Zeker in een land als de Filepijnen. Je had dat meisje waarschijnlijk een leven lang eten kunnen geven voor het bedrag wat de operatie kost,quote:
Dat bedoel ik.quote:Op maandag 10 juni 2013 17:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zeker in een land als de Filepijnen. Je had dat meisje waarschijnlijk een leven lang eten kunnen geven voor het bedrag wat de operatie kost,
Ik miste mijn mattie's, je weetz.quote:Op maandag 10 juni 2013 17:18 schreef kapiteintje het volgende:
Zo, kan Onlogisch ook weer verder met z'n leven.
Die zullen toch ook zo zachtjes aan wel weer terug keren?quote:Op maandag 10 juni 2013 17:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Callie en Sjaak moeten nog terugkomen, goffetomme.
Zal haast wel.quote:Op maandag 10 juni 2013 17:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Die zullen toch ook zo zachtjes aan wel weer terug keren?
vandermar niet, want dat kan niet vanwege zijn hooikoortsquote:Op maandag 10 juni 2013 17:23 schreef Insomnia_ het volgende:
vandermar, wie gaat wimbledon winnen ouwe reus.
Die Schot. Dat is mij in ieder geval ingefluisterd door mijn bookmaker.quote:Op maandag 10 juni 2013 17:23 schreef Insomnia_ het volgende:
Kan jij ook mijn toto invullen?quote:Op maandag 10 juni 2013 17:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die Schot. Dat is mij in ieder geval ingefluisterd door mijn bookmaker.
Djokovicquote:Op maandag 10 juni 2013 17:23 schreef Insomnia_ het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |