuck ben jij.quote:Op maandag 10 juni 2013 16:00 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
* EugeneKrabs eet LittleBrownie's koekje
i like money.quote:Op maandag 10 juni 2013 16:00 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Ga weg man boeler.quote:Op maandag 10 juni 2013 16:00 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
quote:Op maandag 10 juni 2013 15:59 schreef Jimbo het volgende:
[..]
inkopper... jij ook !
kijk mij aplha mannetje spelen na mn beta post.. ik ga je zo hard hosselen met mn koekjes he![]()
denk het nietquote:Op maandag 10 juni 2013 15:55 schreef Jimbo het volgende:
[..]
mn vriendin zette het op facebook
je hebt geluk![]()
Voor Lerra F en Wijnaldum die weer gescoord hebben.quote:Op maandag 10 juni 2013 16:01 schreef Insomnia_ het volgende:
voor wie zal ik nu een gedicht schrijven
whahahahah xd xdquote:Op maandag 10 juni 2013 16:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Een sok voldoet.
ha-ha
[..]
Rustig wachten![]()
pub komt ook even kijken.quote:
quote:Op maandag 10 juni 2013 16:01 schreef Insomnia_ het volgende:
voor wie zal ik nu een gedicht schrijven
of je doet die kloonscan en ziet dat ik het was.quote:Op maandag 10 juni 2013 16:01 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ojeej.
Zielig voor de 'echte' weswiladvies die nu geen topic meer heeft..
mag teddy ook mee?quote:Op maandag 10 juni 2013 16:01 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Neem je pyama en sloffen mee. Meer zeg ik niet
met hmf als pronkstuk. man wat een hunk is dat.quote:Op maandag 10 juni 2013 16:01 schreef Jimbo het volgende:
[..]
pub komt ook even kijken.
Lekker man al die minderjarige sletjes hier dalijk. Een groot slakkenspoor feest als ze op bezoek zijn bij de boys van de VBL
quote:
quote:Op maandag 10 juni 2013 16:01 schreef Jimbo het volgende:
[..]
pub komt ook even kijken.
Lekker man al die minderjarige sletjes hier dalijk. Een groot slakkenspoor feest als ze op bezoek zijn bij de boys van de VBL
die kan toch niet neuken...met zn hart enzoquote:Op maandag 10 juni 2013 16:02 schreef Typisch het volgende:
[..]
met hmf als pronkstuk. man wat een hunk is dat.
Jimbo als oermens heeft geen pyjama, bij hem is het gewoon alles aan of alles uit.quote:Op maandag 10 juni 2013 16:01 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Neem je pyama en sloffen mee. Meer zeg ik niet
Heb jij een baard?quote:Op maandag 10 juni 2013 16:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Ze noemen mij niet voor niks een Hugo Boss model.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |