quote:Op maandag 10 juni 2013 17:24 schreef Tjacka het volgende:
[..]
vandermar niet, want dat kan niet vanwege zijn hooikoorts
xDquote:Op maandag 10 juni 2013 17:24 schreef Tjacka het volgende:
[..]
vandermar niet, want dat kan niet vanwege zijn hooikoorts
Beetje vet is toch lekker.quote:Op maandag 10 juni 2013 17:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Is helemaal in 't centrum en veel te vet.
Dat is wel waar ja. Het is extreem vetquote:Op maandag 10 juni 2013 17:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Is helemaal in 't centrum en veel te vet.
sorryquote:Op maandag 10 juni 2013 17:26 schreef vandermar het volgende:
[..]
xD
Tevens tennis ik niet meer en had ik 7 en 7 bij enkel en dubbelspel.
Ach af en toe kan je best een uitzondering maken.quote:Op maandag 10 juni 2013 17:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Kapo is toch een mooiboy aan het worden met zijn fitness zonnebankje dit dat.
styloquote:Op maandag 10 juni 2013 17:28 schreef onlogisch het volgende:
Wie wordt trouwens de nieuwe mod? Is dat al bekend?
Zonnebankje niet, wel sporten ja. Wil gewoon nu het nog makkelijk gaat en ik de tijd heb eens helemaal afgetraind en superfit zijn. Lijkt me gewoon een kick als je dat eenmaal bereikt hebt.quote:Op maandag 10 juni 2013 17:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Kapo is toch een mooiboy aan het worden met zijn fitness zonnebankje dit dat.
Ik in elk geval nietquote:Op maandag 10 juni 2013 17:28 schreef onlogisch het volgende:
Afgelopen vrijdag al gedaan. Wat gezopen en een patatje gepakt erna.quote:Op maandag 10 juni 2013 17:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach af en toe kan je best een uitzondering maken.
7 en 7, 8 en 8? Wat.quote:Op maandag 10 juni 2013 17:27 schreef Tjacka het volgende:
[..]
sorry
ik had 8 en 8 mijn carrière duurde ook niet zo heel lang
Hoelang ben je daar al echt mee bezig dan?quote:Op maandag 10 juni 2013 17:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zonnebankje niet, wel sporten ja. Wil gewoon nu het nog makkelijk gaat en ik de tijd heb eens helemaal afgetraind en superfit zijn. Lijkt me gewoon een kick als je dat eenmaal bereikt hebt.
Waarom zit je dan hier te posten, luiwammes. Trainen zal je.quote:Op maandag 10 juni 2013 17:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zonnebankje niet, wel sporten ja. Wil gewoon nu het nog makkelijk gaat en ik de tijd heb eens helemaal afgetraind en superfit zijn. Lijkt me gewoon een kick als je dat eenmaal bereikt hebt.
Ja dan moet je je lusten maar negeren. En gewoon een bak kwark eten ofzo. Of wat je ook moet eten.quote:Op maandag 10 juni 2013 17:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Afgelopen vrijdag al gedaan. Wat gezopen en een patatje gepakt erna.
bedankt voor het complimentquote:Op maandag 10 juni 2013 17:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jeetje. Dan hadden ze beter jou mod kunnen maken
Volgens mij heeft enkel Typisch gesolliciteerd. Dus tel uit je winst, tenzij een complete outsider mod willen maken.quote:Op maandag 10 juni 2013 17:28 schreef onlogisch het volgende:
ja, dat is die ranking die je krijgt als je wedstrijden wint of verlies.quote:Op maandag 10 juni 2013 17:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
7 en 7, 8 en 8? Wat.
Overigens was ook mijn tenniscarriere niet echt succesvol. Mijn hoogtepunt was het winnen van het toernooi van de verliezers.
Ik slaap er nog steeds slecht van dat jij geen gooi naar het modschap hebt gedaanquote:Op maandag 10 juni 2013 17:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Volgens mij heeft enkel Typisch gesolliciteerd. Dus tel uit je winst, tenzij een complete outsider mod willen maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |