baasquote:Op maandag 10 juni 2013 16:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
#TeamInsomnia_ is een hecht team
Wij smoren onrecht en minachting in de kiem
Tjacka, Lavenderr en JanCees
Voor elke tegenstander een vrees
Mensen die het woord broederschap nog begrijpen
Als het moet zullen zij naar de glock grijpen
quote:Op maandag 10 juni 2013 17:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat groene mannetje uit Star Wars.
Yoda dus.
zullen we jou ook laten inslapen als je bovenkaak ontbreek, gek.quote:Op maandag 10 juni 2013 17:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Sneu, laat zo'n beest gewoon inslapen.
En neus... Dat beest is dus in kritieke toestand van de Filepijnen naar de VS gevlogen om nog paar extra jaar zwaar gehandicapt door het leven te gaan.quote:Op maandag 10 juni 2013 17:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
zullen we jou ook laten inslapen als je bovenkaak ontbreek, gek.
Dit is een vergelijking die nergens op slaat.quote:Op maandag 10 juni 2013 17:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Jaquote:Op maandag 10 juni 2013 17:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit is een vergelijking die nergens op slaat.
Uh, oke.quote:Op maandag 10 juni 2013 17:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja en zonde van het geld.quote:Op maandag 10 juni 2013 17:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En neus... Dat beest is dus in kritieke toestand van de Filepijnen naar de VS gevlogen om nog paar extra jaar zwaar gehandicapt door het leven te gaan.
Edit: Wel een mooi verhaal verder, maar het laten inslapen had wel beter geweest naar mijn inzien.
Zeker in een land als de Filepijnen. Je had dat meisje waarschijnlijk een leven lang eten kunnen geven voor het bedrag wat de operatie kost,quote:
Dat bedoel ik.quote:Op maandag 10 juni 2013 17:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zeker in een land als de Filepijnen. Je had dat meisje waarschijnlijk een leven lang eten kunnen geven voor het bedrag wat de operatie kost,
Ik miste mijn mattie's, je weetz.quote:Op maandag 10 juni 2013 17:18 schreef kapiteintje het volgende:
Zo, kan Onlogisch ook weer verder met z'n leven.
Die zullen toch ook zo zachtjes aan wel weer terug keren?quote:Op maandag 10 juni 2013 17:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Callie en Sjaak moeten nog terugkomen, goffetomme.
Zal haast wel.quote:Op maandag 10 juni 2013 17:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Die zullen toch ook zo zachtjes aan wel weer terug keren?
vandermar niet, want dat kan niet vanwege zijn hooikoortsquote:Op maandag 10 juni 2013 17:23 schreef Insomnia_ het volgende:
vandermar, wie gaat wimbledon winnen ouwe reus.
Die Schot. Dat is mij in ieder geval ingefluisterd door mijn bookmaker.quote:Op maandag 10 juni 2013 17:23 schreef Insomnia_ het volgende:
Kan jij ook mijn toto invullen?quote:Op maandag 10 juni 2013 17:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die Schot. Dat is mij in ieder geval ingefluisterd door mijn bookmaker.
Djokovicquote:Op maandag 10 juni 2013 17:23 schreef Insomnia_ het volgende:
quote:Op maandag 10 juni 2013 17:24 schreef Tjacka het volgende:
[..]
vandermar niet, want dat kan niet vanwege zijn hooikoorts
xDquote:Op maandag 10 juni 2013 17:24 schreef Tjacka het volgende:
[..]
vandermar niet, want dat kan niet vanwege zijn hooikoorts
Beetje vet is toch lekker.quote:Op maandag 10 juni 2013 17:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Is helemaal in 't centrum en veel te vet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |